דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מציאת עבודות כפרילנסר- כבר לא צריך כרטיס ביקור 

מאת    [ 02/06/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2670 פעמים ]

 

מציאת עבודות כפרילנסר- כבר לא צריך כרטיס ביקור מעוצבים

אני זוכר את הימים הראשונים שלי כעצמאי, אלה היו ימים כל כך מיוחדים, כל כך מלאים באתגרים חדשים ולא מוכרים, באמת חוויה נדירה, בחיים לא הייתי חוזר על זה שוב. הנשק העיקרי שהיה לי כדי להשיג לקוחות באותה תקופה, היה בעיקר כרטיסי ביקור מעוצבים ויפים. הייתי פרילנסר חדש, ידעתי לקדם אתרים ולא יותר מזה.

איך בעצם משיגים לקוחות כאשר אתה פרילנסר מתחיל? דרך אחת היא כמו שאני עשיתי וזה להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים מאוד ולחלק אותם לכל אדם שמוכן בכלל לדבר איתך, דרך נוספת היא למצוא עבודה באתרים המיועדים בדיוק לדבר הזה- מציאת עבודות לפרילנסרים.

היום אני רוצה לדבר על נישה אחת של הדבר הזה וזה איך התחלתי בימים הראשונים שלי למצוא לקוחות כאשר כל מה שהייתי זה פרילנסר בונה אתרים.

אני זוכר את עצמי יושב מול המחשב ותוהה מה בדיוק מה אני יכול לעשות כדי למצוא עבודות כעצמאי שבונה אתרים, באמת שאלה לא קלה. הדבר המועיל הראשון שקרה, אפילו בלי כוונה זה שנפלתי על האתר שנקרא "זירת פרילאנסרים". באתר הזה היה מגוון די רחב של עבודות לפרילנסרים מתחילים כמוני. אני אישית חיפשתי עבודות בבניית אתרים, אך היו שם עוד עבודות רבות מאוד בכל מיני רמות מחירים. היות והייתי במצב שבו הייתי חייב להתפרנס איך שהוא, לקחתי את כל העבודות שמצאתי שם. בכל רמות המחירים שהיו, התנפלתי עליהן.

במבט לאחור, כנראה זירת הפרילנסרים הייתה הדבר שנתן לי את הביטחון להתחיל את דרכי כעצמאי בתחום הזה של קידום אתרי אינטרנט ובניית אתרי אינטרנט, אני כמובן נושא איתי כרטיסי ביקור, אך נראה שהיום אני צריך אותם הרבה פחות.

האם אני ממליץ לכל הפרילנסרים בתחום הזה לחפש עבודות כמוני בזירה? בהחלט שכן, אני חושב שזה אחד המקומות המועילים ביותר עבור מישהו שמתחיל את דרכו כעצמאי ומחפש להשיג במהירות עבודות בתחום שלו. רוצים לבנות אתרי אינטרנט ואין לכם לקוחות עדיין? זה המקום המושלם בשבילכם. בזירה תוכלו למצוא מעסיקים ועסקים שמחפשים פרילנסר לבניית אתר או אולי עיצוב של אתר או קידום אתר אינטרנט.

הרי זה בדיוק המטרה של האתר הזה, לשדך בין פרילנסרים לבין כאלו שמחפשים אותם. אם אתם בתחילת דרככם כעצמאים, זה בדיוק המקום בשבילכם להתחיל לצבור לקוחות ובעיקר להרוויח כסף ולהיות מוכרים בתור אחד המומחים בתחום שלכם. הרי כל ההתחלות הן קשות, אך הן בכלל לא חייבות להיות לא מתגמלות. פשוט תיכנסו לזירת הפרילנסרים.

 

 

מרטין בוקסדורף


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב