דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסודות מאחורי המדפים - רוצים לדעת מה מרגישים הלקוחות שלכם ? אולי תתחפשו למדפים ? 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1818 פעמים ]

הסודות מאחורי המדפים - רוצים לדעת מה מרגישים הלקוחות שלכם - אולי תתחפשו למדפים ? יובל לובנשטיין אחד הנושאים, אשר מטרידים כול מנהל ברשת קמעונאית מרובת נקודות ולבטח את בעלי הרשת, זה מה קורה שם בנקודה הרחוקה, כאשר הוא יושב במטה הרשת. הריחוק הגיאוגרפי מקשה על השליטה ועל העברת "רוח המפקד" לכול נקודה ונקודה ולשם כך נוצרו תפקידי מטה ומנהלי ביניים, אשר מתפקידם לוודא שאכן אותה רוח ואותה תרבות יחלחלו, יגיעו וכמובן יוטמעו בכול נקודה ונקודה ברשת. לצורך האחדת והטמעת נוהלי העבודה, מקיימים סדנאות, ימי הדרכה, השתלמויות וכול זאת על מנת לקרב בין הגופים השונים ברשת. כול הדברים האלו הם דברים סטנדרטים ורגילים ובדרך כלל השפעתם טובה אולם לאורך זמן היא נשחקת. במאמר זה אבקש לתת כלים אחרים, אשר השפעתם על "רוח המפקד" כנראה עושה את העבודה. אחד הכלים "הישנים" הם אותם סיורי מנהלי בחנויות. כולם נערכים לקראתם ורב חששם של המנהלים, שמה ימצאו אצלו, מלפפון רקוב או מוצר פג תוקף ולכן מנהל החנות מטיל את חיתתו על עובדיו ומעבידם בפרך לקראת אותו סיור לימודי זה. מניסיוני ישנם כלים נוספים, אשר שילובם עם הכלים "הישנים" יכול לאזן ולהשביח את הפעילות. * אחד מהצמתים החשובים ביותר בעבודה קמעונאית הם, נקודת קליטת הסחורה ונקודת יציאתה, כלומר המחסן והקופה. מנהל נבון טוב יעשה אם יעבוד לפרק זמן מסוים, אפילו יום אחד עם המחסנאי של החנות. מה שהוא ילמד באותו יום שווה לפעמים לחודשים ארוכים של דיונים ליד שולחן ההנהלה, הוא ילמד היטב ויראה את הספקים שלו בעבודה בשטח ולא כפי שהם מתנסחים יפה אצלו "בלשכה".... בדרך כלל המנהל יוכל ללמוד אף יותר עם יעבוד פרק זמן של מספר ימים בעמדת הקופה הראשית. כמי שעבד בעמדה זו, אשר מרכזת מגוון רחב של בעיות, מבטיח אני לכול בעל תפקיד, שלאחר לימוד והתנסות זו, הרשת עליה הוא מופקד, רק תרוויח מזה ולא בגדול, אלא בענק. לימוד נוסף הוא בעמדת האורז ליד הקופה, שם יוכל המנהל לראות ולחוש האם המבצעים שהוא עורך, אכן מגיבים, לשמוע את הלקוחות, שהם הם הכי חשובים ברשת, לראות כמה מוצרים לא עוברים בסקנר, לשמוע מה מציק ללקוחות, לראות במו עיניו כמה שקיות ניילון נקרעות, בקיצור להיות קרוב לדופק של הרשת עליה הוא מופקד. בדרך כלל ההיכרות זו טובה לאין ערוך, מאשר סיור עם חזה נפוח כאשר עדת המנהלים הזוטרים מסביבו, אשר רובם רק דואגים לחזק את האגו שלו בדברי הבל כאלו או אחרים.
יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב