דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים ברשת חברתית 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1920 פעמים ]

קידום אתרים באינטרנט היא אחת הדרכים הבסיסיות לצורך שיווק. האינטרנט רווי בתכנים, על כל נושא שבעולם. עסקים רבים משתמשים באינטרנט ככלי בסיסי לצורך שיווק ופרסום. קידום אתרים בגוגל הוא אחת השיטות לקידום אתרים באינטרנט אך בשנים האחרונות נכנסו לתחום השיווק באינטרנט גם הרשתות החברתיות ששינו את התמונה לחלוטין. שילוב של קידום אתרים בגוגל ביחד עם קידום אתרים ברשתות החברתיות, יוכל להביא לשיפור משמעותי במחזור הרווחים השנתי של העסק שלכם. איך עושים את זה? תמשיכו לקרוא..

קידום אתרים – למה זה טוב?

האינטרנט רווי בתכנים. עשרות אלפי אתרים ישראלים פתוחים לקהל הרחב ומספקים מידע רב על תחומים שונים. כששוק האינטרנט כל כך פתוח, כל אחד יכול להקים לעצמו אתר ואפילו בחינם, איך תוכלו לדעת שהמידע שלכם יגיע אל קהל היעד שלכם? איך תוכלו להיות בטוחים שקהל היעד שלכם באמת ימצא דווקא את האתר שלכם מתוך ים התכנים של האינטרנט?

קידום אתרים – איך זה מתבצע?

קידום אתרים מתבצע כיום בשתי שיטות עיקריות. השיטה הישנה והוותיקה היא קידום אתרים בגוגל, השיטה החדשה יותר לצורך קידום אתרים שהחלה להיות פופולארית יותר בשנים האחרונות היא קידום אתרים ברשתות החברתיות.

קידום אתרים בגוגל – איך זה עובד?

גוגל הוא אחד האתרים הגדולים בעולם, למעשה גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר. גוגל למעשה פועל על ידי סריקה של כל אתרי האינטרנט הקיימים בעולם ומבצע חיפוש באמצעות מילות מפתח. קידום אתרים בגוגל המתבצע בצורה נכונה יוכל להקפיץ את האתר שלכם למקום גבוה יותר ברשימת האתרים הקשורים אל מילות החיפוש של האתר שלכם.


כיום, התכנים השיווקיים של אתרי האינטרנט אינם מותאמים רק לשיווק העסק, התכנים של אתרי האינטרנט מותאמים גם לצורך קידום אתרים בגוגל. ככל שמילות המפתח הקשורות אל העסק שלכם יחזרו על עצמן יותר פעמים, וככל שיותר גולשים יגיעו את האתר שלכם דרך גוגל ויישארו בו זמן רב יותר כך קידום אתרים בגוגל יתבצע בצורה קלה יותר.


בנוסף, יש אפשרות לבצע קידום אתרים בגוגל על ידי קניית שטחי פרסום במנוע החיפוש. היתרון של פרסום באמצעות קידום אתרים בגוגל הוא שהוא פונה אל קהל היעד שחיפש מידע על האתר שלכם.

קידום אתרים ברשתות חברתיות מול קידום אתרים בגוגל

בשנים האחרונות נכנסו גם אתרי הרשתות החברתיות אל תחום קידום האתרים. הרשתות החברתיות הן למעשה רשת נפרדת בתוך האינטרנט המפעילה מנוע חיפוש עצמאי שאינו קשור אל קידום אתרים בגוגל.


גם ברשתות החברתיות ניתן לבצע פרסום לקהל יעד ממוקד ומפולח מבחינה דמוגרפית. כיום, מי שמבין בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטאלי יודע כי שילוב של קידום אתרים בגוגל יחד עם קידום אתרים באמצעות הרשתות החברתיות יוכל להניב לתוצאות טובות יותר, משום ששתי השיטות פונות אל קהל יעד ממוקד.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב