דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל סוגי ניתוחי חזה 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3518 פעמים ]

ניתוח להגדלת חזה הוא פיתרון טוב לנשים עם חזה קטן. חזה האישה הוא איבר בולט עם משמעות גדולה מאוד לביטחון העצמי. גודל החזה נחשב על ידי רוב הגברים כמדד ליופי ולעוצמת המשיכה של האישה, מה שמביא נשים רבות לחלום על חזה שופע ובולט שימשוך מבטים ויספק נוכחות מרשימה.

האבולוציה של האדם לימדה אותו שהגודל קובע. כמה שלא ינסו לשכנע אותנו שאין לגודל משמעות - כך נייחס לו רק יותר חשיבות. לכן ניתוח הגדלת החזה, כפתרון לבעיית הגודל אצל הנשים, הפך להיות ניתוח פלסטי פופולארי ביותר.

סיבות לבצע ניתוח הגדלה

נשים שזקוקות לניתוח הגדלת החזה הן נשים עם חזה קטן מהממוצע, שנחשב לגודל של תפוז, בערך בקיבולת כף יד של אדם בוגר. אם החזה קטן מכך, הוא לא בולט. אם הוא לא בולט - האישה מאבדת מכוח המשיכה שלה והביטחון העצמי שלה עלול להיפגע.

הגדלת חזה מיועדת לנשים שיש להם חזה קטן מבחינה תורשתית נשים שהחזה שלהן לא התפתח באופן מלא במהלך גיל ההתבגרות מסיבה של מחסור בויטמינים או פגיעה חיצונית. סיבה שלישית לצורך בניתוח הגדלת חזה הוא הצטמקות השד: עם הגיל, לאחר לידות או עקב ירידה במשקל, מצטמק השד והופך למדולדל, קטן יותר ונפול.

מהלך ניתוח של הגדלת חזה

אז איך זה מתבצע? רופא העור עורך חתך בבית השחי או סביב חצי הפטמה ומחדיר שתל סיליקון בגודל שנבחר מראש על-ידי המנותחת ועל ידו. הבחירה המשותפת מבטיחה כי מצד אחד האישה תהיה מרוצה מהגודל המיועד ומהצד השני הרופא יאשר שהגודל מתאים לסוג העור ולמצב השד.

את החתכים של ניתוח הגדלת חזה תופר הרופא בתפרים שנמסים ומותירים צלקת מאוד מטושטשת. בדרך כלל משוחררת האישה עוד באותו היום לביתה ותוך שלושה ימים ובהדרגה, היא יכולה לחזור לפעילות שגרתית.

ניתוח הרמת חזה

טעות נפוצה היא לחשוב ששתל הסיליקון גם מרים את השד. במציאות הדבר לא כך. לאחר ניתוח הגדלת חזה, שתל הסיליקון דווקא מוסיף משקל לחזה ומאיץ את תהליך הנפילה וההתארכות של השד. לשיפור המצב עורכים הרופאים ניתוח הרמת חזה.

הרמת חזה יכולה להתבצע במהלך הגדלת חזה, אך לשם כך נדרש רופא מומחה מיוחד. רוב הרופאים מעדיפים קודם כל לבצע ניתוח הגדלת חזה ולאחר שישה חודשים להזמין את המטופלת להרמת חזה.

ויש גם כמובן ניתוח הקטנת חזה

ניתוחים פלסטיים בחזה האישה לא מסתיימים רק בניתוח הגדלת חזה. ישנם מקרים בהם החזה גדול בהרבה מהממוצע. במקרה כזה, מעבר למבוכה ולפגיעה בביטחון העצמי, סובלת האישה גם מכאבי גב וכאבי צוואר. ניתן לפתור את העניין בעזרת הקטנת חזה.

הרופא מסיר רקמות שומן וסחוס, מצמצם את היקף הפטמה ומסיר עור עודף. ניתוח הקטנת חזה אורך בין שעתיים לארבע, ומבוצע בהרדמה כללית. חשוב לציין, שלאחר הניתוח אין אפשרות להניק, שכן ההליך דורש גם הסרת צינוריות חלב שמחוברות לפטמה.

ניתוח שחזור שד

ניתוח שחזור שד מיועד לנשים שחלו בסרטן השד ונאלצו לעבור כריתה להסרת הגידול הממאיר וניתן לבצע אותו מיד לאחר הכריתה, עוד על שולחן הניתוחים. איך זה מתבצע? אפשרות ראשונה היא להשתמש ברקמות שומן ועור מעודפים במותניים ובבטן. אפשרות שנייה היא להשתיל מעין בלון מתחת לעור באזור הכריתה. את הבלון מנפחים בהדרגה והוא מגדיל את הרקמות עד לקבלת צורה טבעית (בדמה להחדרת סיליקון במהלך הגדלת חזה).

מיכאל איציקסון מנתח פלסטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב