דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: עצות וטיפים לאירוח תיירים 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 2379 פעמים ]

מזג האוויר הנוח של התקופה האחרונה מביא עימו תיירים רבים לישראל, שנהנים מימים של אביב, לפני שיחלו החמסינים הגדולים ויהיה קשה להסתובב בחוץ. מדינת ישראל מציעה לתייר המגיע אליה מרחבי העולם אתרים היסטוריים, אתרים דתיים וכן מוקדי נופש ובילוי רבים. הישראלים נוטים לחשוב על המדינה שלהם כאל לא אטרקטיבית במיוחד אל מול ערים כמו פראג, רומא או לונדון, אך למעשה לישראל אין מה להתבייש. תל אביב, ירושלים וחיפה טומנות בחובן אפשרויות קסומות לתיירים לא פחות.

אם אתם עומדים לארח קרובי משפחה המגיעים לטיול בישראל בוודאי תשמחו לעזור להם במהלך הטיול על מנת להנעים עליהם את השהות בישראל. קרובים אלו בוודאי כבר הרהרו באפשרות להשכרת רכב בארץ. השכרת רכב בארץ מציעה אפשרויות רבות וטובה לכל מי שרוצה לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה, בלי להיות תלוי בחסדיה של התחבורה הציבורית, שכידוע אינה במיטבה בארצנו הקטנטונת.

השכרת רכב בארץ היא יעילה אך היא הוצאה משמעותית שיש לקחת בחשבון בסל ההוצאות של הטיול ביחד עם הטיסה לארץ והלינה ברחבי הארץ במלונות ובצימרים. אנו ממליצים לכם לחפש מבעוד מועד דילים בסוכנויות להשכרת רכב בישראל בזמן הגעתם של התיירים שלכם, כדאי להקל עליהם את ההוצאות. ייתכן ואתם מעוניינים להציע לאורחים שלכם אירוח מלא, הכולל הסעות ברכב הפרטי שלכם, אך בהתחשב במחירי הדלק, איננו ממליצים לכם על כך. ייתכן שמוטב לכם לשקול אופציה של השכרת רכב בארץ מאשר לקפוץ להצעות שיסבכו אתכם כלכלית.

כיום סוכנויות הרכב להשכרת רכב בישראל מתחרות זו בזו ועקב כך מציעות מחירים נוחים לכל דורש. אנו ממליצים לכם לפנות לכמה סוכנויות להשכרת רכב בישראל במקביל לצורך השוואת מחירים. כדאי לכם גם לנסות ולהשיג שדרוגים והטבות במחיר המוצע לכם, אף פעם לא מזיק לשאול. אם יש לכם כרטיס חברות באחת מחברות להשכרת רכב בארץ בשל רכישות שעשיתם בעבר, הדבר יקנה לכם הטבות והנחות ותוכלו לנצל אותה לאורחים האלה וכן לאורחים נוספים שיגיעו אליכם בהמשך השנה.

אחד הטיפים שאנו יכולים לתת לכם הוא שכדאי להשכיר רכב בארץ כמה שיותר בסמוך להגעה לארץ, בנמל התעופה עצמו או בסמוך לנמל התעופה. עצה אחרת היא להשכיר רכבים לפי שעה. כך יוכלו האורחים שלכם לשמור על גמישות במהלך הטיול ולשנות תוכניות מהיום למחר. בדקו גם אפשרות להשכרת רכב בארץ באמצעות רשת האינטרנט, ייתכן כי דרך זו תציע לאורחים שלכם מחירים זולים יותר. פנייה לחברות המוכרות והידועות בשוק, גם היא תעבוד לטובתכם. מוטב לסמוך על חברה בעלת שם ומותג ידוע ובינלאומי או חברה מקומית שעובדת עם מותגים מחו"ל.

אם במסגרת העבודה שלכם אתם מארחים איש עסקים מחו"ל יש לכם סיבות נוספות להראות לו את הארץ באמצעות השכרת רכב בישראל. בכל הנוגע להשכרת רכב בישראל, יוכל מקום העבודה שלכם להשקיע ברכב יקר יותר ומרשים יותר שיתאים לדרישותיו של התייר העסקי בישראל.

זכרו כי לעיתים לאיש עסקים כזה יש דרישות הנוגעות לציוד שעל הרכב שלו להכיל. טלפון ברכב הוא כמובן הכרחי אך גם ציוד אחר כמו מערכת ניווט לוויינית, מקרר מפנק לנסיעות ארוכות בחום הישראלי, מערכת סטריאו משוכללת במיוחד או טלוויזיה למושבים האחוריים (במקרה והוא מתארח עם משפחתו או עם בת זוגתו). כך או כך ככל שתשקיעו יותר בהשכרת רכב בארץ לצורך הנאתו של איש העסקים העובד עימכם, איש עסקים זה יעריך אתכם יותר וירצה לעבוד איתכם בעתיד. שלבו עסקים והנאה וקחו את הזמן כדי להראות לו את הארץ לאורכה ולרוחבה, בדרך תוכלו לסכם איתו את הפרטים של העסקה הבאה... 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב