דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 סיבות טובות לנוכחות עסקית במדיה החברתית 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2151 פעמים ]

המדיה החברתית מהווה פלטפורמה נהדרת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, נגישות גבוהה ללקוחות והכל בתקציבי פרסום הגיוניים.

בסקר שנערך על ידי eMarketer למעלה ממחצית העסקים הקטנים בארה"ב מעידים שהשימוש במדיה החברתית- בפייסבוק יוטיוב וליקדאין מביא לשיפור בתוצאות העסקיות.

אם גם אתה כבעל עסק, עדיין לא פתחת ישות עסקית במדיה החברתית, הגיע הזמן לעשות זאת. להלן 3 סיבות טובות לפעילות עסקית במדיה החברתית:


    • הכוח של המדיה החברתית ביצירת לידים  -  מתוך הסקר עולה כי קרוב ל 60% מבעלי העסקים הקטנים שענו על הסקר, העידו שבאמצעות השימוש בכלי השיווק הקיימים במדיה החברתית, כמות הלידים לעסקיהם גדלה באופן משמעותי. 
    • היכולת לשמור על קשר עם התעשייה – היבט נוסף וחשוב הוא היכולת שלנו כבעלי עסקים, לשמוע, להרגיש ולראות מה קורה בענף בו אנו עוסקים.  ביכולתנו להיכנס למתחם החברתי של המתחרים שלנו, מבלי שייחשב לריגול תעשייתי, הכל פתוח בפנינו.  האם אנחנו יכולים להעלות על הדעת שכל הלקוחות שלנו ביחד עם המתחרים נמצאים במקום אחד, פתוח בפנינו ואנחנו לא נהיה שם?  קלות הנגישות למידע של המתחרים, היכולת להקשיב לתגובות הלקוחות שלהם, לראות מה הם מציעים, איזה מבצעים חדשים וכיו"ב, כל אלו הם בעלי ערך רב לבעל העסק, ביכולת לדעת מה קורה בענף בו הוא עוסק.
    • חוויית הלקוח – באמצעות המדיה החברתית ביכולתנו להגדיל את חוויית הלקוח.  אנו יכולים למקסם את שירות הלקוחות באמצעות מענה מהיר לשאלות ותגובות לבעיות בזמן אמת.  על ידי כך להגדיל את החשיפה לדבריהם של לקוחות מרוצים, אחרי הכל, שיווק מפה לאוזן ידוע כשיווק אפקטיבי ביותר.  המדיה החברתית מהווה פלטפורמה נהדרת למינוף שיווק מפה לאוזן, כל שעלינו לעשות הוא להיות קשובים כל העת, להגיב באופן כזה המעשיר את הקוראים, המכבד את המתלוננים (יש גם כאלה ואל לנו להתעלם מהם), למעשה לתת מענה לשאלות, לעיתים אף לפני שהתעוררו על פני השטח.  ההקשבה והדיאלוג הפתוח עם הלקוחות, תאפשר לנו להיות בעניינים, להבין מה הלקוחות חושבים עלינו מחד, ולהיות תחרותיים ורלבנטיים מאידך.

לסיכומו של דבר, המדיה החברתית חופנת בתוכה אפשרויות רבות, שאם נשכיל להשתמש בהן בהיבט החברתי שלהן, נעצים את היכולות האישיות והעסקיות שלנו.  לאורך זמן נראה שההשקעה משתלמת.  נגלה שהדברים בנויים כמו כדור שלג, נוכחות קבועה ולאורך זמן יוצרת מעגלים המתרחבים מעצמם, לקוחות מרוצים ממליצים על המוצר / שירות במתחם הפרטי שלהם, החברים שלהם שומעים ואין כמו המלצה נקייה מאינטרסים, כדי להוות את המנוע השיווקי החזק מכולם.

אז, אם עדיין אין לכם נוכחות בפייסבוק – זה הזמן לפתוח דף עסק ולספר לעולם הרחב שאתם קיימים!

טל בן משה מומחית בשיווק, | Wise Way הדרך לעסקים מצליחים


www.wiseway.co.il


http://www.facebook.com/fb4success?sk=app_4949752878


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב