דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופות רושמות חכמות 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3803 פעמים ]

היום, בעולם הכלכלי והכל כך תחרותי, בעל עסק חייב להיות עם היד על הדופק כדי שיוכל לשרוד בג'ונגל האכזרי של עולם העסקים. כדי להיות מעודכן ומעורה בתנודות החלות בעולם העסקים, הוא חייב לשלוט ולהיות בקיא בכל החידושים הקיימים.

איך ניהלו עסק בעבר?

עד לפני מספר שנים, כדי לנהל עסק היה צורך במספר עובדים גדול. רק כך, העסק היה יכל לתפקד וגם להניב רווחים. בנוסף, בעל העסק היה צריך להשקיע מאמצים רבים כדי שיוכל לשמור על מעגל לקוחותיו.

בעלי עסקים היו צריכים להשקיע זמן רב ואמצעים רבים, כדי שיוכלו לפקח באופן שוטף על העובדים, הלקוחות והספקים. בנוסף, הם היו חייבים לדאוג למלאי נכון של סחורות, כדי שבסוף כל חודש יראו גם רווחים.

ומה קורה היום? עידן חדש של קופות רושמות

עד לפני מספר שנים קופות רושמות 'ידעו' לטפל רק בנושא התקבולים – כלומר, מה נכנס לעסק, מבחינה כספית. כיום, הקופות 'חכמות' יותר ונותנות מענה לכל דבר ועניין. הן למעשה מנהלות את העסק ומהוות עבור בעליו פיתרון ממוחשב לניהול הכולל.

על אילו פעולות מדובר? היום, הכמות כמעט אינסופית. קופה רושמת חכמה תעשה עבורכם את העבודה בפיקוח על העובדים למשל, ותערוך ניהול ובקרה של שעות העבודה לכל עובד ועובד. המערכת יודעת לחשב תשלומי שעות נוספות, לנהל מעקב ורישום מדויק של שעות העבודה בימי שישי ובמוצאי שבת – וזו רק ההתחלה.

שימור לקוחות באמצעות קופות רושמות

נשמת אפו של כל עסק הוא בשימור הלקוחות הקיימים, בד בבד עם גיוסם של לקוחות חדשים. בנוסף, על העסק לפעול ללא ליאות כדי להגדיל את היקף המכירות שלו. בעזרת קופות רושמות חכמות, יכול כל עסק לנהל מועדון לקוחות ולהציע מבצעים והטבות – מהפעולות החשובות ביותר בדרך לשימור חכם.

בעל עסק מנוסה יידע למנף את יתרונותיה של הקופה הרושמת ולפנק את לקוחותיו הקבועים. איך יידע מי אלו? קופות רושמות מתקדמות יודעות לזהות אותם ולכלול רק אותם במבצעים עבור לקוחות חברי  מועדון.

קופה רושמת לניהול הזמנות מול ספקים

באמצעות קופה רושמת לעסק, יש לבעל העסק אפשרות לקבל נתונים מעודכנים ומדויקים בזמן אמת, על מצב המכירות של כל מוצר ומוצר. הפקת דו"ח כזה מאפשרת לו לשלוט במלאי של כל מוצר ולבצע הזמנות מספקים באופן יעיל ומדויק.

באמצעות קופות רושמות חכמות, ניתן אף להפיק דו"ח המלצה להזמנה. כך, בזמן שהספק מגיע לעסק, אתם תהיו מוכנים עם רשימה מעודכנת ותוכלו להזמין בדיוק את הכמות הרצויה לכם מהסחורה שהוא מציע.

קופות רושמות חכמות - אילו פונקציות נוספות קיימות?

קופות רושמות מהעידן החדש הפכו את חייהם של כל בעלי העסקים העושים בהן שימוש, להרבה יותר קלים ותרמו לחסכון בכוח אדם. כל זה קורה בזכות פונקציות רבות, שנועדו להקל בניהול העסק. לפניכם מספר פונקציות לדוגמא:

• חישוב תזרים המזומנים של העסק
• שמירת כל נתוני העסק במחשב
• הפקת דו"חות רכש, מכירה ודו"חות פיננסיים

יתרונותיהן של קופות רושמות

היום, קופות רושמות הן בעצם מחשב מתקדם לכל דבר ועניין. השימוש הרחב ומספר הפונקציות העצום שהן מציעות הוא יתרון עצום לכל מנהל, שנותר ער למתרחש בכל רגע נתון. קופות רושמות מאפשרות למנהל את היכולת לנהל את העסק גם בשלט רחוק: הודות לטכנולוגיה המתקדמת, הוא יכול להתחבר בכל רגע ומכל מקום לקופת העסק ולקבל מידע בכל עניין.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב