דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכניות שותפים - מה זה ואיך מתחילים? 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 4422 פעמים ]

ישנן הרבה חברות שישמחו להתחלק איתך בהכנסות שלהם בתמורה לעזרה מצידך במכירת מוצרים ושירותים שהם מספקים. העזרה מתבטאת בכך שהלקוחות ירכשו את המוצרים והשירותים דרך ההפניה שלך. התשלום מתקבל על כל הקלקה, הפניה, מכירה וכו' של המוצרים והשירותים, בהתאם לתוכנית.

ככה עובדת השיטה באופן כללי: מהבית, מהמחשב האישי שלכם, אתם יכולים למכור מוצרים ברחבי העולם. אתם פשוט פונים לחנות מקוונת כגון "אמזון", שמתמחה בספרים, או כל חנות אחרת ונרשמים כשותפים. מסתבר שבאינטרנט אפשר למכור כמעט כל דבר. כל מה שצריך למצוא זה את החברה שמייצרת ואז להפוך לסוכן המכירות שלה. בשלב הזה תצטרכו לפרסם באנרים ולינקים, ואפשר לפרסם את זה בחינם. אתם יכולים תמיד לגלוש לפורומים, בלוגים, קבוצות דיון ורשתות חברתיות, או לכל מקום שבו נמצא קהל היעד שלכם, ולהציע את המוצר או השירות לקונים פוטנציאליים. וכך, על כל מוצר שתמכרו, הפניה שתשיגו או הקלקה - תקבלו עמלה. יש בארץ כנסים ייעודיים של תוכניות שותפים, ואנשים שעשו כסף גדול בעולם, מתחילים לעשות את זה גם בארץ.

במקום לחפש מוצרים, אפשר פשוט להירשם לחברות לשיווק תוכניות שותפים, שהם בעצם אתרים שמאגדים בתוכם הרבה מוצרים ושירותים שניתן לבחור ולקדם אותם תמורת עמלה. קיימות הרבה חברות לשיווק תוכניות שותפים. בארץ קיימות שלוש עיקריות: וויסל, קליקאון וסקינדו. הערה: לכל אחת משלושת החברות לשיווק תכניות השותפים יש את היתרונות שלה על פני החברות האחרות, ולכן מומלץ להירשם ליותר מחברה אחת, כך תגדילו את הסיכוי למצוא מוצרים שיתאימו בדיוק לשיטת הפרסום שלכם. אתרים אלה משמשים כמתווכים בין מפרסמים שמעוניינים למכור מוצרים ושירותים, לבין שותפים שרוצים להשתתף ברווחים ע"י הפניית לקוחות. צריך פשוט לבחור את המפרסמים שאיתם נרצה לשתף פעולה, ולעזור להם לעזור לנו.

בניגוד לאתרים של מילוי סקרים וקריאת מיילים שנותנים רווח של אגורות או שקלים בודדים בלבד - בתכניות שותפים אפשר להרוויח עמלה של עשרות שקלים או אפילו של מאות שקלים עבור כל מכירה או כל הפניית מתעניין. יש הרבה שיטות לעשות כסף מתכניות שותפים. אפשר למשל להשתמש בדף הנחיתה של המפרסם ולקדם אותו בפורומים שונים, או לבנות אתר מבצעים ולהכניס לתוכו מגוון גדול של קמפיינים. לאחר מכן נשאר רק לקדם את האתר ולהזרים אליו תנועה. ואם מדברים על איכות חיים, אין ספק שלעבוד מהבית או מכל מקום אהוב דרך האינטרנט, זה סוג של פריבילגיה. 

קופונים במגוון תחומים: דיילי דיל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב