דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות באילת : הילטון מלכת שבא מול רויאל ביץ' 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2390 פעמים ]

כשחושבים על חופשה מה עולה בראשכם? שמש, חוף ים, מלונות פאר, מועדונים, מסיבות, כל אלו ועוד מחכים לכם באילת, עיר הנופש של ישראל. אילת מציעה אטרקציות למבוגרים וילדים כאחד, שחייה וצלילה עם דולפינים בריף הינה חוויה עוצרת נשימה לכל החיים, ביקור בעיר המלכים-פארק השעשועים התנ"כי, צפייה בסרט בבית הקולנוע אימקס המשוכלל בארץ, טיול ג'יפים אתגרי במדבר, שייט על סירת מפרש, סירת מרוץ ועוד. מלונות באילת מותאמים לכל סוגי האוכלוסייה, צעירים ומבוגרים, משפחות וזוגות. בטרם הזמנת מלונות באילת  חשוב שתבדקו את מיקום המלון ובסיס האירוח המוצע בו. לרוב מלונות באילת בדרגת תיירות של חמישה כוכבים ממוקמים לאורך הטיילת, כאשר הריכוז הגדול הינו בחוף הצפוני בסמוך לקניון מול הים, אך ישנם מלונות באילת גם במרכז העיר בדרגת אירוח פחותה. מלונות באילת ברובם מציעים בסיס אירוח של ארוחת בוקר בלבד או חצי פנסיון, אך קיימים גם מלונות המציעים בסיס אירוח הכל כלול. אם חפצה נפשכם במלונות יוקרה מומלץ כי תבדקו על מלונות הילטון מלכת שבא ורויאל ביץ', שניים מהמלונות המובחרים באילת.

מלון הילטון מלכת שבא

מלון הילטון מלכת שבא, המעוצב בהשראת הארמון התנ"כי של מלכת שבא, מספק לאורחיו חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר. מלון הילטון מלכת שבא כולל 479 חדרי אירוח יוקרתיים המאובזרים במיטב הציוד. מיקומו המרכזי של מלון הילטון מלכת שבא בחופה הצפוני של העיר מאפשר לכם הגעה במרחק הליכה קצר למרכזי הבילוי. הכניסה לחוף נביעות הסמוך למלון מותרת לאורחי מלון מלכת שבא, כמו גם השימוש בשירותי החוף כדוגמת מיטות שיזוף, שמשיות ומגבות וזאת ללא תוספת תשלום. במתחם המלון מחכה לכם בריכת שחייה ענקית עם זרמי ג'קוזי ובריכה לקטנים. ממלון הילטון מלכת שבא לא תצאו רעבים, ארוחות בוקר וערב מפנקות מוגשות במסעדת מקדה, מסעדת המלון המרכזית, ארוחות צהריים במסעדת אבוני וכן מסעדת יקימונו לחובבי האוכל היפני ומסעדת באפלו סטייק האוס לחובבי הבשר.

מלון רויאל ביץ'

מלון רויאל ביץ' מספק לאורחיו אירוח אקסקלוסיבי ויוקרתי ברמה של חמישה כוכבים. מלון רויאל ביץ' הינו מלון הדגל של רשת ישרוטל ונחשב למפואר במלונות באילת. רויאל ביץ' תוכנן מתוך מחשבה אחת כיצד לפנק אתכם מרגע הכניסה למלון ועד צאתכם לביתכם. כל החדרים במלון מעוצבים ברוב פאר והדר עם מיטת זוגית king size, חדר אמבטיה מפואר ומרפסת שמש המשקיפה לנוף מרהיב של הים האדום והרי אדום. אם אתם רוצים להתפנק בטירוף כדאי לכם להזמין את הסוויטה הנשיאותית הכוללת סלון מפואר עם טלוויזיית LCD חדישה, מערכת קולנוע ביתית ומרפסת שמש ובה ג'קוזי חיצוני וריהוט גן לשלווה עילאית. אורחי מלון רויאל ביץ' ייהנו מאוכל איכותי המוגש מסעדת המלון, ויסטה, ובנוסף בטיילת רויאל מחכות מגוון מסעדות, מסעדת ראנץ' האוס לאוהבי בשר, וונג'ס גריל לאוהבי אוכל סיני, וכמובן מסעדת קוצ'ינה המגישה אוכל איטלקי. במלון טרקלין עסקי מפואר המיועד לאורחי החדרים המשודרגים והסוויטות המצויד במיטב הציוד העסקי. במתחם מלון רויאל ביץ' מספר בריכות שחייה המחוברות אחת לשנייה בתעלות ומפלים ואיך אפשר בלי חוף ים פרטי עם מיטות שיזוף ושמשיות. למתפנקים מחכה מתחם ספא יוקרתי של יערות הכרמל ובו אינספור טיפולי גוף, ג'קוזי, סאונות וחדר כושר חדיש ומשוכלל.

 

בן לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב