דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבון משכנתא 

מאת    [ 01/06/2011 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2513 פעמים ]

 

מחשבון משכנתא

לקיחת משכנתא מבנק משכנתאות היא אחת ההחלטות הגדולות ביותר בחייך. מדובר על התחייבויות בסכומי עתק שישפיעו כנראה על כלכלת משפחתך לאורך שנים רבות מאד. ישנם כ-30 מסלולי משכנתא הניתנים בבנקים למשכנתאות ומרוב עצים לא רואים את היער ומתחילים להתבלבל. בחירת מסלול משכנתא ותמהיל משכנתא היא בחירה לא פשוטה וגם כלכלנים מתקשים בבחירה זו אם הם לא מתעסקים עם משכנתאות על בסיס יום יומי. יועץ משכנתאות חיצוני לבנק משכנתאות, פרטי שלך, יוכל להוציא אותך מהסבך די בקלות וגם יוכל להמליץ לך על התמהיל הנכון ובכך יחסוך לך עשרות עד מאות אלפי שקלים לכל אורך תקופת המשכנתא בכפוף כמובן בגודל המשכנתא.

מחשבון משכנתא הוא כלי עזר לחישוב גובה החזר משכנתא החודשי. באמצעות מחשבון משכנתא תוכלו לערוך השוואות בין מסלולי משכנתא שונים ולקבל את תוצאת החזר משכנתא החודשי עבור כל מסלול משכנתא ולכל אורך תקופת משכנתא. מחשבון משכנתא מחשב גם את החזרי ריבית המשכנתא לכל אורך תקופת משכנתא. החיסרון של מחשבון משכנתא שאין ביכולתו לרדת לפרטים והתנאים הקטנים ולכן אותם תצטרכו לחשב לבדכם או להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות חיצוני.

אני מזכיר כל העת, יועץ משכנתאות חיצוני כי רק עליו אפשר לסמוך במאה אחוז. יועץ משכנתאות של בנק משכנתאות הוא עובד שכיר המקבל את משכורתו מהבנק למשכנתאות ולכן מחובתו לשמור על האינטרסים של הבנק למשכנתאות. כלומר: הגדלת הריווחיות מכל משכנתא שהבנק למשכנתאות נותן. כאשר הבנק למשכנתאות מרוויח יותר זה בא תמיד על חשבונך. יש פה כוחות מנוגדים, ככל שתקבל משכנתא טובה יותר כך ירוויח הבנק למשכנתאות פחות. לעומת זאת, יועץ משכנתאות חיצוני לבנק משכנתאות ובלתי תלוי בו הוא שכיר שלך ולכן הוא מחויב רק לך ולכן יעשה את מירב המאמצים להשיג לך את המשכנתא הזולה ביותר שניתן להשיג.

גם יועץ משכנתאות משתמש ב- מחשבון משכנתא. הוא ישתמש במחשבון משכנתא לחישובי מסלולי משכנתא שונים וריביות משכנתא שונות.

ניתן להשתמש ב-מחשבון משכנתא גם לחישוב מיחזור משכנתא. מיחזור משכנתא פירושה החלפת המשכנתא הישנה במשכנתא חדשה בתנאי משכנתא משופרים. בדרך כלל השימוש במחשבון משכנתא לחישוב מיחזור משכנתא מביא לחיסכון ניכר של עשרות אלפי שקלים ללווה משכנתא.

איך משתמשים במחשבון משכנתא?

מחשבון משכנתא עוזר לנו לחשב החזרי משכנתא חודשיים וריביות משכנתא לכל אורך תקופת המשכנתא. כדי לקבל תוצאה מדויקת  שתשרת אתכם נאמנה יש להקפיד להזין במחשבון משכנתא את תנאי המשכנתא הנכונים ותמיד לחזור על הבדיקה פעם נוספת כדי לאמת שמחשבון משכנתא חוזר על אותם תוצאות.

איזה נתוני משכנתא מזינים ב-מחשבון משכנתא במיחזור משכנתא?

 


    • החזר משכנתא נוכחי
    • גובה ריבית משכנתא נוכחית
    • גובה  ריבית משכנתא של המשכנתא החדשה
    • מספר חודשי החזר של משכנתא חדשה
    • שעור קנס פרעון מוקדם למשכנתא הישנה
    • גובה פרמיית ביטוח חיים (אחוז מסוים מגובה המשכנתא)
    • כמה מבוטחים בביטוח החיים הקשורים למשכנתא
    • פרמיית ביטוח מבנה (אחוז מסויים מערך הנכס)

 

לאחר שהוזנו כל הנתונים למחשבון משכנתא תקבלו במחשבון משכנתא את תוצאת החזר משכנתא חודשי בכל חודש מתקופת המשכנתא.

ברוב המקרים החישובים במחשבון משכנתא הם פשוטים לקבלת ידע כללי ולקבל מושג, אך אם ברצונכם לקבל נתונים מדויקים יותר תוכלו להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות פרטי (לפנייה ליועץ משכנתאות בכיר לחצו על הקישור הכחול) שחי ונושם את התחום מדי יום ביומו ומתמחה בשימוש במחשבון משכנתא ובכך גם לחסוך בגלל מקצועיותו עשרות עד מאות אלפי שקלים. 

 

 

כותב המאמר: רו"ח קובי חבר, בעל האתר: " KH ייעוץ משכנתאות"  ייעוץ משכנתאות הוקם על ידי יועץ המשכנתאות, הכלכלן הבכיר קובי חבר, במטרה לספק ללקוח הבודד תנאי משכנתא הטובים ביותר בכל זמן נתון בשוק הפיננסי המסובך והבירוקרטי של המשכנתאות. לשחרר הלקוח מרב הבירוקרטיה הקשורה בתהליך לקיחת משכנתא תוך חסכון מהותי בזמן ובכסף, כולל בנושאים אחרים הקשורים במשכנתא כמו הביטוח, שמאי והטאבו.  מר חבר מביא את ניסיונו המעשי משנת 1986 בתחום הכספים ובמשא ומתן כספי, אופיו האסרטיבי, קשריו העסקיים והידע הרב בתחום ייעוץ המשכנתאות וזאת בשילוב התעודות וההסמכות מתואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים, MBA  התמחות במימון, מאוניברסיטת NYIT  בניו יורק הידועה בארה"ב ובעולם, תעודת רואה חשבון משנת 1988 ממועצת רואי החשבון בישראל וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.  מר חבר עבד מעל עשרים שנה בניהול במחלקות הכספים בחברות שונות בארץ, בארה"ב ובהודו ורכש ניסיון מעשי רב ביותר בתחומי הניהול הכספי והמשא ומתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב