דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול במינכן - אטרקציות בעיר שכולה היסטוריה ויופי בלתי רגיל 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 4135 פעמים ]

מינכן, אחת הערים המרתקות ביותר של גרמניה, מושכת אליה תיירים רבים לאורך כל חודשי השנה ולא בכדי. מינכן מציעה למבקריה מגוון של אטרקציות בעיר ואפשרויות לבילוי, וכל זאת לצד היסטוריה ארוכת שנים ותרבות מרשימה. טיסות למינכן, היוצאות אליה לאורך כל השנה, מאפשרות לבקר בעיר הנהדרת הזו ולבלות חופשה בלתי רגילה. מתכננים טיול במינכן? בואו לקרוא את הכתבה הבאה: על אטרקציות בעיר שכולה היסטוריה ויופי בלתי רגיל.

ליהנות ממינכן בחודשי החורף – אטרקציות בעיר חורפית במיוחד

אם אתם מתכננים טיול במינכן בחודשי החורף, תוכלו לבקר בשפע של מוזיאונים ומקומות מיוחדים, המתאימים לתקופה קרה זו של השנה. טיסות למינכן תיקחנה אתכם ישירות למפגש בלתי רגיל עם המשקה הפופולארי ביותר של המקומיים – הבירה. בית הבירה של מינכן – Hofbrauhaus, הינו אחת האטרקציות הידועות בעיר, המושכת אליה תיירים ומקומיים כאחד. בית הבירה הנהדר הזה, הוא הזדמנות נפלאה לטעום מהמשקה המקומי ולחוות חוויה בווארית אמיתית. אטרקציות בעיר שאסור לכם לפספס הן גם מוזיאון המדע והטכנולוגיה ואולפני הסרטים. מוזיאון המדע והטכנולוגיה הינו המוזיאון הגדול ביותר בעולם בתחום זה, המציע תצוגה מרשימה במיוחד בנושאים שונים. אולפני הסרטים, הינה אטרקציה נפלאה לילדים, המציעה ביקור באולפנים, צפייה בסרטים ואפילו הזדמנות לקחת חלק בסרט אמיתי.

ליהנות מבחר של אטרקציות בעיר בחודשי הקיץ

טיסות למינכן בחודשי הקיץ, הן הזדמנות נהדרת ליהנות ממבחר של אטרקציות בעיר בחודשי הקיץ החמים. גן החיות של מינכן, אטרקציה מקסימה לכל המשפחה, נוסד בתחילת המאה העשרים והוא כולל מעל 5,000 בעלי חיים שונים. הקיץ הוא גם תקופה מצוינת לבקר באחד הארמונות המרשימים שבגרמניה, ארמון נימפנבורג. הארמון, מוקף כולו גן ירוק ומקסים, כולל חדרים מרתקים וסיפורים נהדרים על המלוכה הבווארית המיוחדת ועל ההיסטוריה הכול כך מרשימה שלה. אטרקציות בעיר כוללות גם את אחת הכיכרות הידועות של העיר – כיכר מריאן, בה ממוקמות אטרקציות נוספות שלא כדאי לפספס. כמו, למשל, בניין העירייה החדש, מגדל הפעמונים, הקתדרלה של מינכן וגם כנסיית פטר. טיסות למינכן תיקחנה אתכם גם לאחד הגנים היפים בעיר – הגנים האנגליים. מבין מבחר של אטרקציות בעיר, אל תוותרו על הביקור בגנים היפהפיים האלה, המציעים מסלולי הליכה נהדרים, אגמים קטנים וברבורים. עוד תוכלו למצוא בחלקה הצפוני של העיר גם את הפארק האולימפי, בו נערכו משחקי האולימפיאדה בשנת 1972, ובו גם בוצע טבח הספורטאים הישראלים, טבח שהפך לסיפור בלתי נשכח בהיסטוריה שלנו.

לטעום מחיי הלילה התוססים של העיר

מבין מגוון של אטרקציות בעיר, תוכלו ליהנות גם מחיי הלילה של העיר, מהפאבים, המסעדות המצוינות והאווירה הנהדרת. טיסות למינכן תיקחנה אתכם אל המרכז השוקק של העיר ותאפשרנה לכם להכיר את העיר מזווית קצת שונה. אל תצפו לפעילויות עד שעות הבוקר, אבל ללא ספק תוכלו ליהנות מברים נהדרים, מבירה מצוינת וסצנת מועדונים מקומית נפלאה.

חופשה במינכן – חוויה בלתי רגילה

טיסות למינכן, לאורך כל חודשי השנה, תאפשרנה לכם מפגש עם עיר, המציגה היסטוריה מיוחדת, תרבות נפלאה, לצד בירה מצוינת וטעמים מקומיים נהדרים. טיסות למינכן תיקחנה אתכם אל בירת מדינת בוואריה, המציעה למבקריה אטרקציות בעיר מרתקת ומקסימה.

יעדים נוספים באירופה: חופשה באיטליה, חופשה בברצלונה.

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב