דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דומיינים למכירה 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2936 פעמים ]

הידעת?

על מנת לרכוש דומיין לראשונה, מומלץ לעשות קודם כל בדיקה מקדימה, כך שהבחירה תהיה נכונה והעלות- מינימאלית. באופן כללי,  ניתן לומר, כי פעולת רכישת הדומיין, אינה כרוכה בהוצאות רבות. ניתן לרכוש דומיין עבור עשרות שקלים בודדים ולתקופה שנקבעת מראש אולם אי תשומת לב לפרטים הקטנים, בתהליך הרכישה, בהחלט עשויה לגרום למפח נפש.

בנוסף, במידה ובוחרים דומיין "נכון" לצרכי השקעה, (לצורך הקמת עסק רווחי ומכירתו ברווח) הרווח ממכירתו, יעלה, פעמים רבות, על ההשקעה בקנייתו. על כן, דומיינים למכירה עשויים בהחלט להוות עסק כלכלי משתלם- למי שיודע את מלאכתו.

ישנה הקבלה בין רכישת דומיין, לבין רכישת קרקע נדל"ן חקלאית להשקעה. הפוטנציאל הראשוני הוא נמוך, בייחוד כאשר טועים ומבצעים את הרכישה קודם לחשיבה על מהות האתר אשר אמור להיבנות באותו שם . רבים חושבים שינו מתאם בין וותק הדומיין לבין יכולות קידום האתר בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש. משמע: ככל ששמו של הדומיין בעל וותק רב יותר, כך יהיה קל יותר לקדמו במנועי החיפוש. בפועל, ישנם לכך סייגים רבים. מנוע החיפוש לא יתן קרדיט לאתר מבלי שזה יאונדקס בתוצאות זמן רב, יהיה בעל ערך אמיתי לגולש ויקבל קישורים ושיתופים איכותיים מאתרים אחרים ומדיה חברתית.

ישנם לא מעט אנשים, הרואים ברכישת דומיין או דומיינים, השקעה כספית משתלמת לעתיד. אלו משוכנעים (או משתכנעים על ידי פרסום כוזב באינטרנט) כי לאותו שם מתחם, יהיה ערך בעתיד, גם ללא השקעה רבה. כך למשל, ישנם אנשים הרוכשים דומיינים בעלי שמות פופולריים ולאחר מכן הם מציעים אותם למכירה. ברוב המקרים, לא יקבלו את מבוקשם. אולם במקרים בהם לדומיין יש שם "פרימיום" אמיתי, דהיינו- שם קליט וקצר או ביטוי מפתח פופולארי, בן מילה אחת- הם עשויים להרוויח מכך. הערת אגב חשובה, בהקשר לקניית הדומיין- בדקו, לכל הפחות, שאינכם רושמים כזה המורכב משמות מסחריים של חברות קיימות. ניתן להכנס לאתר של סימני מסחר ולבדוק קיום שם מסחר על הדומיין העתידי שבכוונתכם לרכוש.

על מנת לא להסתבך עם מלאכת הרכישה מומלץ לרכוש דומיין גם באמצעות עסקת חבילה של קניית דומיין + אחסון אתרים לשנה או יותר וזאת דרך חברות אחסון אמינה ומומלצת. בדקו רק, מהי הפרוצדורה שיש לעשות כך שאתם תהיו אנשי הקשר הטכניים ולא נציגי חברת בניית האתרים, שאחרת תצטרכו לשנות את ההרשאות, במידה ואתם וחברת הבניה שלכם, תפרדו.

כיצד לבחור דומיין

ללא קשר למטרת רכישת דומיין, כדאי לבחור בשם דומיין קליט, שקל לזכור.  ששם הדומיין, הוא תג הזיהוי שלכם ברשת. דרכו יגיעו הגולשים לאתרכם. על כן, רצוי מאד שהגולשים יזכרו כיצד לחזור אל אתרכם, בקלות.
ישנם לא מעט אתרי אינטרנט העוסקים בסחר דומיינים, דרכם תוכלו לקנות דומיינים פעילים וותיקים. באתרים אלו תוכלו לקבל את פרטי הקשר של אלו המעוניינים למכור את כתובת הדומיין שלהם, במחיר הנקוב. דבר זה עשוי להביא לכם יתרון  לכשתרצו לבנות ולקדם על הדומיין הרלוונטי, אתר בתחום או גם חסרון. קידום בעייתי אשר בוצע לדומיין בעבר, עשוי גם לפגוע ביכולתו של אותו דומיין "לצאת" מאותו "העונש" אשר הוטל עליו. זהו אינו צעד המומלץ למי שאינו בקיא בתחום זה.


אם יש לכם ספקות בבחירת הדומיין,  תוכלו לפנות ליועץ קידום אתרים, או אדם אחר הבקיא בבחירת דומיינים, על מנת שזה ייעץ לכם וילווה אתכם בתהליך הקנייה. 

 

איתן יריב

באתר  http://www.xn--7dbekaca7akb3etb.com/ תמצאו טיפים בכל הקשור לרכישת דומיין. כנסו ולמדו על השיקולים החשובים בבחירה כך שגם אתם תוכלו לרכוש בחוכמה!


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב