דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רב לחתונה 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 3260 פעמים ]

בחירת רב לחתונה הינה הדבר החשוב ביותר בהפקת הפרטים הרבים באירוע, ואם לא תזדרזו לבצע את המשימה ייתכן ותיאלצו להתפשר על רב אחר מזה שעליו חלמתם, לאחר שתאריך האירוע שלכם 'ייתפס' בידי זוגות אחרים. לכן טרם בחירת האולם, הצלם והתקליטן, מומלץ להגיע לרבנות במקום מגוריכם, למסור את התאריך המבוקש לכם ולקבל למעשה היתר לנישואין. בשלב זה תוכלו ליצור קשר עם הרב המועדף עליכם ולבקשו לערוך את טקס החופה שלכם.

אם אין לכם רעיון או המלצה בדבר רב מסויים, הרי שתוכלו לשאול ברבנות המקומית פרטים אודות רב לחתונה, ולקבל מהם רשימת טלפונים של רבנים. מרבית הזוגות נוהגים לבקש את שירותיו של רב אשר קידש בעבר בטקס חתונה של חברים או מכרים, ואשר התחבב על האורחים.

כמו בכל נושא, הכל תלוי כמובן בטעם ובהעדפות. יש שמעדיפים טקס חופה ארוך ומושלם הכולל את כל הברכות באורך מלא, ובמיוחד כאשר מדובר בבני זוג המגיעים ממשפחות מסורתיות, ולעומתם יש שיעדיפו רב לחתונה אשר יקצר את התהליך עד כמה שניתן, ויגיע ל'עיקר'.

רב לחתונה עשוי לספק לכם גם כתובות לחופה, בסגנון ייחודי ובעיצובים מעניינים, כחלק משכירת שירותיו. את הכתובות ניתן גם לרכוש בנפרד אצל אותם רבנים, ובאתרי אינטרנט שונים. בשנים האחרונות נולד טרנד חדש בענף החתונות כאשר זוגות יכולים לבחור רב מזמר, אשר נוהג ללוות את כל הטקסט בחופה בשירים ומזמורים במגוון סגנונות, החל מישראלי 'מודרני' ועד מזרחי ואשכנזי וסגנונות נוספים. ישנם רבנים אשר יערכו עבורכם את החופה גם בשפה נוספת, על פי בחירתכם.

רב לחתונה אינו גובה כסף עבור עריכת טקס החופה כאשר השירות נחשב שירות חינם של הרבנות הראשית, עבור תושביה היהודיים של מדינת ישראל. עם זאת נהוג להעניק לרב כמה מאות שקלים ולרוב עד 1,500 שקלים, עבור הגעתו למקום האירוע ועריכת הטקס הקדוש. יצויין כי אין מדובר כמובן בחובה, אלא בנוהג בלבד.
מלבד רב לחתונה יהודית אורתודוקסית, תוכלו להחליט כי ברצונכם להינשא בדרך הרפורמית, כך שעדיין תהנו מכל היסודות היהודיים, טקס החופה לא יהיה נוקשה ומסורתי. אם אינכם מעוניינים כלל בטקס יהודי תוכלו לבחור בחתונה אלטרנטיבית בה אין לטקס כללים ברורים ויסודות האהבה והכבוד בין בני הזוג, וחלופת דברי האהבה בינהם, הם הבסיס לטקס כולו.

מאמר זה נכתב על ידי שרונה-עורכת פורטל אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב