דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניה קלה: כל מה שרציתם לדעת בנושא 

מאת    [ 31/05/2011 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 3303 פעמים ]

 

אחת השיטות המדוברות יותר בעולם הבניה היא שיטת בניה קלה. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבקשים ליהנות משלל יתרונותיה. אז מה היא באמת מציעה לנו ומהם יתרונותיה העיקריים? על כך ננסה לענות במאמר הבא.
בניה קלה מציעה בעצם פתרון מהיר ואיכותי לכל מי שזמנו יקר ושאינו מעוניין להפוך את ביתו לשטח עמוס פסולת ומלא באנשי מקצוע שונים. השם בניה קלה עשוי לבלבל וליצור את התחושה כאילו מדובר בבניה יציבה ואיכותית פחות מבניה קלאסית, אך ההפך הוא הנכון. בניה קלה, כשמה כן היא – קלה ונוחה לבניה, אך בל נטעה – היא מורכבת מחומר הגלם המתקדם והאיכותי ביותר שניתן למצוא כיום, שהרכבתו מהירה פי 50 מבניה קלאסית.
הנהירה אחר האלומיניום, שנחשב חומר גלם אמין ואיכותי וצורת העבודה איתו, מתאימים בדיוק רב לאופי של בניה קלה. זו לוקחת את יתרונותיו הברורים של האלומיניום ומוציאה מהם את המיטב. אחד החומרים שתופסים תפקיד מרכזי בשיטת בניה קלה הוא פאנל אלומיניום מבודד פוליסטרין.

בניה קלה: יתרונות ברורים גם בשטח
ההשוואה של בניה קלה מול בניה קלאסית חושפת את חסרונותיה הרבים של האחרונה. תיאום בין אנשי מקצוע שתלויים זה בזה, זמן יקר שמבוזבז והתנהלות כללית מול מספר גורמים. אפילו פעולה פשוטה כמו תוספת בניה של חדר עלולה, בבניה קלאסית, להפוך לתהליך שאינו נגמר. בנוסף, נוצר מצב שבבניה קלאסית רוב עלות העבודה מופנית לבעלי המקצוע ולא לחומרי הגלם, הנחשבים זולים מאוד במקרה הזה (חול, מלט וכדומה).
בניה קלה מציעה יתרון בולט נוסף בשטח והוא היכולת להיטיב עם הסביבה. בניה קלה חוסכת את הלכלוך והפסולת שמאפיין את הבניה הקלאסית, מכיוון שרוב העבודה מבוצעת בסדנת עבודה ולא בשטח. מרגע הגעה לשטח, ניתן לסגור חדר או לסגור מרפסת תוך פחות מ-48 שעות.  

בניה קלה: הבידוד הטוב ביותר!
השימוש בפאנל אלומיניום מבודד פוליסטירן, מבטיח את ההגנה המושלמת מפני חום, קור ומפני מזג אוויר הפכפך. במקרים של סגירת מרפסת בניה קלה הופכת להיות הפתרון האופטימאלי, זאת בזכות הבידוד המעולה. החוזק והביטחון שמקנה האלומיניום כיסוד משלים את העבודה והפך כל מרפסת לחדר עבודה או פינת משחקים קטנה לילדים.
ואם כבר באלומיניום עסקינן חשוב לציין שהחומר הזה הוא בטיחותי במיוחד. בניגוד לעץ המתכלה אלומיניום אינו נשרף וכמובן עמיד מפני מים, רטיבות וחלודה. לאלה יש להוסיף את קלות העיצוב של האלומיניום, המאפשר תכנון מדויק של החלל ורמת הגימור שלו, בהתאם לצרכי הלקוח ולאילוצים שונים בשטח.

בניה קלה: הפרגולה החדשה שלי
לצד שלל הפתרונות שניתן ליהנות מהם בשיטת בניה קלה כאשר בונים בתוך הבית או בשטח הצמוד לבית נמצא עולם שלם של בניה קלה חיצונית. פרגולות אלומיניום לניצול שטח הגינה ובניית נישות קטנות שישמשו למקום ישיבה נחשבות ללב ליבה של שיטת בניה קלה שמציעה את התשובה הטובה ביותר.
ההתקנה של אלה נעשית תוך זמן קצר והחששות שמפני בלאי מתגמדות. לא עוד חומר שמתכלה עם הזמן אלא פינת חמד עם הצללה לתענוג המושלם ולניצול חצר הבית.

בניה קלה: חושבים על הסביבה
אך שיטת בניה קלה אינה מסתפקת בכל אלה. גם מבחינת איכות הסביבה השיטה נחשבת לטובה ולמועילה ביותר. עקרונותיה של שיטת בניה קלה מתבססים על קרני השמש ועל משבי הרוח – מקורות האנרגיה הטבעיים. עקרונות הבניה בשיטה מסתמכים גם על התועלת שבין קרני השמש ומשבי הרוח לבין הרווח אותם יכולים להפיק יושבי הבית המבנה.
וכן, גם כאן ניתן לראות את השיטה המנצחת.

 

ערן סטפנסקי
פנל מבודד
בניית פרגולה
בניית חדר


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב