דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מלונות 4 כוכבים באילת - דן פנורמה מול מלון אגמים 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3486 פעמים ]

שמש נצחית, חוף ים ועוד כל אלה ועוד מחכים לכם באילת עיר הנופש הנצחית. במקום אחד תוכלו לשוט על ספינה שקופה, לבקר במצפה תת מימי, לשחות עם דולפינים, לצלול, לטרק במדבר וזאת מבלי לדבר על מגוון האטרקציות הקיימות בבתי המלון. הביקוש לאילת הינו לכל אורך עונות השנה ללא הפסקה. מלונות באילת מצויים בכל מקום בעיר, כמובן שלאורך הטיילת אך גם במרכז העיר. לרשותכם עומדים מגוון עצום של מלונות באילת בהתאם לאופי טיולכם. זוגות רומנטיים ישמחו לדעת כי ישנם מלונות באילת ברמה יוקרתית בינלאומית שיפנקו אותם בחדרי פאר ובשירות אקסקלוסיבי, מאידך לאלו מכם שהשהייה במלון היא רק לשינה ומתכוונים לבלות כל היום בים ובמועדונים מחכים לכם מלונות באילת ברמת תיירות של שלושה כוכבים. בנוסף ישנם מלונות באילת ברמת תיירות של ארבעה כוכבים, מדובר במלונות איכותיים אך דירוגם יורד עקב סיבות שלא ממש נוגעות אליכם כמו גודל הלובי, מספר החדרים וכו'. מלון אגמים אילת ודן פנורמה אילת הם שני דוגמאות בולטות למלונות ארבעה כוכבים.

מלון אגמים אילת

מלון אגמים אילת מספק לכם אווירה אחרת שלא קיימת בכל מקום. מלון אגמים אילת מעניק לכם שקט ושלווה לכל אורך החופשה, אין צוות בידור שיפריע לשקט אלא רק מוסיקת צ'ילאאוט שקטה שתנעים את זמנכם. אם הנכם צעירים בגוף ובנפש מלון אגמים אילת הוא התשובה בשבילכם, מלון אגמים אילת גורם לכם להרגיש שאתם בסיני, שילוב המלון עם הנוף הייחודי מוסיף לקסם מסביב, רק לשים את הראש והנפש רגועה. אין במלון פאר ונצנצים רק פשטות ואיכות בטוב טעם. מלון אגמים אילת שוכן בחוף הצפוני במרחק הליכה קצר מחוף הים. אך רבים מאורחי המלון מעדיפים להישאר בתחומו כאשר הסיבה המרכזית לכך היא בריכת המלון המעוצבת כלגונה מרהיבה. מלון אגמים אילת מציע בסיס אירוח של ארוחת בוקר או חצי פנסיון בהגשה עצמית במסעדת המלון. תפוסת החדרים במלון אגמים אילת עומדת על 288 חדרים חדישים, כשבכל חדר מרפסת שמש הצופה לבריכת השחייה. אם בא לכם חדר ייחודי כדאי לכם להזמין את החדר על המים בקומת הקרקע, רק תפתחו את חלון המרפסת ואתם בבריכת השחייה.

מלון דן פנורמה אילת

מלון דן פנורמה אילת ידאג לכם לחופשה מפנקת ורגועה. במלון דן פנורמה אילת 277 חדרים במלון מספר סוגי חדרים, כשהמשודרגים שבהם הם חדרי אקזקיוטיב, חדרי טראס - חדרים עם מרפסת גן וג'קוזי חיצוני וסוויטות מרווחות שבהן סלון וחדר שינה, מרפסת גן וג'קוזי חיצוני. כמו כן החדרים המשודרגים מאפשרים לאורחיהם כניסה חופשית לטרקלין כרמל. אורחי מלון דן פנורמה אילת נהנים במסעדת המלון, חדר האוכל דולפין, המציעה ארוחות בוקר וערב. מלון דן פנורמה אילת מספק לכם ולילדכם מגוון אטרקציות ופעילויות, ביום ובלילה, במועדוני הילדים, במגרשי הכדורסל והכדורעף, וכמובן בבריכות השחייה. מלון דן פנורמה אילת שוכן בחופה הצפוני של אילת במרחק הליכה ממרכזי הבילוי והקניות.

 

בן לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב