דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: סיבה למסיבה 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2135 פעמים ]

למה כדאי להתחתן בגן אירועים ולא באיזה אולם, או לסגור מקום במסעדת אירועים? להלן חמש סיבות המסבירות מדוע גני אירועים בשרון הם אידיאליים לחתונה:


להתחיל ברגל ימין
: טקס נישואין של גני אירועים, כשאתם מוקפים בפרחים, עצים וצמחייה – הוא הדרך הכי רומנטית עבורכם להתחיל את דרככם יחדיו. אין ספק שעצים מלבלבים ומדשאה מטופחת מהווים את התפאורה המושלמת ליום החשוב בחייכם.

 

שינוי מרענן מהנוף העירוני הסואן: גני אירועים בשרון בנויים על קונספט של טבע – הם לעולם לא מחניקים והם לא יעשו לכם קלסטרופוביה (ע"ע אולמות אירועים). אווירה של גני אירועים היא למעשה מנוגדת מעט לכל הרעיון של חתונה, וזה הקסם שבה. חתונה היא תוצאה של תהליך מאוד מדוקדק ושל אינסוף ארגונים, מחשבה והתעסקות בפרטים הקטנים. גני אירועים בשרון מציעים חוויה קלילה ונעימה כמו שמפניה משובחת ואוורירית. מה גם שאנשים מאסו כבר בכל אותם אולמות שבלוניים וצפויים מראש, הרי אנחנו יושבים כל היום במשרד, סגורים בארבע קירות, באים לדירתנו קטנה בתוך עיר צפופה, מוקפים בשכנים מכל עבר, כל הבניינים דחוסים, עמוסים, מכוניות, כבישים, אספלט...נחמד לשחרר לרגע את החגורה, לקחת נשימה עמוקה ולשם שינוי לא לשאוף בחזרה אוויר מזוהם ופיח, אלא ריח של פרחים ודשא.

 

מחזוריות הטבע כמשל לנישואים: גני אירועים נערכים בסביבה כפרית ופסטורלית, סביבה שמקדשת את הטבע. אפשר לראות בעניין של הטבע מחזוריות שהיא סימבולית לנישואינו. הרי כל אותם אנשים שאומרים שנישואיהם פורחים תמיד כמו צמחים ירוקי עד – משקרים או עיוורים לאמת. נישואים הם כמו הטבע, הם מתחילים בפריחה, אבל החורף תמיד מגיע, בסופו של דבר. אפשר לראות בטקס שנערך אצל גני אירועים אירוע סימבולי, ולקבל את העובדה שדרכנו המשותפת עלולה להגיע למקומות פחות נעימים ופחות אידיאליים עם הזמן, ריבים, חיכוכים, וזה בסדר גמור.

 

די לקיטש: אין דבר המקסים יותר מחופה של גני אירועים, המעוצבת בפשטות כובשת ומתעלמת לחלוטין מצווי אופנת האירועים המצועצעים. נמאס כבר מחתונות עם חופות מעוצבות במאות פרחים המפיצים ריח מתקתק עד כדי בחילה, בדי סאטן מפוארים שכל מטר עלה 500 שקל.  לא, גני אירועים לא צריכים את כל ההצטעצעות הזו. גני אירועים הם ממש משל לבחורה יפה – היא לא צריכה למרוח על עצמה שכבות של איפור כבד. היופי הוא כובש כשהוא בגובה העיניים – פשוט וטבעי.

אווירה נינוחה וביתית: חתונה של גני אירועים תבטיח לכם אווירה נינוחה ונעימה, מה שיעניק לכם עוגן להישען עליו ביום כל כך עמוס וכל כך לחוץ. גני אירועים הם החומר ממנו עשויים זיכרונות מתוקים. המשפחה שלכם, החברים – כולם יחדיו נמצאים בגן הקסום הזה כדי ליצור את הערב המיוחד שלכם. כשהשעות יחמקו מהר מהר, תמצאו את עצמכם לאחר החתונה, בנופש, ולאחר מכן חוזרים לעבודה, נבלעים בתוך השגרה היומיומית. אם ממש תשתדלו, תוכלו להריח את הריח של עצי הפקאן ופרחי היסמין של הגן קסום שבו התחתנתם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב