דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית דפוס: לא יקר ונהדר 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2128 פעמים ]

בדרך כלל ממעיטים בחשיבותו של בית דפוס, אך בלעדיו מי בכלל היה מכיר את העסק שלכם? להזכירכם, בית דפוס הוא עניין חשוב בימינו, שכן לא כולם גולשים בגוגל ויש לא מעט אנשים שלא יודעים אפילו איך לפתוח את המחשב. כן, יש הרבה אנשים שלא יודעים לפתוח את המייל, אבל את תיבת הדואר שלהם בבניין הם בודקים מידי יום, כי אם לא - המעטפות לא יכנסו לתיבה והדוור האדיש ישליך את הדואר על הרצפה, מה אכפת לו. פליירים אי אפשר לפספס, ואנחנו מוצפים בהם בהמוניהם, הם מתרבים ומתרבים מיום ליום ונערמים על הרצפה, מרוב שאין מקום בתיבה.

פליירים הם צורת פרסום מאוד נפוצה, והעלות שגובה בית דפוס עבור הדפסת פליירים היא נוחה לכולם, לכל אחד שיש לו עסק: החל מרשתות המבורגרים יוקרתיות שמפציצות אותנו במבצעים ועד קוסמטיקאיות המבצעות הסרת שיער משולבת בפילינג עמוק וצביעת ריסים. בית דפוס בדרך כלל מדפיס פליירים על ניירות דקים במיוחד, כדי להוזיל את המחיר שלהם. מן הסתם כשאנחנו מדפיסים פליירים אנחנו נשקיע בהם פחות מאשר בכרטיסי ביקור או בקטלוגים ולא ממש נשקיע בסוג הנייר.

את השאלה האם זה מזהם או לא, והאם לא הגיע הזמן שכל בית דפוס בישראל יגיד לאו על הדפסת כמויות אדירות של פליירים, נשאיר כרגע תלויה באוויר המתדלדל של כוכבנו. הרי זה לא שכל אחד יכול להרשות לעצמו לפרסם בשלטי חוצות או בטלוויזיה, וגם קידום בגוגל הוא לא עסק זול בכלל. אז מה עושים? אפשר למזער את הנזק ולהדפיס על נייר ממוחזר (לא עניין זול). אפשר לצמצם את הדפסת הפליירים ובמקום להדפיס אלפים של ניירות, לבחור בכמות קטנה.  

כמו שאמרנו, בית דפוס מציע מחירים נוחים. העלויות של בית דפוס הן די גמישות. אם אתם צריכים כרטיסי ביקור אבל מוצפים בהוצאות החודש, אולי תבחרו כרגע לגשת אל בית דפוס ולייצר כמויות יחסית קטנות של כמה מאות כרטיסים.

במידה ואתם עומדים לפני כנס גדול או תערוכה ורוצים לחלק כמה שיותר כרטיסים, אז בהחלט הגיע הזמן להזדרז ולגשת אל בית דפוס בהקדם. כרטיסי ביקור הם גם רעיון מצוין למי שעומד בפני סבב של ראיונות עבודה. כרטיס ייחודי ולא שגרתי הוא דרך מצוין לבלוט מעל מועמדים בנאליים אחרים. במידה ואתם מואסים בכל אותם מוצרים סטנדרטיים של בית דפוס ומחפשים איזה מוצר מיוחד (למשל, כרטיס ביקור עם חיתוך לייזר יוצא דופן), דעו שמשימה לא פשוטה עומדת לפניכם, גם מבחינה טכנית וגם מבחינה כלכלית. היתרון? כרטיסי ביקור מדהימים שאף אחד לא ישכח...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב