דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת מוצרי תינוקות 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 3481 פעמים ]

בשנים האחרונות הלך והתפתח שוק מגוון של מוצרי תינוקות. גם אם לא תזדקקו לכל שפע המוצרים בחנויות התינוקות הרי שחלק ניכר מהם עדיין הכרחי לכל תינוק. במאמר זה ננסה להבחין מהם מוצרי תינוקות הכרחיים, למה כדאי לשים לב ברכישתם והיכן כדאי לרכוש אותם.

מוצרי תינוקות נעים מריהוט תינוקות ועד לחיתולים ופריטים נלווים קטנים. מוצרי תינוקות בתחום הריהוט הבסיסי כוללים עריסה ומיטת תינוק. את העריסה ניתן לשכור משום שהיא משמשת לזמן קצר בלבד (שכירות דרך יד שרה למשל). המיטה לעומת זאת, תשמש אתכם עד שהתינוק יהפוך לילד. שימו לב כי ניתן בקלות לשנות את גובה מצב המזרון וכי שלבי המיטה צפופים דיים כך שהתינוק לא יוכל להכניס את ראשו ביניהם.

שידות וביגוד לתינוק

בנוסף לעריסה ולמיטת התינוק יש צורך גם בשידת החתלה. בדקו כי שידת ההחתלה נמצאת בגובה הנוח לגובה שלכם והיא נגישה לכם לצורך החתלה וטיפול בתינוק. על מגירות השידה להיות מחולקות  באופן אשר ישרת את צרכיכם. ככל שתבחרו בצבעי ריהוט נייטרליים כך הם יוכלו לשמש אתכם גם לתינוק נוסף ממין שונה.

מוצרי תינוקות אחרים הם הביגוד לתינוק, אשר משתנה מעונה לעונה. בכל מקרה שימו לב כי בגדי התינוק נפתחים בקלות באיזור החיתול וניתנים להחלפה מהירה ונוחה. על הבדים להיות עשויים 100% כותנה, נוחים ונעימים למגע.

מוצרי תינוקות בתחום הרחצה וההחתלה

מוצרי תינוקות למקלחת הם אמבטיית התינוק ותושבת להחזקת האמבטיה. שימו לב כי מיכל האמבטיה מתאים לחדר המקלחת שלכם וביחד עם התושבת תצליחו לעמוד בנוחות בחדר האמבטיה ולרחוץ את התינוק. בנוסף לאלו, מושב פנימי לאמבטיה עבור התינוק יוכל לפנות את שתי ידיכם לרחיצתו.

מוצרי תינוקות בתחום הרחצה צריכים להיות עדינים ביותר ומותאמים לעורו העדין של התינוק. גם אבקת הכביסה של התינוק צריכה להיות אבקה עדינה במיוחד המיוחדת לתינוקות. מוצרי תינוקות בתחום ההחתלה כוללים חיתולים סופגים ומשחות מיוחדות למניעת שפשוף ואדמומיות. חיתולי התינוקות מחולקים לפי גודל התינוק הנמדד לפי גילו.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב