דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בעולם-איפה למה כמה ואיך? 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 610   [ נצפה 2319 פעמים ]

קודם כל, עבודה בעולם היא דבר טוב לאנשים צעירים או משוחררים טריים מצה'ל שרוצים להרוויח כסף,שיש להם מטרה מול העיניים והם ממוקדים עליה, וגם בשביל החוויה. בעבודה בעולם זה חלק בלתי נפרד מהתהליך. בעבודה בעולם תבינו דברים שלא תוכלו להבין ככה סתם,תבינו מה זה להיות לבד במדינה זרה לעסוק בעבודה בעולם ולחוות עצמאות 100%. שתחזרו הבייתה אחרי תקופת העבודה בעולם מה שבטוח תחזרו מבושלים בוגרים ואחראיים יותר.שזה רק אתם לעצמכם ואתם קולטים את זה,העבודה בעולם פשוט מכריחה את כל תכונות ההישרדות שלכם לצאת החוצה.

בעבודה בחול לא משנה איפה,תקבלו פחות או יותר את אותם תנאים. הגלגל הזה קיים ואף אחד לא בא להמציא אותו מחדש,עבודה בעולם בכל מקום מתבססת על אחוזים ולא על שכר בסיס והמוטו של עבודה בחול הוא: תמכור =תרוויח. העבודה בעולם משאירה את זה לך,אתה סוג של עצמאי בשטח. כל אחד לעצמו, תדאג לעשות כמה שיותר מכירות ותרוויח בהתאם.האחוזים בעבודה בעולם נעים בין 20-30 % ליום, וכמובן שנותנים תמריצים כדי שלא יהיה לכם משעמם.המגורים בעבודה בעולם הם גם לרוב אותו דבר, לא יותר משני אנשים בחדר בדירות של שלושה חדרים,או קומפלקסים ענקיים שכולם נכנסים שם וחווים את העבודה בעולם בקומונה ענקית כמו שצריך.

המוצרים הנמכרים בעבודה בעולם :

גם מבוססים על אותו עיקרון, מוצרי טיפוח של ים המלח, איפור מינראלי או מיישרי שיער ועוד כל מיני מוצרים עונתיים שנכנסים לעגלות העבודה בחול לקראת תקופת הכריסמס.

כשאתם שוקלים לטוס לעבודה בעולם

,כבר מהארץ אתם צריכים לעשות את עבודת החקר. עליכם לברר על כל חברה שהלכתם לפגישה בה,לבדוק כמה זמן החברה עוסקת בעבודה בעולם ואיפה היא עובדת, תבדקו על המקומות האלו ותראו בעצמכם אם הם פוטנצייאלים לעבודה בעולם או לא. לדוגמא: עבודה בדה מוין איווה (אתם שמעתם על המקום הזה?) לא יהיה פוטנציאלי לעבודה בעולם כמו שיקגו אלינוי. בעבודה בעולם צריך לחשוב מבחינה כלכלית איפה הכי ישתלם לכם, אל תנסו לשלב את העבודה בעולם עם טיול ומלא חוויות כי זה לא הולך יחד.
בכל מקום בו תהיו בעבודה בעולם תהנו כי זו פשוט חוויה כיפית. אז מה שנותר הוא לחשוב רק על הצד הכלכלי.המטרה היא לחזור מהעבודה בעולם עם פלוס ענקי בבנק ולא מינוס,תזכרו את זה.

עוד דבר שתוכלו לעשות לפני שתטוסו לעבודה בעולם הוא להתייעץ עם חברות השמה.

חברות השמה הן כביכול נטולות אינטרסים ועובדות עם מספר חברות לעבודה בעולם בכל מיני מקומות בעולם. לחברות ההשמה יש את האפשרות לבחור עם מי לעבוד ועם מי לא, כך שהן בטח בוחרות במקומות הטובים לעבודה בעולם ובחברות הטובות לעבודה בעולם אחרת לא היה להם קהל. בגדול,שנוסעים לעבודה בעולם לא צריך לנסוע בלחץ למרות שתהיו רחוקים מהבית. זכרו,בכל מקום שאליו תפנו לעבודה בעולם קיים מקום נחמד בשם בית חב''ד. במידה ואתם נקלעים לצרה כל מה שצריך לעשות זה למצוא אותם ואתם מסודרים. הקהילות היהודיות בחו''ל תומכות בישראלים שמגיעים לעבודה בעולם ועוזרים להם המון.

לסיכום:

מבחינתי כשנוסעים לעבודה בעולם הכי טוב לטוס לבד,שטסים מספר חברים זה מתכון לאסון בדרך כלל. לא מכירים אדם באמת עד שנמצאים איתו באותו בית,אוכלים נושמים וחיים איתו בעבודה בעולם 24/7 ,הרבה חברויות נהרסו בגלל כאלו דברים. אם בכל זאת בחרתם לטוס לעבודה בעולם עם חברים,רשמו חוקים ברורים,שמרו על הפרטיות אחד של השני ותנו ספייס והכל יהיה בסדר. העבודה בעולם היא חוויה מרתקת מבגרת וטובה אשר מומלצת לכל אחד ואחת ששואפים רחוק ואוהבים כסף. העבודה בעולם היא עבודה לא קלה,בדיוק כמו שאתם צריכים לעבוד בשביל הכסף שלכם בארץ כך גם בעבודה בעולם. כסף לא מרוויחים בלי לעשות כלום אז קחו בחשבון שהעבודה בעולם היא עבודה קשה! העבודה בעולם בדרך כלל נעה בין 10 ל12 שעות ביום ובעמידה. קחו את העבודה בעולם כמשהו קליל וכיפי,הרי גם בארץ תצטרכו לקרוע את עצמכם בעבודה. פשוט בשביל 20.70 לשעה....בעבודה בעולם לפחות תתוגמלו בהתאם. בקיצור ילדים :) סעו לעבודה בחול ותהנו,תרוויחו כסף...תחזרו הבייתה ותראו לאמא ואבא איזה אנשים קטנים נהייתם וכמה התבגרתם. בהצלחה לכולם!!!!!!

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים.
פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב