דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי תינוקות לפי עקרונות הפנג שווי 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2903 פעמים ]

הפנג שווי היא תורה סינית, העוסקת בהשפעה של המרחב בו אנו חיים על ההתנהלות שלנו בו, תחושותינו ועל חיינו באופן כללי. הפנג שווי נותן כלים לארגון ועיצוב של הבית וחדריו מן ההיבט האנרגטי. כשמעצבים את החלל לפי עקרונות אלה, גורסים המאמינים, אנו מגבירים את הסיכוי לשפר תחומים שונים בחיים.

כשמדובר על חדרי תינוקות, הגישה היא שבואו של תינוק חדש מצריכה, מעבר להכנות הרגילות, תכנון והתאמה של המרחב האנרגטי. עיצוב על-פי הפנג שווי לקראת הגעה של תינוק הביתה, כולל בחירה נכונה של מיקום החדר, עיצובו, בחירה מתאימה של צבעים, מיקום רהיטים וחפצים בחדר והתאמת חלל הבית כולו.

חדרי תינוקות – עקרונות מנחים

עיצוב חדרי תינוקות בהשראת הפנג שווי, הוא אישי למתגוררים בחלל, והבחירות תהיינה שונות בהתאם ללקוחות הצעירים שיתגוררו בו. לתאריך הלידה משמעות מכרעת בעיצוב חדרי תינוקות. תאריך זה קובע לאיזה יסוד שייך התינוק  ועל פיו נקבעות ההחלטות האנרגטיות  הקשורות לתכנון החדר.

החלטות אלה כוללות את הצבעים והחומרים המתאימים, בחירת החדר הנכון-מבחינת המיקום, מכל חדרי הבית (במידה ומתאפשר), ארגון הריהוט בחלל החדר, הצבת המיטה במקום ההולם ביותר, בחירת והתאמת התאורה, האווירה והחפצים בחדר. הכל, כאמור בצורה המיטבית ביותר עבור התינוק המסוים שיתגורר בחדר.

חדרי תינוקות – עיצוב נכון והשפעתו על התינוק
תינוק הנמצא בחדר המעוצב בצורה שמתחשבת באופיו ובצרכיו יחוש  רגוע ונינוח. זה אולי נשמע קצת מרחיק לכת, אבל כשחושבים על זה, זו למעשה הבנה אינסטינקטיבית. גם מעצבים והורים ססגוניים במיוחד, לא יבחרו בעיצוב חדרי תינוקות בצבעים רועשים, תאורה עזה ועומס פריטים.

סביבה רגועה ונינוחה מעניקה לתינוק תחושה מרגיעה ועוטפת ומקלה על ההסתגלות לפער העצום שבין החיים הרגועים והשלווים ברחם ובין העולם הרועש, המואר, הצבעוני שמחכה לו בחוץ.  הפנג שווי מעניק כלים עיצובים המיועדים לשמירה על הבריאות של התינוק ועל תחושתו הכללית במרחב בו הוא נמצא.

חדרי תינוקות – לידיעת המקננות...

התופעה הזאת מוכרת היטב. בשלב מסוים, חשה כל הריונית בדחף עז לארגן את הבית לקראת הלידה כך שהסביבה אליה מגיע התינוק תהייה מזמינה ונעימה. ומה טוב יותר מלעשות זאת תוך התאמה אישית לרך הנולד?

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב