דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת עגלת תינוק 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 3263 פעמים ]

תינוק חדש עומד להיוולד ולהצטרף למשפחה וההתרגשות רבה. ההיריון עובר בשלום ואינספור בדיקות לאורכו. קשה לדמיין זאת, אך כשיוולד התינוק ישתנו חיי המשפחה מקצה לקצה. כעת, רגע לפני הלידה כדאי להכין את השטח לקראת בואו של החבר החדש למשפחה. יש להכין פריטים רבים לקראת הלידה ומעבר התינוק לבית.

ביגוד, מיטה, עריסה, מגבות, אמבטיה, צעצועים והרשימה עוד ארוכה. אחד הפריטים החשובים לרכישה הוא עגלת תינוק. עגלת תינוק טובה הינה פריט שימושי והכרחי אשר מלבד תנועה ממקום למקום צריכה לספק לתינוק משטח שכיבה וישיבה תומך, בטיחותי, מרווח ונוח לשימוש. עגלת תינוק הינה פריט לשימוש יומיומי אשר בבחירתה יש להתייחס למספר מרכיבים.

עגלת תינוק משולבת

שוק מוצרי התינוקות מציע מגוון גדול מאוד של עגלות תינוק אשר כל אחת מציעה פונקציות ויתרונות משלה. בנוסף לכך, הפכה עגלת תינוק הפכה לפריט אופנתי ומעוצב המותאם לסגנון העיצוב של ההורים כפי שמותאם לנוחותו של התינוק. עגלת תינוק ניתנת לקנייה דרך חנויות למוצרי תינוקות, עגלות יד שנייה וקנייה דרך הרשת.

לפני הקנייה כדאי לערוך סקר שוק קצר דרך האינטרנט ולהתעניין בו במחירים, סוגים ודגמים עיקריים, כך שכאשר תהיו בשלב הקנייה עצמה, לא תעמדו נבוכים מול שלל היצע העגלות.עגלת תינוק משולבת הינה עגלה המשלבת בין מצב שכיבה ומצב ישיבה. במצב שכיבה העגלה מתאימה לתינוק קטן ובעלת משטח שכיבה יציב דמוי אמבטיה. המצב השני הוא מצב ישיבה המתאים לתינוק בגיל מאוחר יותר ובו העגלה הופכת לטיולון.

עגלת תינוק רב תכליתית

בנוסף לעגלת תינוק משולבת קיימת כיום בשוק גם עגלת תינוק רב תכליתית. עגלת תינוק זו בעלת פונקציות של שכיבה וישיבה והיא גם יכולה לשמש כסלקל לתינוק. הסלקל מתחבר אל הרכב ומשמש בו כמושב בטיחות לתינוק ומתחבר כמובן לעגלה. מצב הסלקל מתאים להליכות ומעברים קצרים.

אחת הנקודות החשובות שיש להתייחס אליהן ברכישת עגלת תינוק היא עניין הבטיחות. על עגלת תינוק להיות יציבה ובטוחה ללא כל חשש קל של התהפכות העגלה, גם עם הנחת תיק התינוק עליה. משקל קל של העגלה הינה מרכיב מפתה בקנייתה אך הוא בשום פנים ואופן אינו יכול לבוא על חשבון יציבות העגלה. בנוסף לכך, לשם הנוחות חשוב שיהיה לעגלה סל האחסון יהיה נגיש, גדול דיו ונוח למסיע העגלה.

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב