דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שמלות כלה 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2292 פעמים ]

לבסוף היום שחיכית לו הגיע, והגבר שלך מציע לך נישואים, ויחד אתה המילה "כן, כן אהובי, אתחתן אתך!" מהדהדת בראשך בעוד שאת מטיילת ועוברת מחנות שמלות אחד לשנייה, ומודדת שמלות כלה לקראת יום החתונה המתקרב שלך ושל אהובך.

עיצוב שמלות כלה

את מודדת שמלת כלה בחנות, לבסוף את כל שמלות כלה שיש בחנות ועדיין אף מהשלה לא ממש קולעת בול לטעם והסגנון הייחודי שלך. בעלת החנות מציעה לך להפגיש בינך למעצב שמלות כלה שלה שהוא יעצב לך את שמלת כלה המקורית והשונה שלך לפי הטעם האישי שלך.                                                                          

עיצוב שמלות כלה הולך לפי הבחירה של הכלה, טעמה האישי, התאמת הגוף שלה, התאמת כתפיים, והחזה, רמת הנוחות, הקישוט היצירתי, מידות בהתאם לגובה ורוחב. סוג הבד.

בחירת שמלת כלה

יש כמה דרכים לבדוק שמלות כלה ולבחור אחת שמתאימה לך בול. אפשר לבדוק באתרי אינטרנט אתרים שמוכרים שמלות, לבדוק מעצבים, ואת תיק העבודות שלהם. לרפרף במגזינים של שמלות בחנויות, ולבחור סגנון ייחודי שלך, סגנון רומנטי, סגנון מלכותי, סגנון נועז, מה שמתאים לך ומשקף את האישיות שלך זה זה. גם חשוב לבדוק איפה החתונה תיערך, חוף ים? בשדה ירוק לאור שמש? ביער? באולם, בערב, בצהריים, ולהתאים את סגנון השמלה למיקום החתונה.

תקציב

חשוב מאוד לקבוע תקציב מראש, אי אפשר להתאהב בשמלה ולקנות אותה מעבר לתקציב שקבעת לעצמך. הרי יש לך עוד הוצאות מעבר לחתונה, בית, אוטו ועוד. חייך לפנייך. ושמלה לובשים רק פעם אחת בחתונה. אלא אם לא תתחתני פעם שנייה, אם את רואה שיש שמלות יקרות , אפשר תמיד לשקול להשכיר שמלה ליום אחד. ולחסוך כסף יקר, ותליית שמלת חתונה בארון לאורך שנים. התקציב הנכון, ההפקה הנכונה, הבחירות הנכונות והספיצפיות והשיקולים שבאים איתם, והפרטים הקטנים, החל מבחירת האוכל , ועד לשמלת החלומות בתקציב הנכון יכולים כולם יחד ליצור יום חתונה חלומי ובלתי נשכח!

תכנון

חשוב מאוד לתכנן את החתונה על הצד הטוב ביותר, כדי שתצא חתונה טובה, להתמקד בפרטים קטנים, הם אלה שעושים את כל ההבדל. שמלת כלה יפה ומותאמת לכלה, תסרוקת, איפור, הסעה, צילומים, הפקת אולם, זר פרחים, קייטרינג ועוד הרבה דברים. את יכולה להשאיר את כאב הראש הזה לבעלך לעתיד, או להתחלק בתפקידים שניכם, או להזמין מפיק חתונות שיטפל לכם בכל הסידורים האלה לקראת חתונת החלומות שלכם. אם לא מתכננים לא ייצא דבר כפי שתכננתם. חשוב מאוד לתכנן, ולהיות מיוחדת ויפה ביום המיוחד, יום החתונה, היום שלא תוכלי לשכוח אותו בחיים. היום שבו את מקדישה עצמך לגבר אחר, הגבר שלך שהולך להיות חלק מהחיים שלך לכל שארית חייך. ואת מקדישה עצמך לפני כל הנוכחים והמוזמנים, חברים, בני משפחה, כולם עדים לקדושת הנישואים שלכם. מזל טוב ובהצלחה!

לילך גלעד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב