דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעשים מגונים 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 2945 פעמים ]

מעשים מגונים מתרחשים מתחת לאפנו בכל יום. לא רק בקטינים, לא רק בתוך המשפחה, אלא גם בקשרים שהובנו לא נכון, בין אנשים זרים ובעיקר בין אנשים המכירים זה את זו.

כאשר בוחנים אשמים במעשים מגונים, ניתן לחלק אותם לשני חלקים עיקריים

נאשם אשר נוקט בתחבולה או רמאות על מנת לפתות את הקורבנות, כזה שיוצר לעצמו דמות פיקטיבית, מתכנן את מהלכיו ומוציא לפועל תוכנית פלילית, לעומת נאשם אשר מבצע מעשים מגונים ללא ידיעה ברורה של החוק וללא התכוונות ברורה לפגוע בקורבנותיו.

שני הנאשמים יעמדו בפני אשמה של מעשים מגונים, אולם ברור שזה שנקט בתכנון מקדים,ייתפס כמסוכן יותר לחברה, מאשר זה שעשה זאת בתמימות דעים ומחוסר דעת.

אני עובד כברמן במועדון לילה מצליח, במהלך הערב מתחילות איתי הרבה בחורות, חלקן בצורה בוטה. כאשר מישהי נראית לי, אני זורם איתה. באחד הלילות גלשתי עם מישהי למגע פיזי, היא הייתה יחסית שיכורה ולאחר מכן טענה שניצלתי אותה וביצעתי בה מעשים מגונים.
באווירה של מועדון, עם אלכוהול, מוזיקה וחופש, קל מאוד להבין דברים לא נכון. כאשר אתה ברמן, אתה בעמדת כוח ולכן חשוב מאוד להוכיח שלא ניצלת את מעמדך על מנת לשכנע בחורה לעשות דברים שלא הייתה עושה בסיטואציה אחרת.

מה היה אופי המגע המיני, האם נעשה במקום ציבורי או שהייתם לבד, מדוע הבחורה טוענת שנעשו דברים שלא בהסכמתה, האם היא הביעה התנגדות לאורך המקרה או רק חרטה ובושה לאחר מעשה. שאלות אלה ורבות אחרות, הן מה שבונה את קו ההגנה שלך, במקרה ואכן תעמוד מול אשמה של מעשים מגונים.

יצאתי עם בחורה לדייט ראשון אשר במהלכו דיברתי לא מעט על סקס ואף החמאתי לה על החזה שלה ועל הרגליים וליטפתי לה את הירך. היא התלוננה שהטרדתי אותה מינית, האם מה שעשיתי נחשב למעשים מגונים ?
מעשים מגונים נתפסים ככאלה כאשר האדם המעורב מרגיש שנעשה לו עוול. אם אותה בחורה שיתפה איתך פעולה באופן מלא ואף ראתה בזה מחמאה, זה משהו שהוסכם על שניכם ולכן לא מהווה עבירה על החוק. כמובן שפה המצב הזה לא מתקיים, עובדה שהיא התלוננה עלייך.

מה שצריך לבדוק זה קודם כל אם היא ביקשה ממך להספיק והבהירה לך שזה לא נעים לה, על ידי זה שעזבה את המקום או נקטה בכל פעולה אחרת והאם, גם לאחר שהיא אמרה לך או שידרה, באמצעות שפת גוף וחוסר שיתוף פעולה מובהק, עדיין המשכת.

במצבים כמו אלה,אם תדע להתנהל נכון באמצעות עו"ד לעבירות מין, בהחלט ניתן לטעון שעשית את המעשים הללו דווקא מתוך רצון להחמיא ולא מתוך רצון להזיק. אם זו תלונה ראשונה ואין אתה נוהג להטריד בחורות על בסיס יומי, סביר להניח שהדבר לא יוביל להליך לפלילי ותצא עם אזהרה.

אני גבר בן 32, הכרתי בחורה בת 22 והתפתח קשר רומנטי. יום אחד היא באה אלי עם בת דודתה בת ה14. שתינו קצת, התקרבנו ובתוך הסיטואציה נגעתי בבת הדודה שלה במקומות אינטימיים ואף נישקתי אותה. החברה שלי התעצבנה נורא ושכנעה את בת דודתה להגיש תלונה על מעשים מגונים.
במקרה של מעשים מגונים בקטינה, גם אם הסיטואציה נעשתה בהסכמה או חצי הסכמה (היות וציינת שנתת לקטינה לשתות אלכוהול, כך ששיקול הדעת שלה לא היה מלא) מדובר בעבירה על החוק ולכן חשוב מאוד לקבל ייעוץ משפטי.

אתה מתמודד פה לא רק עם הצד המשפטי אלא גם עם זעמה של בת זוגך, היא מרגישה נבגדת וכשאישה נבגדת היא עלולה להשפיע על הקורבן להגיד ולעשות הכול ולכן, מה שחשוב לעשות זה לנטרל את ההשפעה של חברתך על המקרה ולהיצמד לעובדות.

מה היה הלך הרוח שלך בעת המקרה, האם הקטינה הביעה הסכמה, האם היא הגיעה מרצון, האם היו מקרים כאלה בעבר. אין ספק שכלפי חוץ העובדות נראות לא מחמיאות, אבל בעזרתו של עו"ד פלילי המתמחה בעבירות מין, תצליח לסיים את הפרשה עם מינימום נזק

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב