דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח דירה ותכולה 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2327 פעמים ]

ביטוח דירה ותכולה

יש ימים כאלו שאנחנו רק רוצים שיגיע הערב ונכנס הביתה, נשב, ננוח, נאכל ונרגיש טוב – נרגיש בבית. הבית שלנו הוא המקום שבו אנחנו מרגישים בנוח, המקום שאנחנו הכי טבעיים בו, זה מקום ששייך רק לנו – החלל האישי שלנו. לכן, במקרים בהם ביתנו נפגע גם אנחנו נפגעים.

ישנן דרכים רבות בהן הבית יכול להינזק, בין אם מדובר בפריצה של גנבים לבית, בעיות שגורמות להצפה, שריפה או אסונות טבע כמו רעידת אדמה. רובנו מנסים למנוע את הנזקים הללו על ידי תחזוק הבית, סורגים וחיזוק הבית נגד רעידות אדמה, אך לצערנו אין אנו יכולים למנוע לחלוטין את האסונות. בדבר אחד אנחנו כן יכולים להיות בטוחים, שלא משנה איזה אסון יבוא נוכל להחזיר את ביתנו למצבו המקורי, ביטחון זה יתקיים כאשר נרכוש ביטוח דירה ותכולה.

מהו ביטוח דירה ותכולה?

ביטוח דירה ותכולה מבטח את הנכס (המבנה עצמו) ואת כל רכושכם שנמצא בתוכו. ביטוח דירה ותכולה מורכב משני ביטוחים: ביטוח הדירה וביטוח התכולה. אין חובה לרכוש את שני הביטוחים יחד אך מומלץ לעשות זאת.

• ביטוח דירה: ביטוח זה מעניק כיסוי במקרים בהם נגרם נזק למבנה ולחלקים שמחוברים אליו כמו חלונות ודלתות. הביטוח לא מעניק כיסוי עבור החלקים החיצוניים של הבית כמו גינה ולא מעניק כיסוי עבור הרכוש שנמצא בבית, לכן יש צורך לרכוש גם ביטוח תכולה.

• ביטוח תכולה: ביטוח זה מעניק כיסוי למקרים בהם הרכוש שנמצא בביתכם נפגע, רכוש כמו רהיטים, תכשיטים, כלים ועוד. ניתן לבטח את כל הרכוש שנמצא בבית או לבטח פריטים מסוימים (לדוגמא תכשיט יקר).

חשיבות רכישת ביטוח דירה ותכולה

רכישת דירה היא אינה פעולה פשוטה, מעבר לכך שאנחנו מחפשים תנאים מסוימים לדירה כמו גודל הדירה, גודל החדרים, מיקום ועוד תנאים שונים ומשונים, אנחנו גם צריכים להתמודד עם המחירים הגבוהים של הדירות שבכל יום עולים ועולים.

ברוב המקרים לוקחים משכנתא מהבנק ומשלמים עבור הדירה למשך שנים רבות. לכן, רצוי שנבטיח את שלמותו של הנכס ושל הרכוש שאספנו במשך שנים. ביטוח דירה ותכולה מבטיח לנו שלא נאבד מערכו של הנכס בעקבות אסון או פריצה ושההשקעה שלנו בנכס תשתלם גם אם הנכס יפגע.

מה כולל ביטוח דירה ותכולה?

ביטוח דירה ותכולה כולל כיסוי במקרים של נזקים הנגרמים מהטבע כמו ברקים, סערה, שיטפון, רעידת אדמה, נזקי אש (אלא אם כן מדובר בהצתה מכוונת של בעל הנכס בכדי לקבל את פיצויי הביטוח), התנגשות כלי רכב במבנה ועוד.

לפני רכישת פוליסת ביטוח דירה ותכולה נפגשים עם סוכן הביטוח ועוברים יחד על סעיפי הפוליסה ועל הכיסויים שינתנו במידת הצורך ללקוח. חשוב לשים לב לכל סעיף וסעיף בפוליסה. כמו כן ניתן לבקש סעיפים מיוחדים שיפצו אתכם גם במקרים של אסונות לא שגרתיים.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב