דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת פרעושים, נמלים וג'וקים 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3444 פעמים ]

יונתן זהבי

29.5.2011

בעלי חיים ובני אדם סובלים מאד בגלל פרעושים . אם יש התקפת פרעושים בבית שלכם עליכם ועל חיות המחמד שלכם כדאי מאד לטפל בבעייה כמה שיותר מהר. בני אדם גם סובלים מאד מג'וקים, ידוע שהג'וקים מעבירים מחלות ואוכלות זבל. בעלי החיים לא בדיוק מתים גם על הג'וקים. במקרה של התפרצות או מכה של ג'וקים כדאי לפנות לאיש מקצוע בשביל הדברת ג'וקים מקצועית.

את שני סוגי החרקים (הלא נעימים) ניתן לחסל עם אותם השיטות (פחות או יותר). מלכודות ופתיונות הן שיטת הדברת ג'וקים וגם הדברת פרעושים יעילה מאד.

אם אתם גרים בבניין מגורים ניתן לעשות הדברת גוק'ים ופרעושים לכל הבניין, מה שיפתור את הבעייה לטווח יותר ארוך. ניתן לפנות את כל הבניין או הדירה שלכם ולעשות הדברה איכותית ולפתור את בעיית הגוקים והפרעושים שלכם בו זמנית ולמנוע בעיה עתידית לטווח ארוך.

גוק'ים ופרעושים הם בעייתיים במיוחד בגלל קצב ההתרבות שלהם. הגוק'ים יכולים להתרבות פי 30 בחודש אחד ופרעושים אפילו יותר. בנוסף פרעושים נושכים וגוק'ים...גוק'ים פשוט מגעילים.

הגיינה ואסטטיקה פועלים נגד שני סוגי המזיקים ומאד יעיל נגדם. לאחר הדברת גוק'ים והדברת פרעושים ניתן להניח מלכודות וחומרים טבעיים המרחיקים את החזרה שלהם אל המגורים.

גוק'ים אוהבים לנוח במשך היום במקומות מחבוא. אם יש לכם ערימות של עיתונים או כל מקום אחר בו ג'וק יוכל להיכנס אליו ולהרגיש בטוח (הם אוהבים מקומות קטנים) כדאי שלא יהיהו דברים כאלה בבית. סדקים וחורים וערימות של דברים כדאי מאד לסדר. בזמן הדברת ג'וקים מקצועית הבעל מקצוע בוודאי יעשה סתימת חורים עם טיח וימליץ לכם לסדר בלאגן בבית עם יש (במקלט או בכל מקום אחר).

המקומות האהובים על הפרעושים הם שטחים וחיות מחמד. הפרעושים יכולים גם להתרבות בתוך ספות, שמיכות, מיטות, וילונות עבים ובתוך ערימות של בלאגן. גם נקיון והגיינה משחקים כאן תפקיד. לאחר הדברת פרעושים על ידי מומחה כדאי לבצע שאיבה של שטיחים ונקיון שגרתי של שמיכות וכו'

הדברת פרעושים וגם הדברת ג'וקים נעשית בשיטה של פגיעה קודם בביציות של המזיק. לאחר מכן הרבה יותר קל לפתור את הבעייה לטווח הארוך. סילוק של הג'וקים הבוגרים אינו מספיק. בגלל כך מומלץ לא רק לעשות ריסוס אבל גם להניח פתיונות ומלכודות.

הדברת נמלים ניתן לעשות בכמה דרכים גם. בעיקרון הדברת נמלים נעשית עם חומרים שלא שונים מהחומרים מקודם אבל אם אתם רוצים באמת לעשות את זה כמו שצריך עדיף עם ג'ל נגד נמלים (פתיון נמלים) מיוחד.

 

הדברת פרעושים הכי טוב שיעשה על ידי איש מקצוע .


גם הדברת ג'וקים מומלץ מאד לעשות על ידי מומחה וכמו כן גם הדברת נמלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב