דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות פרחים: לחלום בירוק 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2423 פעמים ]

לאחרונה התוודעתי לחנות קטנה ומקסימה, חנות אשר עוסקת כל כולה בפרחים. וכשאני אומרת כל כולה, אני מתכוונת לכך.

זרי פרחים בשלל גוונים, צורות וריחות, ובשלל גדלים ולשלל מטרות. ישנם סידורי פרחים רומנטיים עם ורדים או טוליפים המתאימים לימי הולדת, ימי נישואין או אירועים מיוחדים אחרים. ישנם גם זרי כלה במבחר רחב מאוד- החל מזר שיתאים לכלה בעלת המראה הקלאסי, המורכב כולו מורדים לבנים או אדומים ועד לזרים קצת יותר ייחודים בסגנון סחלב אחד בודד או שניים, העטופים תחרה לבנה ומספר עלים ירוקים.

ואם כבר הגענו לענייני כלות וחתונות, אז דעו כי אותה חנות פרחים מציעה גם את שירות הכנת הרכב לקראת יום החתונה, קרי הפיכתו מסתם טרנטה כעורה לרכב מקושט פרחים וסרטים שמתאים להנעת מלכי האירוע. 

אותה חנות פרחים מציעה גם מתנות מקוריות, שניתן לצרף אותן לזר הפרחים שמעצבים במיוחד עבורך לפי בקשתך, או ניתן להגישן לבד ללא פרחים(אם כי אני אישית לא הייתי מוותרת על זר פרחים גם אם צנוע וקטן). מתנות כמו סלסלת פירות לחג או לכבוד חנוכת בית,  שוקולדים ובלוני הליום חגיגיים, או זרי פרחים בשילוב עם בקבוקי יין או נרות רומנטיים,   את כל אלו ועוד ניתן למצוא בחנות החיננית, חנות פרחים בבת ים. כמו כן חנות פרחים בת ים, אשר מתמחה בכל הטבע ויופיו, מציעה גם עציצים יפים לבית או לגן, וסידורי פרחים בשילוב אגרטלים או בובות, עבור המשקיענים שביניכם.

לכל מי שבכל זאת לא מתחבר לרעיון של פרחים ולא יודע איך לתחזק עציצים ירוקים אמיתיים אל ייאוש תמיד יש פתרון!

גם אם אצבעותיכם הם ההיפך המוחלט מאצבעות ירוקות, אין זה אומר כי לא תוכלו למצוא גוון ירקרק שיתאים לכם. וכאן זה המקום להמליץ על משהו קצת שונה ומקורי מזר פרחים קלאסי או עציץ חי ונושם והוא- צמחיה מלאכותית. צמחיה מלאכותית היא הצעקה האחרונה לכל אותם אנשים שרוצים לתת לבית מראה טבעי אבל אין להם צל של מושג מתי להשקות את העציץ, מתי לדבר אליו, או מתי להוציא אותו להשתזף בשמש. כל אותם אנשים שלא יודעים, או לא רוצים לדעת או אין להם את הסבלנות להתעסק עם צמחים ופרחים שבאמת עושים פוטוסינתזה, אבל בכל זאת רוצים להעניק מתנה ירוקה  לחבר או חברה לקראת החג, צמחיה מלאכותית היא הפתרון המושלם עבורכם.

גשו  לחנות המתמחה בנושא צמחייה מלאכותית והציצו במבחר הרחב שיש להם בתחום העציצים, העצים והפרחים המלאכותיים. תתפלאו עד כמה כל אלו יראו לכם במבט ראשון אותנטיים.

אם תשאלו אותי, אין כמו הדבר האמיתי אין דבר שאני אוהבת יותר מלקבל זר ורדים לחג האהבה או זר גרברות ליום ההולדת כמו אלו שמצאתי באותה חנות פרחים בבת ים.

אבל בינינו, ואפילו אני לא אכחיש, פרחים ועציצים אמיתיים דורשים השקעה שלא תמיד מוכנים לתת. צמחיה מלאכותית פותרת אתכם מלמצוא תירוצים בפני בני הזוג או השותפים לדירה, תירוצים בסגנון "שכחתי", "נרדמתי", "השבוע היה תורך להשקות".....

שתי האפשרויות  טובות אך שונות, הבחירה בידכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב