דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סושי: קייטרינג לאירוע מקורי 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2266 פעמים ]

האם יש לכם אירוע חברתי או עסקי בתקופה הקרובה? אם כן, בוודאי התחלתם מבעוד מועד לדאוג לדברים כמו מוסיקה, אווירה, ואולי הכי חשוב – אוכל. אין ספק שצריך להשקיע מחשבה רבה בהזמנת שירותי קייטרינג על מנת שהאוכל שיוגש באירוע שלכם לא יהיה אותו אוכל נדוש ולא מקורי שמוגש ביותר מדי אירועים. ודאי תוכלו להיזכר בעצמכם באירוע שכזה. רוב הסיכויים שכאשר שאלו אתכם איך היה האירוע, הדבר הראשון שסיפרתם עליו היה האוכל.

ואכן, האוכל הוא מרכיב מרכזי בכל אירוע והוא נשאר חקוק בזיכרון. בדיוק מסיבה זו אנו רוצים לספר לכם על טרנד חדש, שאולי יהווה אלמנט מפתיע וחדשני באירוע שלכם. מדובר בקייטרינג סושי. כן כן, כפי שניתן בקלות להבין, אלו הם שירותי הסעדה המתמחים בהכנת סושי, אותו מאכל יפני חביב התופס תאוצה כל כך גדולה במשך השנים האחרונות.

יתרונותיו של המאכל הזה, סושי, הם לא מעטים. ראשית, מדובר במאכל הידוע במעלותיו הבריאותיות בכל הקשור לשמירה על המשקל. אין ספק שזהו גורם חשוב, שכן שמירה על המשקל היא נושא בעל מודעות עצומה בקרב הציבור הישראלי. שנית, סושי נתפס כיום בתור מעין הכלאה בין אוכל גורמה לבין מזון מהיר פופולרי, אפילו תעשייתי. סושי תופס מקום של כבוד באורח החיים הצעיר והבלייני כמו גם בקרב אותם אנשים המבקרים תכופות במסעדות יוקרה. הדואליות הזו משרתת את המאכל הזה בהרבה מובנים, ותורמת לפופולריות שלו.

חשוב לציין כי עצם ההחלטה להזמין שירותי קייטרינג סושי מקנה לאירוע שלכם אופי ייחודי ביותר, מעין קונספט מקורי. כל מתכנן אירועים בעל ניסיון יאמר לכם כי המפתח להצלחת אירועים הוא לשבור את השגרה. כמובן שכמו בכל דבר, גם כאן ההחלטה צריכה לבוא אחרי שיקולים רבים והתחשבות בקהל היעד. אם אתם מכירים את רוב האנשים שעתידים להגיע אל האירוע ויודעים כי מדובר בקבוצת אנשים בעלי טעם שמרני, כנראה שקייטרינג סושי אינו הפתרון הטוב עבורכם. אך בכל מקרה אחר, שווה בהחלט לנסות.

הנה עוד הצעה לפני שאתם מחליטים להזמין קייטרינג סושי: מומלץ מאוד לבצע טעימות ולוודא לא רק את איכותו של המוצר, סושי, שאותו אתם חושבים להזמין, אלא לבדוק באופן כללי האם סוג כזה של קייטרינג מדבר אליכם או עשוי לדבר אל האורחים שלכם. כל חברת קייטרינג סושי המכבדת את עצמה תציע בפניכם את אפשרות הטעימה לפני קיום האירוע.

דבר נוסף שאנו רוצים להתמקד בו ושמהווה אולי את היתרון המרכזי בהזמנת קייטרינג סושי לאירועים, קשור בצורתו הצבעונית של המאכל הזה. גם מי שלא ניסה או לא אהב במיוחד סושי, לא יכחיש כי מדובר במנה צבעונית ואסתטית מאוד. היא קטנה יחסית ולכן קל לסדר סושי על מגש בכל מיני דרכים ססגוניות ומפוארות, שונות ומגוונות. צורת הגשה נכונה תקנה לאירוע שלכם רושם מכובד ומהודר. חברות המציעות שירותי קייטרינג סושי יציעו לכם אפשרויות עיצוב שונות למגשי סושי. על ידי כניסה לאתר של אחת החברות האלו, תוכלו להתרשם בעצמכם מן התמונות המוצגות בו.

אז אם בא לכם שהאירוע ייזכר בתודעת האורחים שלכם, תרשו לעצמכם לקחת סיכון קטן, לצאת מהמסגרת ולהזמין שירותי קייטרינג סושי. זהו אמנם הימור, אך הימור שמשתלם ברוב המקרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב