דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא: גרסה מודרנית לתחביב עתיק 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2389 פעמים ]

מערכות ספא הן ביטוי מודרני לצורת בילוי אהובה ועתיקה: שכשוך במים חמימים ומרגיעים. מאז ומעולם אנשים נהנו מפעילות זו. פעם היה צריך ללכת יומיים בהרים המושלגים כדי להגיע לאיזו בריכה עתיקה, מבאישה מגופרית, עם ריח שמזכיר ביצים סרוחות. גברים ונשים תמיד נהנו לשבת בבריכות גופרית חמות או באמבטיות צוננות בחברותא, תוך כדי שגברים בעיקר היו נופחים יחדיו...גם החמאם הטורקי קנה לו שם בעולם העתיק כולו כמקום בילוי מפנק במיוחד. רומא העתיקה התקנאה במרחצאות האוריינטליים, ובהוראתו של אגריפה, איש צבא נודע, נבנו מרחצאות מפנקים בעיר - להנאתם של התושבים. כולם היו באים ומשכשכים במים להנאתם, מחליפים חוויות, מרכלים, מקשקשים וחוזרים לדרככם שמחים וטובי לב. מרחצאות רומיים בעולם העתיק היו בילוי שכיח ממש הבילוי האנגלי המסורתי היום, של חזרה מהעבודה הישר לאיזה פאב ולשתיית בירה עם החבר'ה.

היום, מרכזי ספא חדשים צצים ברחבי הארץ כמו פטריות אחרי הגשם, ונוהרים לשם בעיקר זוגות דביקים שרוצים לשכשך ביחד בתוך מערכת ספא לכמה שעות. נדמה שמרכזי ספא אינם מיועדים כל כך למי שרוצה לבלות בגפו. לכן, מערכות ספא נרכשות יותר ויותר על ידי אנשים שמבינים שלא צריך פרטנר כדי לעשות "גוד טיים". אפשר בהחלט ליהנות מאיזו מערכת ספא, כשהישות היחידה המארחת לכם לחברה היא מסך הטלוויזיה הסמוך.
במידה ותרגישו בודדים, תמיד תוכלו להזמין אנשים לבלות איתכם, שכן מי יסרב להזמנה כל כך מסקרנת, של ישיבה בתוך מערכות ספא מפנקות, בהחלט בילוי חברתי לא שיגרתי ולא משמים ?

כמובן, מערכת ספא היא לא רכישה זולה במיוחד, ותצטרכו לשלם סכום כסף לא מבוטל כדי ליהנות מישיבה מרגיעה ומפנקת בתוך מערכות ספא. אבל כשחושבים על זה, תוכלו לוותר על כל אותן גיחות למרכזי ספא, ואולי אפילו לצמצם את תדירות החופשות והנופשונים.
למעשה, כשיש לכם מערכת ספא ממש בתוך הבית/הגינה, האם הצימר בצפון עדיין נראה כל כך אטרקטיבי ומושך? הרי הדבר הראשון שעולה בראשנו כשחושבים על חופשה כפרית, הוא ללא ספק מערכת ספא מוקפת בנרות היושבת סמוך לבקתת עץ פסטורלית....

מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה – האם מערכות ספא הן למעשה כמו מסכי ה-LCD  הבאים, וזה רק עניין של זמן עד שכל בית יחזיק מערכת ספא באמתחתו? האם הדבר עלול להוביל לפשיטת רגל של צימרים בכל אזור הצפון? להתרוקנות של מרכזי הספא השונים? אבל כשאנחנו יושבים לנו בתוך מערכות ספא, מוקפים במים החמימים ונהנים ממסאז' מרענן, אנחנו משאירות טרדות אלו ואחרות מאחורינו, מנקים את ראשינו ומתמסרים להנאה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב