דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיסכון כספי בתחזוקה - לקוח פרטי 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2341 פעמים ]

בכתבה המחשב - אמצעי או מטרה ובכתבה טכנאי מחשב או תחזוקת מחשבים הובהר שמעת לעת יש להפריש סכום כסף לא מבוטל עבור טכנאי מחשבים לטיפול בתקלות חומרה ותוכנה ושאנו נמצאים בסחרחרה של החלפת מחשב מידי שנה-שנתיים, על ידי טיפולי תחזוקה דרכינו ניתן להאריך את חיי המוצר, להקטין את עוגמת הנפש ולחסוך כסף רב.

בעבר נבדל המחשב העסקי מהמחשב הביתי עקב דרישות העיבוד הגבוהות יותר, כיום הבדל זה איננו, ההבדל היחיד שגם הוא יעלם הוא הדרישה להתקין שרת מרכזי, יותר ויותר בתי אב מחזיקים בביתם בין שניים לחמישה מחשבים והרצון לשטף משאבים הולך וגדל.

חישוב החיסכון במגזר העסקי שונה מהחישוב שבמגזר הפרטי וזאת עקב השיקולים השונים בעת רכישת המחשב והשימוש בו.

החיסכון הכספי במגזר הפרטי: לרוב, המחשב במגזר זה לא משמש ליצירת הכנסה כספית ועל כן החישוב שונה, כאן אנו צריכים לקחת בחשבון את הזמן שנדרש עבור התיקונים השונים, הזמן שנדרש לשאלות המצריכות ייעוץ והדרכה, מחיר שעת עבודה ממוצע, תדירות החלפת המחשב ועוגמת הנפש שנגרם עקב תפקודו הלקוי או חוסר תיפקודו במשך השנה.

מספר שעות עבודה על מחשב משתנה מטכנאי לטכנאי ומתקלה לתקלה, כבר קרה שעבדתי על מחשב במשך 18 שעות רצופות, ישנם טכנאים שלא ישקיעו כל כך הרבה זמן לפתור תקלה מסויימת ויעדיפו לבחור בדרך הקלה של מחיקת נתונים או החלפת מחשב, נכון לכתיבת שורות אלו מחיר שעת עבודה נע בין 150ש"ח ל- 300ש"ח לא כולל חלקים.

מחירי המחשבים ברמה נמוכה/ביניים נעים כיום בין 1000ש"ח ל- 8000ש"ח, ללא תוכנות.

עוגמת נפש אי אפשר לכמת בכסף אך לכל אחד התחושה הפנימית שלו, "הייתי מוכן לשלם כל חודש סכום כסף העיקר להיפטר מזה"

אם ניקח מחשב לדוגמה שמתרחשות בו רק שתי תקלות בשנה בנות שעתיים טיפול כל אחת ועוד שעתיים שנתיות על הדרכה וייעוץ נקבל סה"כ שש שעות עבודה, החלפת מחשב כל שנתיים יעלה בממוצע 4500ש"ח, לפי הנחה זו נקבל:

1350(מספר שעות טיפולXמחיר ממוצע לשעת עבודה) ועוד 2250(עלות מחשב חדש לשנה) זה 3600ש"ח לשנה או 300ש"ח לחודש בעבור מחשב אחד, עליכם להכפיל סכום זה בכמות המחשבים שבביתכם ולהוסיף את עוגמת הנפש שלכם על תפקודו הלקוי בין תקלה לתקלה.
נכון לכתיבת שורות אלו מחיר המנוי ללקוח פרטי המחזיק עד 3 מחשבים הוא 330ש"ח לחודש ו-200ש"ח בעבור כל מחשב נוסף, כך שהמחיר שלנו נמוך בהרבה מהזמנת טכנאי מזדמן לתיקונים לפי שעה.

לכל אחד שיקולים שונים, בין לקוחותינו ישנם לקוחות שהחליטו להצטרף לשרות עקב ההוצאה הכספית הישירה בעבור תקלות, אחרים עקב ההוצאה הכספית הישירה בעבור ייעוץ והדרכה ואחרים רצו "שקט" מהילדים, כפי שציינתי בכתבה "טכנאי מחשב או תחזוקת מחשבים", השרות שלנו נועד במיוחד עבור אנשים שרוצים לחסוך בהוצאות או לאלו שאין להם יכולת כלכלית להחליף מחשב כל שנה-שנתיים, השירות שלנו הוא ללא הגבלת שעות או קריאות כך שבעצם יש לכם טכנאי מחשב צמוד כל החודש לכל בעיה וזה כשלעצמו שווה יותר מהזמנת טכנאי מחשבים מזדמן.

מאת גולדברג ריקרדו- בעלים ומנכ"ל שפירית מחשבים הכותב הוא מהנדס רשתות מיקרוסופט + אינטרנט - MCSE+I טכנאי מחשבים מוסמך - CompTIA A+ מפעיל מחשבי י.ב.מ. מוסמך בעל ותק בתיקון ותחזוקת מחשבים משנת 1983.  050-2330137  service@shapirit.biz  טכנאי מחשבים, תחזוקת מחשבים שוטפת ותחזוקה מונעת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב