דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיסכול והומאופתיה 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 3997 פעמים ]

            תיסכול היא תחושה שנוצרת עקב אי התגשמות רצון, צורך או דחף. התיסכול הוא חסימת התנהגות מכוונת למטרה מסויימת או הפרעה לה. ההתנהגות יכולה להיות פעולה פיזית גלויה או פעולה קוגניטיבית סמויה.

            הרבה אנשים חווים תיסכול בחייהם והסיבות הן מאד מגוונות! 

הם חיים בצורה מסויימת ורוצים משהו אחר.  קשה להם לזוז, ולהניע עצמם מהמקום בו הם נמצאים. הסיבות שונות : פחד, נוחות, עצלות, חוסר יוזמה. מצב זה משתק, והם מרגישים כלואים בתוך עצמם ולא יודעים כיצד לשנות את המצב בו הם נמצאים. קשה להם לראות עצמם בצורה אחרת. בסיטואציה מסויימת הם מרגישים בטוחים אך לא מאושרים. חווית השינוי שהוא צעד קדימה, אל הבלתי נודע, והבלתי נודע מפחיד. אין הם יודעים מה תהיינה התוצאות.

            מסתבר שבהומאופתיה ניתן לעזור לך על ידי רמדי הומאופתית, היא נותנת דחיפה קלה ופתאום אתה מתחיל לזוז וללכת למקומות יותר טובים ויותר מאושרים. העמידה במקום היא בעצם מחלה שנוצרה כתוצאה ממצבים יותר ראשוניים שקרו בילדות, ואנו באמצעות ההומאופתיה יכולים לרפא מחלה זו. כמו שאמרתי במאמרי הקודמים, מצב של תיסכול מתמשך יכול להגיע לפגיעה באיברי הגוף במקומות שם יש רגישות יתר או תורשתיות.

            ברצוני להביא בפניכם מקרה, שטפלתי בו בהצלחה.

יום אחד נכנסה לקליניקה שלי אשה גבוהה, חיוורת, ורזה, בת 38 אמא ל-3 ילדים, ומספרת על כאבים עזים בעצמות ובמפרקי הגוף השונים. שינויי מזג האויר משפיעים עליה מאוד וגורמים לה לכאבי ראש עזים, כאבים ראומטיים בפנים, והצואר והגב נתפסים לה. כל דבר שאוכלת גורם לה להתנפחויות בבטן, גאזים וכאבי בטן. כמו כן היחסים בבית לא ממש טובים, קיים מתח מתמיד בין בני הזוג.

            נסיתי להעמיק יותר בסיפור של האשה. אשה מאד אינטליגנטית, שלמדה הרבה ונמצאת בבית. היא מרגישה חובה לדאוג לבית, לנקות, לסדר, להכין אוכל למשפחה, לעשות כביסה, לשרת את 3 הילדים והבעל והכל חייב להיות על הצד הטוב ביותר. האחריות והחובה הן תכונות מאד דומיננטיות אצלה. אך לאחר שיחה קולחת התגלה התיסכול הגדול - היא בעצם לא רוצה להיות בבית. היא רוצה לצאת החוצה, לעבוד בחוץ, לטייל בעולם ולהנות מהחיים. לא להיות כל היום בין הסירים , הכביסה ועבודות הבית. כך היא מתנהלת כל הזמן. היא מסתובבת עם התיסכול הזה. היא מאד רגישה לסביבה שלה, לבעל, לילדים ולרצונות שלהם, אך בפנים היא מאד לא מרוצה, חסרת מנוחה, קשה לה לישון בלילה, נרדמת ביום, עצבנית כלפי כולם, רגזנית, מתלוננת וביקורתית.

             בגלל התיסכול המתמשך, המחשבה שלה נעשית קצת איטית,  קשה לה להתרכז, והזכרון שלה נחלש. לפי התוצאות רואים שהתיסכול מתחיל להשפיע על האינטלקט והגוף. הגוף מאותת שלא טוב לו והכאבים מטרידים כל הזמן.

            לאחר מחשבה מעמיקה, המטופלת קבלה רמדי חד פעמית מתאימה. הרמדי היתה תמונת המחלה שלה - הסימפטומים שדיווחה עליהם. לאחר תקופה של חודש וחצי, פגשתי אותה שנית. הגיע אשה הרבה יותר שמחה, מרוצה, היא יצרה לעצמה זמן פנוי לצאת מהבית, הקטינה את הנוכחות שלה בבית, מצאה לעצמה עבודה חלקית ועוד כמה קורסים באוניברסיטה. פה ושם היא עדיין מרגישה רגשי אשמה, אך היא בדרך הנכונה לריפוי. אפילו מתכננת טיול לחו"ל ללא הילדים.

            והדבר הטוב שקרה, שרוב הכאבים נעלמו, כאבי הראש, העצמות, המפרקים והבעיות בבטן הסתדרו. מדי פעם נתפס הצואר. היא בקשר יותר טוב עם בעלה, פחות רוטנת וכועסת ומרגישה שקורה לה משהו טוב. כדי לחזק את הכיוון החיובי נתתי לה עוד מנה.

            ההומאופתיה מרפאה את האדם בכל הרבדים וזה הריפוי האמיתי.

 

טובה סלע

הומאופתית קלאסית

0523915157

 

             

           

טובה סלע
הומיאופתית קלאסית
tova_sela@yahoo.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב