דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באנגליה - מיוחדת באזור לא שגרתי 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2709 פעמים ]

צעירים רבים חושבים על עבודה בחו"ל כדרך לחיסכון לקראת מטרות ספציפיות ומימוש המשך החיים ככלל. אנגליה יכולה להיות מדינה נחשקת למדי בעניין זה (ובכלל), בה אפשר למצוא מגוון גדול של אפשרויות תעסוקה. עבודה באנגליה יכולה לכלול עבודות בתחום המכירה, השירותים, הניקיון ועוד.

אפשרויות העבודה מגוונות ממתינות לך בכל רחבי אנגליה. הן מזמינות, מלבד העבודה עצמה, גם היכרות וביקור בחלקים שונים של הממלכה. לימוד ואימון בשפה האנגלית תוך כדי דיבור שוטף, יומיומי ובלתי מחייב מהווים גם הם יתרון בפני עצמו. כמו כן, המשכורת הניתנת במטבע חזק ויציב כמו הפאונד, מאפשרת רווח כספי לא מבוטל.

עבודה באנגליה לעומת עבודה בארה"ב או עבודה באוסטרליה

עבודה באנגליה נחשבת לפעמים כתחליף לעבודה בארה"ב או אוסטרליה, שגם הם יעדים פופולאריים לאותה מטרה. אולם, יתרונותיה הברורים הם כרטיס טיסה זול יחסית ועבודה רווחית יותר. רמת המחייה באנגליה גבוהה ויקרה מזו שבארה"ב, אולם ערכו הנשמר של המטבע החזק יכול לחפות על עובדה זו.

מעבר לכך, השהות באנגליה כמדינה מובילה באירופה, מותירה חוויות וזיכרונות רבים ממקומות תיור עיקריים כמו ארמון המלוכה, הביג בן ועוד רבים אחרים. באנגליה, בניגוד לעבודה בארה"ב, התנאים הנלווים לעבודה יהיו בדרך כלל צנועים יותר: הרכב הצמוד הנהוג בארה"ב לא רלוונטי באנגליה עקב הנהיגה ההפוכה ומערכת הרכבות מפותחת.

כמו כן, הצעת העבודה תכלול ברוב המקרים מגורים סטנדרטיים במרכז לונדון, ללא מותרות או פינוקי יתר. למרות זאת, שעות העבודה הקבועות מותירות אפשרויות בילוי רבות, על פי מיטב המסורת האנגלית.

עבודה באנגליה - האפשרויות והשכר הנלווה

אנגליה מציעה מספר תחומי עבודה אשר יכולים להתאים לישראלים, בתחומי המכירה והשירות. עגלות בקניונים לא נראו ברחבי הממלכה עד שנת 2000, אולם כיום נראה כי מכירות הן עסק כלכלי מרוויח בממלכה, בה הקניונים מהווים נקודת בריחה מפני מזג האוויר הקודר השורר באנגליה ברוב ימות השנה.

ישראלים רבים אשר מחפשים עבודה באנגליה עוסקים במכירת מוצרי קוסמטיקה בינלאומיים, צעצועים, גאדג'טים ומוצרים מבוקשים אחרים. קיימות אופציות אחרות לעבודה באנגליה, למשל כאופר במשפחות ישראליות או כנותן שירות בפאבים ובבתי הארחה.

השכר הנלווה בדרך כלל טוב מאוד, אולם יש לקחת בחשבון תשלומי שכר דירה ונסיעות למרכזים עירוניים. בעבודות המכירה, השכר המשולם יהיה על פי רוב מבוסס אחוזים ועמלות ויכול להגיע עד 25%-30% מערך המוצר. ישנן חברות המבטיחות שכר בסיס בנוסף לעמלות וישנן אף כאלו אשר משלמות את שכר הדירה של העובד או חלק ממנו.

מה צריך להכין לקראת עבודה באנגליה?

לפני אריזת המזוודות לקראת עבודה באנגליה והחיים בגולה המרוחקת, כדאי לחשוב על כמה נושאים, כמו למשל קושי השפה. טרם הנסיעה, כדאי להתאמן ולתרגל שוב את השפה האנגלית על מנת להיות מסוגלים לדבר באופן שוטף. כמו כן, רצוי להיות מוכנים מראש לגעגועים לארץ ולמשפחה. יכולת ההסתגלות לסביבה ואנשים חדשים חשובה מאוד חרף.

על מנת לצלוח את סופי השבוע והחגים באופן יעיל וחוויתי, כדאי לחשוב מראש על אתרי טיולים שבהם תרצו לבקר. הגורם החשוב ביותר הוא המוטיבציה להצליח. אם תסכים לעבוד קשה, תשיג בוודאות את המטרה שלשמה נסעת.

דבקות במטרה, בשילוב עם תמיכת הקהילה היהודית הגדולה הנמצאת באנגליה, יכולות להוביל לחוויות מסעירות וחדשות אשר תוכל לזכור אותם למשך שנים רבות. כי עבודה באנגליה היא לא משהו שעושים כל יום.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב