דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול ואחזקה - ניהול בניינים ירוק! כי המחר מחייב מחשבה ירוקה... - 

מאת    [ 28/05/2011 ]

מילים במאמר: 699   [ נצפה 2333 פעמים ]

חברת אקו-בילדינג הראשונה והמובילה בישראל בתחום הניהול הירוק לבניינים. ייחודו של ניהול ירוק הוא במבחר שירותים ירוקים הניתנים לבניין: ניקיון בניינים אקולוגי, גינון אקולוגי והדברה אקולוגית כך אנו באקו-בילדינג נותנים יותר לבניין, יותר לדיירים ויותר לסביבה.

רמת המחויבות של חברת אקו-בילדינג למצוינות גבוהה מאוד וכוללת בתוכה כחלק אינטגראלי מהשירות את מתן השירותים הירוקים: ניקיון בניינים אקולוגי, גינון אקולוגי והדברה ירוקה. עובדי הניקיון עושים שימוש בחומרי ניקוי אקולוגיים בלבד תוך התחשבות בצריכת מים חסכונית, כל עובדי החברה זוכים ליחס ושכר הוגנים - הרי בלעדיהם כל האקולוגיה מאבדת ממשמעותה.... וכך נשמר איזון בין צרכי הבניין ודייריו לבין ערכים של שמירה על הסביבה והגינות.

אנו בחברת אקו-בילדינג מזמינים את דיירי הבניין להתבונן מחדש בגינת הבניין ולהופכה למקום שנעים וידידותי יותר לשהות בו. ראשית אנו בודקים את הצמחים בגינה ומחליפים צמחים זללני מים בצמחים צנועים בצריכת מים. אנו ממליצים לטעת בחצר הבניין עצי פרי ולשתול עשבי תבלין וצמחי תה. אנו ממליצים על החלפת מדשאות שאינן בשימוש בחיפויים ידידותיים יותר שאינם צורכים טיפה אחת של מים, לצד הפיכת פינות נטושות לפינות חמד בעזרת הצבת פינות ישיבה מוצלות, סוכות גפנים וכדומה כדי ליצור מקום בחצר הבניין אליו יתכנסו השכנים ויכירו מעט יותר זה את זה. שכן בנייני מגורים ויותר מזה מגדלי מגורים יוצרים מתחמי מגורים מנוכרים, ומטרתנו ליצור בבניין מקום בו יפגשו השכנים ויעמיקו את הקשרים ביניהם לכדי שכנות טובה וחמה.

הטיפול בגינה נעשה עם חומרי הדברה ודישון אורגניים ואקולוגיים תוך שמירה על מינימום שימוש  בחומרים כימיים, אנו מנסים להימנע משימוש בכלים מוטוריים רעשניים ועושים  בהם שימוש מינימלי לשמירה על איכות חיי דיירי הבניין.ואם כבר בחומרי הדברה עסקינן, יש לציין כי הדברת הבניין כנגד מזיקים היא הדברה ירוקה בה נעשה שימוש בחומרי הדברה אקולוגיים בעלי רעילות נמוכה ביותר לאדם ולסביבה ופריקים ביולוגית ואינם מזהמים את הקרקע ואת מי השתיה שלנו.

ניהול ואחזקה של חברת אקו-בילדינג הוא הרבה מעבר לשירותים המיוחדים, החברה מספקת לכל בניין מערכת ניהול אינטרנטית אליה ניגשים כל דיירי הבניין באמצעות שם משתמש וסיסמא ובה נשמרים כל הנתונים החשובים: פירוט כל ההוצאות של הבניין, פירוט תשלומי הדיירים, מערכת לדיווח על תקלות, כאשר כל תקלה מדווחת נשלחת ישירות לנייד של האדם בשטח ולמשרד, בו מתנהל מעקב אחר טיפול בתקלה, ותוצאות המעקב מעודכנים בטבלת מעקב אחר טיפול בתקלות. כל אחד מדיירי הבניין יכול להיכנס למערכת הניהול ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בתקלה עד לפתרון המלא ולבחון את פרק הזמן שעבר מרגע ההתראה ועד לטיפול המלא בתקלה.

זהו ניהול ואחזקה בשקיפות מלאה מול נציגות הדיירים ומול כל אחד מדיירי הבניין. וכדי להקל על חיי הדיירים הוספנו למערכת דף קשר עם שמות כל דיירי הבניין ושמות כל בעלי הנכסים בבניין מספרי טלפונים וכתובת דואר אלקטרונית, כך יכולים הדיירים לתקשר זה עם זה ועם בעלי הנכסים במידת הצורך כדי להבטיח מערכת יחסים בריאה ותקינה בין כל דיירי הבניין. וכדי ליצור אמצעי קשר נוסף, המערכת מכילה פורום בו יכול כל אחד מדיירי הבניין להעלות הודעה לשכנים, להציע הצעה, להעיר הערה או כל דבר שיכול לקדם את ניהול ואחזקת הבניין.

חברת אקו-בילדינג עובדת מול ספקי שירות ברמה הגבוהה ביותר ובוחנת את ספקי השירות המתחרים בכל עת על מנת להבטיח כי מכלול השירותים והטיפולים הנעשים בבניין יהיו ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר הטוב ביותר לשמירה על האינטרס המשותף של דיירי הבניין.

עם קבלת בניין  לניהול ואחזקה אנו באקו-בילדינג עורכים רישום מדוקדק של כל מערכות הבניין סוג המערכת וזמני הטיפול והביקורות התקופתיות המומלצות על ידי היצרן לשמירה על תפעול שוטף ונקי מליקויים, ככל שניתן. בדיקות וטיפולים תקופתיים מבטיחים כי בזמן אמת המערכות יתנו את המענה המבוקש. אנו ממליצים לכל בניין לרכוש את הביטוחים הבאים: ביטוח מבנה, ביטוח מעלית כולל חלקי חילוף, ביטוח צד ג' וחבות מעסיקים מעטפת שמעניקה שקט נפשי לדיירי הבניין.

ניהול ואחזקה לבנייני  מגורים היא מלאכת מחשבת הדורשת סדר וארגון מופתיים ודאגה אמיתית למתן שירות איכותי ומיטבי ואנו באקו-בילדינג עושים הכל כדי להבטיח איכות חיים לדיירי הבניין ואיכות אמיתית לסביבה.

למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו: 09-7447740 ואנו נגיע אליכם להיכרות עמכם ועם הבניין ולהתאמת ניהול בניין ייחודי שיתאים לצורכי הבניין שלכם.

אירית צח - דוידסון סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי אקו-בילדינג החברה הראשונה בישראל לאחזקת מבנים אקולוגית http://www.ecobuilding.co.il ניהול בניינים | ניקיון | הדברה | גינון | אקולוגי |



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב