דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך הקצר לחתן המבולבל 

מאת    [ 28/05/2011 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 1794 פעמים ]

לרוב, הגבר בוחר את טבעת הארוסין ללא בת זוגו. מכיוון שיש מגוון עצום של עיצובים קיימים וכן אפשרות להתאמה אישית, קל מאוד להסתבך בבחירת העיצוב. אנו ממליצים לכם לצרף חברה קרובה של בת הזוג, או בת משפחה, שתעזורנה לכם לבחור את סגנון הטבעת שיוציא את ה"כן" מהכלה לעתיד.

חוויות משותפות
נסו לחשוב על אהבות ותכנים משותפים שלכם כבני זוג. לרוב הזוגות יש עולם תוכן משותף וחוויות מיוחדות, שניתן לתת להם ביטוי בבחירת הטבעת, על ידי חריטה של מילים משיר אהוב, ציטוט שמזכיר חוויה יוצאת דופן או מקום משותף וכדומה. חשוב לזכור כי ניתן להזמין עיצוב וסגנון של טבעת, בדיוק לפי רצונכם.

על טעם ועל ריח..
עברו על אוסף התכשיטים הקיים של בת זוגכם, וכך תוכלו להבחין באם היא אוהבת תכשיטים גדולים ובולטים, או נוטה לענוד טבעות עדינות במיוחד. אנחנו מבינים שכגבר אתה מתקשה לשים לב לפרטים האלו, אבל נסה לחשוב האם היא אוהבת את כף ידה ומבליטה אותה עם לק, טבעות וצמידים. תשובות לשאלות אלו ימקדו אותך בבחירה.

תנו טוויסט לסיפור

טבעות טוויסט הן טבעות בעיצוב מעוקל עם יהלום אחד מרכזי. הטוויסט מעניק מראה ייחודי לטבעת והאבן מקבלת מקום של כבוד. אתם יכולים לבחור את האבן המרכזית, את גודלה ואת צבעה על פי טעמכם האישי, וכך לקבל טבעת מהודרת שתופסת את העין.

טבעות הטוויסט מגיעות גם בעיצוב בו לצד האבן המרכזית, רקועים גם יהלומים בצדדים. אל תפחדו להיות יצירתיים ולבחור גדלים שונים של אבנים, צבעים וצורות. בהזמנה אישית, תוכלו להחליט גם כמה אבנים בדיוק יהיו בצדדים.

קלאסי או נועז?
טבעות אירוסין משמשות לשנים רבות וחשוב שלא יהיו תלויות בטרנד תקופתי או אפנה חולפת. יש יתרון לטבעת בעיצוב קלאסי, שאינו תלוי זמן. טבעת כזו לנצח תישאר באופנה ותתאים לכל סגנון והופעה של בת הזוג. במידה ובת זוגך קריאייטיבית במיוחד, אוהבת טרנדים מיוחדים ואף פעם לא קונה את מה שכולם קונות, כדאי לבחור דווקא בעיצוב מודרני וייחודי יותר, שיתאים לאופייה ולהופעתה הכללית.

לבן או צבעוני?
יהלומים לבנים הם הנפוצים ביותר בטבעות אירוסין, אולם דעו כי ישנה אפשרות לשבץ אבני חן יפיפיות, בצבעים שונים ומיוחדים כגון אדום, כחול, סגול ועוד. הצבע מוסיף חן וייחודיות לטבעת, אבל הוא לא מתאים לכולן. גם כאן כדאי לחשוב על האופן בו בת הזוג מתלבשת, אילו תכשיטים אחרים יש לה במגירה ומהם הצבעים האהובים עליה.

סוליטר זה לא רק משחק מחשב

טבעת סוליטר היא הפופולארית ביותר. זו טבעת בה היהלום במרכז, והוא המקובע על ידי ארבע שיניים. היהלום יכול להיות מרובע, עגול או משולש בגדלים שונים. היתרון של טבעות הסוליטר הוא בהתאמתן גם לתכשיטים נוספים ולטבעות אחרות, שבת הזוג תוכל לענוד על אותה אצבע.

צהוב או לבן?
למעט היהלום, מראה הטבעת מושפע מאוד גם מן החישוק המרכזי. תוכלו לבחור בין זהב לבן או זהב צהוב. גם כאן, הבחירה תלויה בכם וכדאי להתאימה לאופי הכללי של בת הזוג ובחירת היהלום. תוכלו להבחין האם המיועדת נוהגת לענוד תכשיטים בגוון זהב צהוב, אדום או לבן וכך לדעת מהו טעמה. באם תתאימו את צבע טבעת האירוסין לתכשיטים אחרים שלה, תוכל לענוד אותם ביחד באותו זמן.

ועוד כמה טיפים קטנים לפני שמגהצים את הכרטיס ויוצאים מהחנות: כדאי לבדוק היטב את האבנים בטבעת, איכותם וצלילותם. אם אינכם בטוחים אל תתביישו לגשת עם הטבעת למומחה באבנים טובות. דבר נוסף – יותר קראט לא בהכרח אומר יותר יפה. בחרו לפי הטעם ולא לפי המשקל. וכמובן, ודאו שיש אחריות על התכשיט, ושאלו לגבי מקור התעודה שמגיעה עמו ורמת האותנטיות שלה. 


הטיפים באדיבות צוות eDiamonds




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב