דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 סיבות מדוע שיווק רשתי זה כמו דיאטה 

מאת    [ 27/05/2011 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2688 פעמים ]

10 סיבות מדוע שיווק רשתי זה כמו דיאטה

הסטטיסטיקה אומרת שבכל רגע נתון כ-50% מהנשים וכ-25% מהגברים נמצאים בדיאטה. כלומר: הם החליטו ש"המצב לא טוב" ושהם צריכים לפעול כדי לשנות אותו. כמה מאותם אנשים אכן מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות במשקל או בבריאות שלהם? מה נדרש מהם כדי להצליח? למה רוב האנשים נכשלים או חוזרים למצב ההתחלתי ואף גרוע יותר, ואיך כל זה קשור לשיווק רשתי?

במאמר זה אציג לפניכם את 10 החוקים להצלחה בחיים, בדיאטה, בעבודה מהבית, בשיווק רשתי, במערכות יחסים או בכל דבר אחר שתמצאו לנכון כפי שאני רואה אותם:

חוק מס' 1 – הפנמה וקבלה

השלב הראשון שעליו אין אפשרות לוותר בדרך להצלחה הוא ההבנה שמשהו חייב להשתנות. זה כמובן יכול להיות לרדת כמה קילוגרמים במשקל, אבל כשאני מדברת על שיווק רשתי אני מדברת על ההכרה שמשהו בחיים שלי חסר, לא מספק אותי יותר, לא מאפשר לי לחיות את החיים שאני רוצה, ושהגיע הזמן לעשות משהו בנדון.

חוק מס' 2 – החלטה ובחירה

"מחר אני אתחיל דיאטה", "מחר אני אתפטר מהעבודה", "ממחר אמצא זמן איכות עם הילדים" החלטות כאלו ואחרות יש לכולנו. אחרי שהפנמנו שמשהו לא בסדר, אנחנו צריכים להחליט לקום ולעשות משהו כדי לשפר את המצב.

החוכמה היא לבחור בדבר הנכון. בשבילי שיווק רשתי היה הדבר הנכון ביותר, מכיוון שהחלטה אחת הייתה להיות עצמאית ולעבוד מהבית, וההחלטה השנייה הייתה לעבוד מעט שעות ולהרוויח הרבה.

חוק מס' 3 – יעדים ומטרות

יש בדיחה שמלווה בשירטוט המראה את המסלול שעושה אישה כאשר היא נכנסת לקניון לעומת המסלול שעושה הגבר בדרך לאותה מטרה. אצל האישה רואים זיגזג מבולגן ושוטטות בין כל החנויות, ואצל הגבר רואים קו אחד ישר שמוביל מהכניסה לחנות וחזרה.

מה המטרה שלכם? האם באתם ליהנות, לבלות ולחקור או שבאתם לבצע ולהמשיך הלאה? כל אחד פועל בהתאם לאופיו. אין דרך אחת נכונה או לא נכונה. בכל דבר שאנו עושים עלינו להגדיר לעצמנו את היעד. בדיאטה בד"כ מדובר במשקל או בבריאות, ובעבודה מהבית מדובר בהכנסות או באיכות חיים.

כאשר בחרתי בשיווק הרשתי הצבתי לעצמי יעד כספי שהתאים לאיכות החיים אליה שאפתי, וכך יכולתי להגדיר לעצמי את הפעולות שהייתי צריכה לעשות כדי להצליח. למשל: כמה פגישות עלי לקיים כל שבוע, באילו הדרכות עלי להשתתף וכו'. היה לי ברור שההגדרה שלי למושג הצלחה שונה מזו של אחרים, ולכן הצבתי לעצמי יעדים הן של כסף והן של זמן כדי שאוכל לעקוב אחר ההתקדמות.

חוק מס' 4 – התחלה חזקה

בשיווק רשתי זה נקרא 'יצירת מומנטום'.

לחץ כאן להמשך קריאת המאמר 

איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.
www.aloe-forever.co.il


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב