10 סיבות מדוע שיווק רשתי זה כמו דיאטה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

10 סיבות מדוע שיווק רשתי זה כמו דיאטה 

מאת    [ 27/05/2011 ]
מילים במאמר: 436   [ נצפה 2396 פעמים ]

 
 

10 סיבות מדוע שיווק רשתי זה כמו דיאטה

הסטטיסטיקה אומרת שבכל רגע נתון כ-50% מהנשים וכ-25% מהגברים נמצאים בדיאטה. כלומר: הם החליטו ש"המצב לא טוב" ושהם צריכים לפעול כדי לשנות אותו. כמה מאותם אנשים אכן מצליחים להגיע לתוצאות הרצויות במשקל או בבריאות שלהם? מה נדרש מהם כדי להצליח? למה רוב האנשים נכשלים או חוזרים למצב ההתחלתי ואף גרוע יותר, ואיך כל זה קשור לשיווק רשתי?

במאמר זה אציג לפניכם את 10 החוקים להצלחה בחיים, בדיאטה, בעבודה מהבית, בשיווק רשתי, במערכות יחסים או בכל דבר אחר שתמצאו לנכון כפי שאני רואה אותם:

חוק מס' 1 – הפנמה וקבלה

השלב הראשון שעליו אין אפשרות לוותר בדרך להצלחה הוא ההבנה שמשהו חייב להשתנות. זה כמובן יכול להיות לרדת כמה קילוגרמים במשקל, אבל כשאני מדברת על שיווק רשתי אני מדברת על ההכרה שמשהו בחיים שלי חסר, לא מספק אותי יותר, לא מאפשר לי לחיות את החיים שאני רוצה, ושהגיע הזמן לעשות משהו בנדון.

חוק מס' 2 – החלטה ובחירה

"מחר אני אתחיל דיאטה", "מחר אני אתפטר מהעבודה", "ממחר אמצא זמן איכות עם הילדים" החלטות כאלו ואחרות יש לכולנו. אחרי שהפנמנו שמשהו לא בסדר, אנחנו צריכים להחליט לקום ולעשות משהו כדי לשפר את המצב.

החוכמה היא לבחור בדבר הנכון. בשבילי שיווק רשתי היה הדבר הנכון ביותר, מכיוון שהחלטה אחת הייתה להיות עצמאית ולעבוד מהבית, וההחלטה השנייה הייתה לעבוד מעט שעות ולהרוויח הרבה.

חוק מס' 3 – יעדים ומטרות

יש בדיחה שמלווה בשירטוט המראה את המסלול שעושה אישה כאשר היא נכנסת לקניון לעומת המסלול שעושה הגבר בדרך לאותה מטרה. אצל האישה רואים זיגזג מבולגן ושוטטות בין כל החנויות, ואצל הגבר רואים קו אחד ישר שמוביל מהכניסה לחנות וחזרה.

מה המטרה שלכם? האם באתם ליהנות, לבלות ולחקור או שבאתם לבצע ולהמשיך הלאה? כל אחד פועל בהתאם לאופיו. אין דרך אחת נכונה או לא נכונה. בכל דבר שאנו עושים עלינו להגדיר לעצמנו את היעד. בדיאטה בד"כ מדובר במשקל או בבריאות, ובעבודה מהבית מדובר בהכנסות או באיכות חיים.

כאשר בחרתי בשיווק הרשתי הצבתי לעצמי יעד כספי שהתאים לאיכות החיים אליה שאפתי, וכך יכולתי להגדיר לעצמי את הפעולות שהייתי צריכה לעשות כדי להצליח. למשל: כמה פגישות עלי לקיים כל שבוע, באילו הדרכות עלי להשתתף וכו'. היה לי ברור שההגדרה שלי למושג הצלחה שונה מזו של אחרים, ולכן הצבתי לעצמי יעדים הן של כסף והן של זמן כדי שאוכל לעקוב אחר ההתקדמות.

חוק מס' 4 – התחלה חזקה

בשיווק רשתי זה נקרא 'יצירת מומנטום'.

לחץ כאן להמשך קריאת המאמר 

איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקים בתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת. חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.
www.aloe-forever.co.il


 
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב