דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות זולות לארצות הברית 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3503 פעמים ]

טיסות זולות לארה"ב הן מצרך מבוקש: ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות קורצת למגוון רחב של מבקרים: נופשים ותרמילאים, סטודנטים ואנשי עסקים, הנוסעים לבד או בזוגות, עם המשפחה או בקבוצות מאורגנות. כולם מחפשים טיסה זולה לארצות הברית.

בחוף המזרחי, נוחתות טיסות זולות לארה"ב בערים ניו יורק, וושינגטון, בוסטון, פילדלפיה ומיאמי. טיסה זולה לארה"ב הנוחתת בבוסטון יכולה לעניין, למשל, סטודנטים המעוניינים לבדוק אוניברסיטאות יוקרתיות דוגמת הארוורד, ייל או MIT. טיסות זולות לארצות הברית הנוחתות במיאמי יקסמו מאוד לאוהבי הים ולגולשי הגלים והרוח. ואילו טיסות לניו יורק מתאימות לאנשי עסקים, השמים פעמים אל הבירה הכלכלית של העולם, כמו גם למטיילים, בדרכם אל כמה מאתרי התיירות המפורסמים בעולם, ובהם פסל החירות, האמפייר סטייט בילדינג, הסנטרל פארק, מוזיאון המטרופוליטן או כיכר טיימס.

טיסות זולות לארה"ב נוחתות גם במרכז הארץ, בערים אטלנטה, בירתה של מדינת ג'ורג'יה; שיקגו, שאתרי התיירות המפורסמים שלה מונים בין השאר את מגדל סירס, את מגדל במים מהמאה ה-19 ואת הפלנטריום הוותיק ביותר בחצי הכדור המערבי; ודאלאס, על שמה קוריה הסדרה המפוסרמת משנות ה-80. טיסות זולות לארצות הברית נוחתות גם ביוסטון, טקסס, המהווה בית למרכז החלל החשוב ביותר של נאס"א.

טיסה לניו יורק היא אמנם הטיסה הישירה הקצרה ביותר – אולם טיסות זולות לארצות הברית נוחתות גם בחוף המערבי, בערים סיאטל, סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס. טיסות זולות לארה"ב הנוחתות בסיאטל יקסמו בעיקר לצעירים חובבי מוזיקת גראנג', שישמחו לבקר בעיר הולדתו של ג'ימי הנדריקס, שממנ צמחו להקות כמו נירוונה, פרל ג'אם ואליס אין צ'יינס. טיסות זולות לארצות הברית הנוחתות בסן פרנסיסקו יביאו אתכם אל גשר הזהב המפורסם שלה, וגם אל אתרים תיירותיים כמו כלא אלקטרז, קרון הכבל וגן התה היפני. ואילו טיסות זולות לארה"ב הנוחתות בלוס אנג'לס יביאו אתכם אל לב תעשיית הקולנוע העולמית, עם אטרקציות כמו דיסנילנד ואולפני יוניבסרל.

אז איך משיגים טיסות זולות לארה"ב? בכמה דרכים: אם התאריכים לא חשובים לכם – כדאי לעקוב אחר המבצעים של חברות התעופה השונות. בתאריכים מסוימים, למשל לקראת חג המולד, מטוסים מגיעים לארץ הקודש עמוסי נוסעים – ומציעים דילים משתלמים במיוחד לטיסות מהארץ, כדי לא לחזור ריקים. דרך נוספת היא לעקוב אחרי הפייסבוק והטוויטר של חברות מוכרות דוגמת אופיר טורס, שמציעים מדי פעם מבצעים ליעדים שונים. הדרך השלישית, שמתאימה לכל תאריך, היא פשוט לפצל את הטיסה. טיסות דרך אירופה, למשל, יהיו בדרך כלל זולות יותר מטיסות ישירות.

ארצות הברית היא אחד מיעדי הטיול הפופולריים ביותר, ורבים נוסעים אליהם. אם גם אתם מתכניים את הטיסה שלכם – אל תתפשרו. חפשו טיסות זולות לארצות הברית. עם קצת מאמץ, תוכלו לחסוך עשרות ואף מאות דולרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב