דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשימת האתרים שעוזרים לכם להשוות ביטוחי רכב 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 678   [ נצפה 1813 פעמים ]

זה קורה בכל שנה, אנו צריכים לחדש את ביטוח הרכב. חברת הביטוח, או סוכן הביטוח שלנו מתקשר אלינו ושואלים אותנו איך אנחנו רוצים לשלם ובכמה תשלומים. ואז לא כל-כך נעים לנו כי כמובן שאנחנו לא רוצים לשלם בלי להשוות מחירים. אז אומרים שנחזור, כי אנחנו צריכים לבדוק - אבל בתכל'ס למי יש כח לכאב ראש הזה? לא היה עדיף פשוט לחדש וזהו - אז זהו שלא, היום באינטרנט קיימים לרשותנו המון כלים שעוזרים לנו לרכוש נכון. אם עד עכשיו עשינו השוואת מחירים על המקרר או המחשב החדש, עכשיו אפשר לבצע השוואת מחירים גם לביטוח הרכב - בלי להרים את הטלפון.

נתחיל בזה שביטוח רכב הוא שוק ענק, שמגלגל מיליוני שקלים מדי שנה. כל בעל רכב, אופנוע משאית רוכשים לפחות ביטוח חובה. רובם גם מוסיפים ביטוח מקיף, או לפחות ביטוח צד ג'. לאחרונה אפילו יצא ביטוח לרוכבים על אופניים. 

כולם ישמחו לבטח אתכם. התחרות גרמה לכך שהצרכן הישראלי מחפש רק את המחיר הזול ביותר עבור הרכב שלו. למעשה לא הוא כבר לא מסתכל מה פוליסת הביטוח של כוללת. אז אני אגלה לכם סוד. להוריד את מחיר הביטוח אפשר יחסית בקלות. אם לא תקחו אפשרות לרכב חלופי, שירותי גרירה, כיסוי מפני גניבה או כיסוי מערכת שמע, תוכלו להוריד באופן משמעותי את מחיר הביטוח. אבל אז נשאלת השאלה - למה בכלל לעשות ביטוח - הרי הביטוח נועד להגן עלינו, הצרכנים מפני הבאסה (כן, אין מילה אחרת) כשמשהו, קורה ("חמסה חמסה לא עלינו").

כאשר אתם מחדשים באופן אוטומטי את ביטוח הרכב שלכם אצל חברת הביטוח, אתם נותנים להם למעשה אור ירוק למחיר שהם נתנו, ללא משא ומתן. ומחיר ביטוח רכב הוא ללא ספק משהו שאפשר להתמחק עליו. ואם חשבתם שמדובר בחיסכון של עשרות שקלים, אתם טועים, מדובר בחיסכון של מאות שקלים מדי שנה (ולפעמים אפילו אלפי שקלים).

כדי להשוות ביטוחי רכב בקלות קמו אתרים שונים ומגוונים שעוזרים לנו לקבל הצעות מחיר. רוב האתרים יבקשו מכם למלא טופס קצר  ולהשאיר את פרטי יצירת הקשר שלכם - וכך תקבלו כמה טלפונים עם הצעות. למעשה אני מאמין שאם תחפשו טוב בעמוד שאתם נמצאים בו עכשיו בטוח תיתקלו בפרסומת שכזו. מה שלא מגלים לכם הוא שלכל אחד ממי שיתקשר אליכם תצטרכו למסור פרטים מלאים שלא היו בטופס הקצר שמילאתם. למשל, דגם מדוייק של הרכב, שנה, נפח מנוע, האם אתם נוסעים בשבת, כמה תאונות היו לכם בשלושת השנים האחרונות, מי הנהג הצעיר, מי הנהג העיקרי ומי בכלל יכול לנסוע ברכב.  מעייף - עכשיו תמסרו את הפרטים האלה ל-5 סוכנים בטלפון. ומה קורה אם יש לכם שניים או שלושה רכבים במשפחה - שוב... באסה !

כדאי תמיד לשים לב למי מוסרים את הפרטים. אנחנו לא מעוניינים שיטרידו אותנו בטלפון. אם היינו רוצים שיטרידו אותנו בטלפון היינו מתקשרים בעצמנו לכולם.

אבל יש פיתרון אחר. שגם לא מצריך להרים את הטלפון, גם מכניסים את הפרטים רק פעם אחת, וגם יודעים מה פוליסות הביטוח כוללות. הכירו את All Agents, מרכז סוכני הביטוח של ישראל. אתר מדליק שנותן לנו הצרכנים את הכוח. מכניסים את פרטי הרכב, הפוליסה והנהגים, נרשמים באמצעות האימייל שלנו.. וזהו ! הטלפון לא יצלצל כי כל הצעות המחיר שתקבלו תהיה בצורה מרוכזת בדף האינטרנט. זו שיטה הנקראת מכרז הפוך, ולמעשה אתם פותחים מכרז על ביטוח הרכב שלכם, בו מתמודדים סוכני הביטוח הרשומים באתר. כך אתם מקבלים באופן מסודר את כל הצעות המחיר ועם פירוט מה פוליסת הביטוח כוללת.

וכן, קראתם נכון הפרטים שלכם נשארים שלכם. אף אחד לא מקבל אותם ואף אחד לא יתקשר אליכם וינסה לשכנע אתכם שהוא הטוב ביותר והזול ביותר. לכם יש את הכוח מי הכי טוב בשבילכם. וזה מתקשר לדבר נוסף אדיר שיש באתר, והוא דירוג הסוכנים. תוכלו לראות דירוג שצרכנים בדיוק כמוכם נתנו לסוכנים וגם לקרוא חוות דעת.

All Agents - השוואת ביטוח רכב. פותחים מכרז לביטוח הרכב, סוכני הביטוח עושים סקר אצל חברות הביטוח ומגישים את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר עבורכם. כל שנותר לכם הוא לבחור בהצעה הזוכה. כל התהליך נעשה ללא טלפונים.

uCompare - השוואת ביטוחי חובה בלבד. נותן מידע בלבד, אך את תהליך מסירת פרטי הרכב והנהגים לביצוע הפוליסה תצטרכו לבצע שוב מול החברה.

בנוסף קיים אתרים ותיקים כמו b2bit, אשר מאפשר השוואה, אך אינו חושף כמה גופים מעורבים בהשוואה וכדי באמת להתקדם שוב יש להשאיר פרטים ולסיים את התהליך דרך הטלפון.

שיר גנץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב