דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת פנקסי צ'קים וצוות בית הדפוס 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 4006 פעמים ]

צוות בית הדפוס ישפיע רבות על כל הקשור אל הזמנת פנקסי צ'קים.
צ'קים הם אמצעי תשלום מקובל ולגיטימי. השימוש בהם מאפשר חלוקת תשלום ופיזורו לתקופה ממושכת – חודשים ואף שנים. הלקוח משלם, כמוסכם, על-פי רצונו או לפי מידת יכולתו עבור מוצר או שירות בצ'קים דחויים.
הזמנת פנקסי צ'קים נעשית כיום באמצעות בנקאי או, לחלופין, באמצעות האינטרנט, בגלישה ישירה אל  החשבון שלנו. בתי דפוס שונים מאפשרים לנו להזמין צ'קים. כלקוחות פרטיים אין לנו אפשרות, יכולת או רצון לברר, קל וחומר לוודא, כי צוות בית הדפוס שבו מודפסים הצ'קים הוא מקצועי ואמין.  אנחנו, כלקוחות הבנק שבו מתנהל חשבוננו, מקבלים את הצ'קים שאנחנו מזמינים ללא שאלות.
לא כך לגבי חברות מסחריות ועסקים פרטיים, אשר עושים שימוש תכוף ומתמיד במסירת צ'קים ובקבלתם. הזמנת פנקסי צ'קים מחייבת אותם לסקר שוק ולבדיקה מעמיקה. עליהם להיות בטוחים כי החברה המייצרת עבורם את פנקסי הצ'קים היא מקצועית ואמינה.

חשוב לשים לב לפני הזמנת פנקסי צ'קים
צ'קים אינם ניירות רגילים. בשל החשש, הסכנה והאיום על שימוש פסול בהם בכלל וזיופם בפרט, יש לנקוט אמצעי אבטחה והגנה מרביים ומיטביים בתהליך ייצורם - תנאי הכרחי  המחייב את צוות בית הדפוס לעבודה קפדנית ואחראית מאין כמוה.
עם שכלול האמצעים הטכנולוגיים, אשר חלק בלתי מבוטל מהם זמינים גם לשימושם של מי שאינם אנשי מקצוע, קל-ביחס לזייף צ'קים באמצעות מדפסות וסורקים ביתיים. אמצעי הזהירות, חלקם גלויים וחלקם מוצפנים, אולי לא מונעים לחלוטין את המאמצים ואת הניסיונות של זייפנים לזייף צ'קים אבל הם ודאי הופכים אותם לבלתי חוקיים, לפליליים.
לפני הזמנת פנקסי צ'קים על מי מאתנו שעושים שימוש רצוף ותכוף בצ'קים כאמצעי תשלום קבוע ושוטף לברר כי מנהל בית הדפוס וצוות עובדיו מאומנים ומיומנים להקפיד על הטמעת טכנולוגיית ההגנה והאבטחה של הצ'קים שהם אחראים לייצורם ולאספקתם.
בשונה מאמצעי תשלום אחרים, צ'קים מועדים לזיוף. אין ספק כי הזמנת פנקסי צ'קים מבית דפוס שעובדיו הפנימו והטמיעו את  היישומים הטכנולוגיים המאפשרים הגנה על הצ'קים ייהנו מעדיפות גבוהה יותר לבחירתם כספקי שירות מתן הצ'קים.
באמצעות ממשק פשוט באתרי האינטרנט של חברות ובתי דפוס המייצרות צ'קים, ניתן לבצע הזמנת פנקסי צ'קים באופן פשוט וקל: ממלאים פרטים בטופס המקוון, שולחים ונציג מבית הדפוס שקלט את ההזמנה שלכם, חוזר אליכם לסגירת פרטי ההזמנה.

אמצעי הגנה על הצ'קים
מרגיע לדעת, כי כאשר אנחנו מבצעים הזמנת פנקסי צ'קים אנחנו עושים זאת מבית דפוס הצ'קים שהוא מייצר מוגנים מפני צילום, מכילים צבעי UV בלתי נראים, שסימן מים מוטבע על הצ'ק בתהליך ייצורו, שהוא מכיל צבעים שאינם ניתנים למחיקה ואמצעי הגנה נוספים, אשר מקשים עד מאוד על הנוכלים ועל הזייפנים העלולים לנסות לעשות בהם שימוש פסול ולא חוקי.
בשל חשיבותם של הצ'קים והרצון המובן והטבעי של המשתמשים בהם כאמצעי תשלום קבוע, האמינות של בית הדפוס המייצר אותו היא מרכיב, אשר לא ניתן להתפשר עליו. אף שניתן לבצע הזמנת פנקסי צ'קים און-ליין, באתריהם של בתי דפוס רבים, כמו בכל קשר עסקי, חשובה הרציפות המבוססת על אמון הדדי. כאשר אתם עורכים סקר שוק לבחירת ספקי השירות – חשוב שתבררו מבעוד מועד האם בית הדפוס מסוגל לבצע עבורכם את השירות באופן הטוב  ביותר עבורכם: אפשרות לשלב לוגו של החברה, אפשרות עיצוב הנייר של הצ'ק ומעל לכול – היות הצ'קים מוגנים ומאובטחים באופן הטוב  והבטח ביותר, אשר אמור לצמצם ולהפחית את הסיכוי (שמבחינתכם הוא סיכון) לזיוף הצ'קים.
העיקר – שתיהנו מצ'קים עם כיסוי...

אורי יוסף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב