דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרניט פורצלן - כך תבחרו את השיש המתאים לכם ביותר 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2800 פעמים ]

גרניט פורצלן נמצא היום במרכז שיחתם של ארכיטקטים, מעצבים ולקוחות מרוצים רבים. יותר ויותר לקוחות טוענים כי מדובר באחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בהם נתקלו. אז מה צריך לבדוק ומה כדאי לשאול לפני שבוחרים את הטוב ביותר?
כאשר אנחנו אומרים גרניט פורצלן למה בדיוק אנחנו מתכוונים? האם באמת מדובר בחומר הגלם האיכותי ביותר שיש היום בשוק הקרמיקה? במאמר זה ננסה להבין את מהותו של הנסיך החדש ולתת לכם תפיסה כוללת של יתרונותיו הברורים.
מקור השם גרניט מהשפה הלטינית. בעברית שמו שחם ולמעשה הוא סלע יסוד שאת תהליכי יצירתו נשים לרגע בצד. מה שחשוב לנו כעת הוא להבין שמדובר בחומר גלם צפוף שספיגתו גבוהה מכל חומר גלם אחר. שני היתרונות האלה הופכים אותו לראשון בבחירתם של המעצבים בכל הנוגע למשטחי הבית, הן בתוכו והן מחוץ למבנה.

גרניט פורצלן- כשיופי ועוצמה נפגשים
סוד הקסם בחוזקו הרב של ה-גרניט פורצלן טמון בריכוז הייחודי של קריסטלים וקוורצים, ההופכים את השיש לחומר דחוס במיוחד הנחשב עמיד בצורה בלתי רגילה. בנוסף לזה גרניט פורצלן מכיל גם חול ים, המאפשר עיצוב נוח בעבודת הליטוש הסופית. לצד המראה והחוזק חשוב לזכור שישנם יתרונות רבים ונוספים עליהם נדבר בהמשך.

בזכות הגוון המבריק של הגרניט
במרוצת השנים, גרניט פורצלן הפך לאריח המועדף של מעצבי הפנים ושאר בעלי המקצוע הבכירים בשוק הבניה והעיצוב, בעיקר בשל עמידותו הרבה. אבל הדובדבן שבקצפת טמון דווקא באפשרות לשחק עם החומר ולהעניק לרצפה מראה מבריק ואחיד, שיכול בקלות להשפיע על מראה החדרים בבית כולו (כשיש למטבח, לאמבטיה, למדרגות ).
אם בכוונתכם לרצף את הבית כולו מחדש, דעו כי ניתן להשתמש בגרניט פורצלן לריצוף קרמי גם של חדרי אמבטיה ושירותים, לגרמי מדרגות ואפילו למרפסות ולשטחים חיצוניים. במקרים רבים ניתן למצוא אריחי גרניט פורצלן בסגנון משתנה (למשל כאריחים דמויי פרקט) או עם שילובי תוספות מעניינים (כמו גימור אנטי סליפ למניעת החלקה).  

גרניט פורצלן - מתאים לא רק לבית הפרטי
אך לא רק בתי מגורים נהנים ממראהו ומאיכותו. גם בתי חרושת מעדיפים היום חומר איכותי וחזק מאשר ריצוף אחר וסתמי. בזכות עמידותו בפני כימיקלים תעשיית התרופות ומפעלי מזון גדולים משתמשים בו לרוב.
הליך היצור המיוחד של גרניט פורצלן כולל את הכנסתו לתנורי ענק בעלי טמפרטורה גבוהה. דרך כך היצרן בעצן מבטיח את עמידותו של חומר הגלם בפני נוזלים, שכידוע מככבים כגורם השחיקה הראשון של חומרים אחרים.

ומה בנוגע להתקנה?
לאחר שכבר החלטתם והגעתם לבחירה הנכונה ביותר חשוב לזכור כי הדבר הראשון והנכון ביותר הוא לבחור בעל מקצוע מיומן ומנוסה. השימוש בחומר איכותי כמו גרניט פורצלן מחייב אתכם לבחור באנשים המנוסים והטובים ביותר לעבודה עצמה.
התקנה של אריחי גרניט פורצלן היא אמנם פשוטה למדי, אבל יש כמה דברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם (כמו לדוגמה שימוש בדבק מתאים, עבודה עם אריחים מלוטשים, שמירה על רצפה ישרה ועוד). לכן, הקפידו על עבודה מול משווק ומתקין מורשה של גרניט פורצלן ואל תתפשרו על פחות. בקשו ממנו להסביר לכם באופן מפורט וברור על אופן הטיפול באריחים לאורך זמן. בהצלחה !

שרונה וולדמן


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב