דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת שולחן מנהלים לעיצוב המשרד 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2493 פעמים ]

החלטתם לעצב את המשרד אבל אתם לא מוכנים להיפרד משולחן המנהלים שלכם, אפשר לעצב את המשרד בהתאמת שולחן מנהלים אישית! או שאתם רוצים פשוט לקנות שולחן מנהלים טוב ומתאים למשרד שלכם מבחינת העיצוב ומבחינת האישיות שלכם. יש אפשרויות שונות ומגוונות שאפשר לעשות אותם. תלוי בכם ומה בדיוק אתם רוצים.

שולחן מנהלים

זה שולחן שאתם הולכים לבלות עליו שעות רבות במהלך היום, לכן חשוב מאוד לקחת בחשבון כמה דברים: נוחות, עיצוב מתאים למשרד ואתם אוהבים אותו, וחומר עץ שיחזיק מעמד לאורך שנים. שתהיה  לכם עבודה קלה ונוחה יותר. גם עיצוב הוא גורם משמעותי כאן, שהשולחן יהיה מעוצב כך שיהיה לכם כייף לעבוד עליו כל יום במשך זמן רב, נוח לקום ולגשת אליו בכל מצבים. השולחן צריך להכיל הרבה אבל להיראות פחות גדול, כזה שיתרום לכם ולמשרד שלכם.

השימוש בשולחן מנהלים

מנהלים רבים משתמשים בשולחן מנהלים במחשב שעליו, עבודות דרך מחשב, התכתבויות, שרטוטים , תיק עבודות, אתרים וכדומה. גם מנהלים רבים משתמשים בו כשולחן כתיבה, והוא יכול לשמש לפגישה בין הלקוחות. ישיבה צוות קטנה, ניהול דיונים עם עובדי החברה, ריאיון עבודה, או דבר אחר. קחו בחשבון שיהיה לכם כמנהלים נוח לשבת בשולחן המנהלים, וגם לאנשים שיושבים מצדו השני של השולחן.

שולחן מנהלים נקי

בלגן של ניירות ודברים אחרים על השולחן מעבירים מסר של בלגן, וחוסר ארגון. וזה יכול להשפיע על העובדים והלקוחות שלנו. אפשר לבחור שולחן שיש לו מגירה נסתרת למקלדת המחשב, ולהתקין מסך מחשב במיקום רחוק כך שיהיה מקום ומרווח לשולחן המנהלים שלנו. יש שולחנות שמגיעים עם חור קטן שמותאם אישית לכבלי החשמל שמיועדים לחיבור המחשב, מסך המחשב ומקלדת ועוד כבלי חשמל מכל סוג.

סגנון שולחן מנהלים

כל עסק והסגנון שלו, אם אתם משרד עורכי דין, אתם צריכים עיצוב רציני שישדר אוירה רצינית ויוקרתית. אם אתם משרד פרסום, כמובן  שתרצו עיצוב שיביא אווירה יצירתית ומשמחת. אם אתם משרד נדל'ן כמובן שתרצו שולחן שישדר אווירה של פתיחות, חדשנות ואמינות. אפשר לבקש ייעוץ ממעצב משרדי שזה המקצוע שלו להתאים לכם את הריהוט המשרדי למשרד.

מעצבי משרדים

מעצבי משרדים מביאים ללקוחות שלהם את מיטב העיצובים שלהם , התכנונים המדויקים והמותאמים אישית ללקוחות שלהם ולעיצובים לתחום שבו המשרד עוסק. הם מתכננים היטב את שרטוט השולחן במשרד, את העיצוב, את החומרים ממנו בנוי השולחן מנהלים. וחלקם בנויים מטכנולוגיות חדשניות, לפני שמעצבי משרדים ניגשים למלאכה, עליהם להכיר את הלקוח ואת טעמו האישי שלו, ואת תחום העסק שלו. כך מעצב משרדים מתאים ללקוח את השולחן הנכון שמעביר את המסר והרגשה נכונה. כמובן שכל מעצב משרדים יילך על פי התקציב של המשרד.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב