דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי דיונים 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2716 פעמים ]

פגישות ודיונים הם חלק מהעבודה שלך? אתה מקיים אותם לעיתים קרובות? אתה רוצה לעצב חדר דיונים שיתאים לך ולצוות שלך? חדר שבו יהיה לצוות שלך נוח לשבת ולדבר זה עם זה, ואפילו להתווכח. להעלות סיעור מוחות בריא שיביא רעיונות פורצי דרך. אתה רוצה שתהיה אווירה נינוחה ויצירתית וחדשנית לקראת חדר דיונים שאתה עומד לרכוש?

שולחן ישיבות/חדר דיונים

על השולחן להכיל מרווח גדול כדי לתת לצוות או לאנשים שצפויים לשבת סביבו ניירות, קלסרים, וציוד משרדי נייד כמו מחשב נייד ועוד. גם שיהיה קל ונוח להניח בו כיבוד קל, על השולחן להיות עגול די כדי לתת גישה לכל הנוכחים והיושבים זווית נוחה לראות את פניו זה של זה, לדבר בנוחות, זה מול זה. השולחן צריך להיות גדול די עבור המשתתפים בדיון, אבל מותאם לחדר שבו הוא נמצא.

שולחנות שונים

יש שולחנות דיונים שונים, בצורות שונות כמו אליפסה, מלבן, עיגול, ומידות גדולות לספק שטח עבודה לכל הצוות שנוכח מאחורי השולחן, יש שולחנות שבאים יחד עם הכיסאות בהתאמה מושלמת ועיצוב מותאם. יש שולחן ייחודי שיכול להתאים לכיסאות שונים.

עיצוב חדר דיונים

אתה רוצה לעצב את חדר דיונים שיהיה נוח ונגיש לאנשי הצוות שלך, לכלול בו מקרן ומסך הקרנה, למצגות עתידיות, לוח מחיק, לעצב אותו כך שכל אחד מהנוכחים ירגיש בנוח להיפתח, ולהעלות רעיונות מבלי לחשוש לביקורת, נכון זה תלוי באנשי הצוות ובמנהל, אבל גם העיצוב ובניית האווירה תורמים והרבה. לעיצוב יש טעם וכיוון משלו. תלוי באיזה תחום המשרד שלך עוסק. משרד נדל'ן? משרד עורכי דין, משרד פרסום?               

כל עיצוב משתלב לתחום המתאים לו, למשל, משרד פרסום מתאים לעיצוב יצירתי וחדשני שנותן אווירה של "אנו מקבלים את כל הרעיונות הכי מגוחכים שיש , כי אנו יודעים שמאחוריהם מסתתר גרעין של רעיון אדיר"

מעצב משרד

אם אתם לא רוצים לשבור את הראש איזה עיצוב מתאים לחדר הדיונים שלכם, איזה שולחן, כיסאות, רהיטים נוספים לחדר דיונים, ספות, מנורות תלייה, תמונות ועוד. אתם תמיד יכולים להזמין מעצב משרד שיבדוק את חדר הדיונים שלכם, ויציג לכם את ההצעות שלו, ותוכלו משם לבחור את ההצעה שהכי נראית לכם , לבדוק אתו את התקציב ולתת לו אור ירוק לביצוע המשימה.

זמן יקר

זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש וזמן במיוחד אם אתם עסוקים וצריכים לעבוד במקביל, אז להזמין איש מקצוע, מעצב משרד יעזור לכם והרבה. או שאתם יכולים לבקש ממנו להראות לכם את תיק העבודות שלו ולהרשים אתכם. אולי יש בתיק עבודות שלו עיצובים שהוא עשה ללקוחות אחרים , דברים שמשכו את תשומת ליבכם ואתם גם רוצים את אותו העיצוב, או אפילו חלק ממנו, תלוי בכם ובטעם האישי שלכם ובמה אתם רוצים לשדר בחדר הדיונים הזה לצוות שלכם , ללקוחות שלכם ויותר מכל, לעצמכם.  בהצלחה!

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב