דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקנות משקאות חריפים בדיוטי פרי - האם זה כדאי? 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 3183 פעמים ]

אחד המקומות שבהם מרבית האנשים רוכשים משקאות חריפים הוא הדיוטי פרי וזאת משום ששם ניתן להשיג משקאות חריפים במחיר מוזל לעומת כל מקום אחר אך יחד עם זאת הרכישה ללא מס מוגבלת לסכום מסוים ולכן באם תרכשו רק משקאות חריפים לא תוכלו להוסיף מוצרים אחרים אלא אם כן תשלמו את המס.

כדאי לרכוש משקאות חריפים בדיוטי פרי כאשר יש לכם צורך לאגור כמות מסוימת לצריכה לטווח ארוך אך באם אתם זקוקים לכמות גדולה של משקאות לאירוע למשל נראה כי תצטרכו לרכוש אותם בחנות משקאות חריפים בקריות או בכל מקום בו אתם גרים שכן קשה לרכוש כמות משקאות גדולה בדיוטי פרי.

רכישת משקאות חריפים בסיטונאות

אם בעבר כאשר רצית לרכוש משקאות חריפים בסיטונאות היית צריך לנסוע לתל אביב היום אין צורך בכך וזאת משום שקמו חנויות משקאות חריפים בקריות ובשאר המקומות בארץ שמציעות משקאות חריפים לפרטיים או בסיטונאות ובמחירים מאוד נוחים ואטרקטיביים ובעיקר ניתן להשיג מגוון גדול של משקאות מיובאים.

היתרון של רכישת משקאות בסיטונאות הוא רב במיוחד כאשר צריכים כמות גדולה של משקאות ולא רק מספר קטן לצריכה אישית וכמו כן חנות המתמחה במכירת משקאות חריפים יכולה להרשות לעצמה לתת מחירים נוחים והנחות לפי כמות הרכישה כך שלפעמים המחירים זולים יותר מאלו שתשיגו בדיוטי פרי.

מתי קונים משקאות חריפים?

היום לכל אירוע או מסיבה רוכשים משקאות חריפים וכאשר מדובר בכמות גדולה לא כדאי לרכוש אותם בסופר השכונתי אלא עדיף ללכת לחנות משקאות חריפים בקריות או במרכז ולרכוש שם הן בשל המחיר והן בשל המגוון אך יש לוודא כי מדובר בחנות אמינה המוכרת משקאות מקוריים ולא תחליפים זולים או מזויפים חלילה.

גני אירועים וברים הם הלקוחות הקבועים של חנויות למשקאות חריפים ובמיוחד כאשר בעלי האירוע רוצים כי על כל שולחן יונח בקבוק של משקה חריף והכמות הסטנדרטית שמציע גן האירועים אינו מספיק כדי לענות על דרישה זו וכדי לחסוך בעלויות רוכשים גני האירועים את המשקאות הללו בחנויות של סיטונאות.

כמה עולים משקאות חריפים?

העלות של המשקאות החריפים תלויה בעיקר בסוג המשקה והיכן רוכשים אותו שכן באם אתם רוכשים בקבוק ויסקי בחנות רגילה המחיר יהיה יקר אם תרכשו אותו בדיוטי פרי או לחילופין בחנות של משקאות חריפים ובנוסף יש הבדל במחיר אם קונים כמות קטנה לעומת כמות גדולה כמו שרוכשים בעלי ברים באופן קבוע.

כמו בכל תחום גם במשקאות החריפים יש משקאות שנמצאים בביקוש מתמיד ויש כאלה שפחות ולכן זה תלוי איזה משקה אתם צריכים ומה הביקוש שלו באותו תקופה יחד עם זאת באם קניתם משקאות במחיר זול במיוחד צריך לבדוק שמא הם מזויפים.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב