דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מקרר מסחרי? 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 3618 פעמים ]

יש לך בית עסק שדורש מקרר מסחרי? מסעדה, בר, פאב, סופרמרקט, אכסניה, בית מלון. אתה מגלה שאתה צריך מקרר טוב ואמין לעסק שלך שיחזיק מעמד שנים אורכות וישרת את העסק שלך היטב.

חברות מקררים מסחריים

יש באינטרנט הרבה חברות שמוכרים מקררים מסחריים, השאלה היא לאיזה חברה בדיוק כדאי לגשת?  כמובן שצריך לחקור ולבדוק את הנושא היטב לפני שמוציאים את הכסף. יש אתרים באינטרנט שמציעים קניית מקררים, ומציעים ייעוץ חינם. כמובן שכל חברה שמוכרת מקררים נותנת לך אחריות על המקרר.

המקרר הספציפי לעסק שלך

איזה סוג עסק יש לך? מסעדה? כמה מקומות ישיבה? כמה סועדים? מה כמות האוכל שאתה צריך לאחסן במקרר במסעדה? שני מקררים? שלושה? איזה סוג מסעדה? בשרית? חלבית? אתה צריך לדעת מה בדיוק אתה הולך לאחסן במקררים, בשר קפוא? סלטים? נוחות השימוש והניקוי, עיצוב חיצוני, צריכת חשמל, התאמת המקרר לצורכי המזון ומוצרים שאתה צריך לאחסן אותם בתוך המקרר.

פרטים על  מקררים מסחריים

גב המקרר עשוי מפלדה, חומר חזק, מעולה לבידוד. מדפי המקרר עשויים מפלסטיק חזקה ואמינה, ולא מזכוכית, שכן אתם משתמשים במקרר כל יום ובטח לא תרצו שאיכשהו בטעות אחד העובדים שלכם ישבור את המדף מזכוכית ויגרום נזק לעצמו. שימו לב לנפח של ליטר המקרר. שימו לב למתג הפעלה של עוצמת הקירור במקרר.

מוצרי מזון

הרבה מוצרים מזון צריכים לאחסנה בתנאי קירור כדי לשמור על אורך חיי המדף שלהם. גם בקבוקי שתייה, וגלידות שצריכות מקפיא בגודל של מקרר. המקרר צריך להיות אמין ולעבוד שעות על גבי שעות לאורך שנים.

סוגים שונים של מקררים מסחריים

יש מקררים בלי דלת פתיחה כמו המקררים לבשר, יש מקררים שנועדו לתצוגה כמו המקררים של מעדניית גבינות, ויש מקררים של בשר. מקררים לתצוגה למוצרי שתייה, בזכוכית שיהיה אפשר לראות דרכם את המוצרים , לפתוח ולקחת את מוצר השתייה הרצוי. מקפיא גדול לגלידות. יש מקררי נירוסטה/דלפקים. יש גם מקררי יין, ומקררים מיוחדים.

סיטונאות

כמובן שאם אתם מחליטים על מקרר מסחרי מסוים ורוצים לרכוש כמה מקררים מהסוג הזה, אתם יכולים לשאת ולתת עם בית עסק שמוכר מקררים מסחריים על מחירים טובים בסיטונאות כי אתם קונים בכמויות.

מקררים בעלי תוחלת חיים ארוכה

תלכו לבית עסק שדומה לבית עסק שאתם רוצים להקים או יש לכם ואתם צריכים חוות דעת יותר מעמיקה על המקררים שאתם רוצים לרכוש. לדוגמא: אתם מקימים סופרמרקט קטן ומתלבטים איזה מקרר לקנות. אתם יכולים ללכת לסופרמרקט קטן נוסף בשכונה ולבדוק איזה מקררים יש לו ולשאול את הבעלים מתי הוא קנה אותם וכמה שנים הם החזיקו מעמד. ייתכן שהבעלים ישמח לשתף אתכם פעולה וייתכן שהוא יראה בכם מועמדים לתחרות אתו, הכול תלוי איך הוא רואה אתכם. שיהיה בהצלחה.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב