דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותים של בתי דפוס 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1792 פעמים ]

כל בית דפוס מושקע מכיל בתוכו ציוד טכנולוגי מתקדם שיעבד את הניירות עיצובים צבעים הטובים ביותר בשביל הלקוחות שלו. מתקני תצוגה, שלטים, מדבקות, כרטיסי ביקור, מגנטים, פנקסים, הזמנות לאירועים, כרטיסי ברכה לחגים ימי הולדת או כל אירוע כלשהו, וניירת משרדית. בתי דפוס גם מפעילים גרפיקה ברמה גבוהה מאוד, ומתמסרים לסיפוק ודרישות הלקוחות בכל רמה אפשרית.

כרטיסי ביקור

כמעט כל אחד צריך כרטיס ביקור, למקצוע שלו או העסק שלו, או השירות שהוא מציע. מומלץ להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים ומקצועיים שימשכו את תשומת הלב של כל אחד. יש מגוון עיצובים שונים של כרטיסי ביקור, כל שאתם צריכים לעשות זה לבחור סוג כרטיס להתאים טקסט ולוגו ולהזמין. בית דפוס בנתניה מציע את השירות המקצועי הזה.

מגנטים

האופנה החדשה הזאת מתפשטת, תמונות ועיצובים במגנט שמודבק למקררים ועוד מקומות מעניינים שבו תוכלו לראות את המגנט ולהיזכר באירוע שבו צולמתם או אחר.

פנקסים

חשבוניות מס/קבלות , תעודות משלוח, בית דפוס בנתניה גם מאפשר להדפיס את הפנקסים בהתאמה אישית ללקוח. בהתאם לשירותים שהוא מציע, מקצוע או בית עסק שלו. אפשר להזמין כמות גדולה תמורת תשלום הולם.

הזמנות לאירועים

ברית, בר מצווה, הזמנות למסיבה, חתונה, יום הולדת, יום נישואים, כנסים מקצועיים. כל בית דפוס בנתניה יודע היטב עד כמה ההזמנות הלאה חשובים מאוד ומשקיעים היטב בכל פרט בהזמנות האלו בתחום הזה לפי התאמת הלקוח.

הדפסה על קנבס

תחום חדש שבתי דפוס אימצו להם, שירותי הדפסה על קנבס, ספלים, לוחות שנה, חולצות, והכי מצחיק שאתם יכולים לצרף כל תמונה כל יצירת אומנות שלכם לתוך הקנבס ולהדפיס אותו.

כרטיסי ברכה לימי הולדת, או חגים או כל אירוע מיוחד כלשהו

הכרטיסים מעוצבים לפי הציורים של החגים או כל אירוע אחר, ואפשר להזמין מה שרוצים בדיוק. ואפילו להביא רעיון יצירתי משלכם לעיצוב הכרטיסים.

ניירת משרדית

הזמנות עבודה, ניירת מכתבים, ומעטפות, בית דפוס בנתניה נותן שירותים יומיומיים להזמנות עבודה למפעלים, לבתי עסק ואפילו ללקוחות שרוצים כמות גדולה של מכתבים וגם פה אפשר לעצב את המכתבים.

פולדר

חברת דפוס מעצבת לכם פולדרים בהתאמה אישית לעסק שלכם. לדוגמא: יש לך עסק ואתה רוצה לרכז חומר מסוים בנושא מסוים שאפשר לקחת אותו לפגישות שיהיה נייד וקל כמו עלון גדול ומכיל בו את הידע על העסק שלך וכל הקורא בו מבין מה העסק שלך עושה.. ויהיה אפשרי למסור ללקוחות מידע על העסק שלכם. עלון מידע שמכיל את הידע השיווקי על העסק שלכם. ויכול לחסוך לך את ההסבר על העסק שלך בכל פעם.

איך לבחור בית דפוס נכון?

כמובן, המלצות חשובות מאוד כאן, חברים, מכרים קרובי משפחה, שמועה מאוזן לאוזן על המקום המעולה, תפעיל את האוזניים את העיניים ואת האינטואיציה שלך לגבי בית עסק שאתה הולך לקנות את השירות שלהם.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב