דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבולסת חוקרת: אביב הגיע, זמן לטיולים 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1921 פעמים ]

האביב ממש כאן מעבר לפינה, והסימן הכי טוב לכך הוא חג הפסח שאנחנו חוגגים בימים הללו. וכמו שכולנו יודעים, האביב הישראלי הוא מאוד קצר - בלי שנרגיש יגיע הקיץ הישראלי החם, הלח, הדביק והמהביל, ולכן כדאי לנצל את תקופת האביב הקצרה לטיולים בחיק הטבע.

באביב ישנה פריחה מדהימה בארץ, הצפון ירוק ומרהיב וגם מרכזה ודרומה של הארץ מכוסות במרבדי פרחים ריחניים וצבעוניים להפליא. את התקופה הזאת אני נוהג לבלות בטיולים שכוללים מסלולי הליכה, נוף וכמובן לא מעט בשר משובח על האש.

כמובן שבמהלך טיולי האביב שלי ושל חבריי אנחנו נתענג על בשר של אל גאוצ'ו. עדיין לא החלטנו האם במסגרת הטיולים נשלב ביקורים גם במסעדות הרשת, או שנלך על טיולי שטח כהלכתם ונכין את הבשר על האש בעצמנו. 

למזלנו באל גאוצ'ו החליטו לדאוג גם לחובבי הבשר שלא יכולים להגיע לאחת ממסעדות הרשת ולכן גם אם נבחר לאכול בשטח, אנחנו נרכוש מסדרת מוצרי בשר הפרימיום של אל גאוצ'ו. כי אם עושים את הבשר לבד, עדיין חובה להשתמש בבשר איכותי וטעים, כדי שבסופו של דבר הארוחה תצא מושלמת.

אני מניח שנצא לטייל בצפון הירוק והפורח של ארצנו. הגשמים הרבים שירדו באזור לאחרונה גרמו לפריחה מדהימה. הצפון ירוק בכל ימות השנה, אבל בתקופה הזאת בשנה הוא ירוק כפליים, יפה יותר מכל אזור אחר בארץ ולי הוא לעיתים מזכיר אפילו את ההרים של שוויץ. 

לטיול ניקח איתנו כמובן שתייה רבה ובעיקר בשר, והרבה. נארוז צידנית עם הרבה קרח ולתוכה נכניס המבורגר, קבבונים, קציצות, צ'וריסוס ובעיקר הרבה נתחי אנטריקוט ממוצרי בשר הפרימיום של אל גאוצ'ו

בשטח נדאג לפרוס מנגל מספיק איכותי וגדול, נדאג להשתמש בגחלים מסוג טוב ולא נשכח לחמם את הרשת לטמפרטורה הנכונה לפני שנניח עליה את נתחי הבשר על מנת שהם יסגרו היטב וישמרו עסיסיים ורכים. 

אני לא חושב שניתן לבלות בחופשת הפסח טוב יותר. בשר איכותי ומשובח של אל גאוצ'ו ביערות של הגליל העליון, מול נוף ירוק ועוצר נשימה. למזלנו הבשר בשלב מסוים ייגמר ואז ניאלץ לשוב הביתה. אם תהיה לנו מספיק אספקה של בשר אני מעריך שנוכל לשהות זמן ארוך מאוד בצפון ולשכוח שיש גם עבודה אחרי החג.

בינינו מה צריך יותר מזה? מזג אוויר נעים ואביבי, נופים הרריים ומהפנטים, חברים טובים, מסלולי טיול מאתגרים, קצת בירות להרמת המורל והכי חשוב, הרבה נתחים של בשר איכותי ומשובח של אל גאוצ'ו. אפילו את הטלפונים הסלולאריים אני מאמין שנכבה, בכל זאת, לא מומלץ שיפריעו לנו בזמן שאנחנו חווים כאלה חוויות נהדרות...

למאמרים נוספים על בשר, בקרו באתר אל גאוצ'ו או בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב