דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון עסקי- כדי שתנצח! 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2954 פעמים ]

מדוע נדרש אימון עסקי עבור העסק שלי?

ניסית פעם לטפס על הר לבד, בלי מים , בלי אוכל, בלי מישהו שיעודד אותך כשקשה לך ושכבר התעייפת? מים ואוכל אלו הכלים הניהוליים העסקיים שתוכל לקבל תוך כדי תכנית לאימון עסקי,עידוד , תמיכה , הנעה , תקבל ממאמן אישי.התמזל מזלי לאמן הרבה מאוד מנהלים ובעלי עסקים , שתמיד ציינו בפניי שאילולא האדרנלין, העידוד , התמיכה והדחיפה , הם לא היו מגיעים לאותם התוצאות.ואז הגעתי להבנה , שלא משנה כמה ידע ניהולי יהיה לך , ועד כמה אתה בקיא במה עליך לעשות , החשיבות של ההנעה ,והדחיפה , הינה רבה , ואין לה מחיר. אותו הדבר עם נבחרת כדורסל  או כדורגל , ללא  מאמן , הקבוצה לא תגיע  לאותן התוצאות  .והאמת היא שמאחורי כל  קבוצה מנצחת , מסתתר מאמן מבריק.!אז אני לא הייתי ממליצה לחסוך במאמן , ההצלחה שבאה בעקבות כך , מחזירה את ההשקעה אלפי מונים !

האם ההצלחה תלויה רק במאמן העסקי?

התשובה היא לא , ובהחלט לא! נדרש שיתוף פעולה מלא בין המאמן העסקי , לבין בעל העסק.הדבר דומה לזוג נשוי , אם כל אחד מושך לכיוון אחר , מן הסתם הנישואים יתפרקו.על כן יש לבחון לפני שיוצאים ביחד לדרך , אם המטרות זהות , אם סומכים אחד על השני, אם מרגישים שניתן להגיע לתוצאות מרשימות , בעבודה משותפת.ואז , משנוצר שיתוף פעולה  יצירתי , בין המאמן לבין בעל העסק , השמים הם הגבול!הייתי מגדירה זאת כרומן בלתי רשמי , פתוח , יצירתי , עם מטרה ברורה לגדול ולהצליח,כאשר על שני הצדדים מוטלת האחריות , והמחויבות להצלחה.

מה אני ארוויח מכך שיהיה לי מאמן עסקי?

הייתי יכולה למלא כרכים שלמים ולתאר את הרווח מכך , וכן את היתרונות . אני אגע כאן בנקודות העיקריות , שמצאתי שהם נוגעות לכלל העסקים. אימון עסקי יעזור לי לשפר את המורל האישי והארגוני.כאשר מתווסף מאמן חיצוני לעסק , זה מיד מכניס את הקבוצה , והעובדים  לאווירה של משחק : הנה הגיע המאמן , כעת עלינו לנצח.!אימון עסקי כמובן יגדיל את ההכנסות . מאמן עסקי טוב , יידע לגרום לכך שהפעולות הנכונות יתבצעו על מנת  שיהיה גידול מיידי בהכנסות , במספר הלקוחות , ובתחושה הכללית של עשייה שמובילה להצלחה!

כיצד אני אדע שהאימון העסקי אכן מניב תוצאות ?

מניסיון , כבר לאחר הפגישה הראשונה , אתה אמור להרגיש שזה הכיוון הנכון.אני מאמינה שלבעל העסק יש חושים , ותובנות , והוא צריך מישהו חיצוני שיחזק את דעתו , וכן מישהו שיאיר את עיניו להחלטות הנכונות. אבל אתה אמור להרגיש שאכן המאמן ייקח אותך לכיוון הנכון. מעבר לזה , כבר לאחר חודש אתה אמור לראות שינוי לטובה . או בקבלת החלטה ניהולית נכונה שעשויה לחסוך לך זמן וכסף רב , או כמובן בגידול בהכנסות.ואם לומר בכנות , נתקלתי במקרים רבים בהם כבר למחרת התקשרה אליי בעלת העסק ודיווחה: מכרתי עסקה ללקוחה  , שכיסתה את העלות עבור האימון העסקי.מה שמכרתי בשבועיים , הצלחתי למכור ביום אחד. זה קרה אחרי אימון מכירות , שנמשך 3 שעות , וכלל המון סימולציות ותרגולים

ולסיום :  אימון עסקי הוא המפתח להצלחה שלך , הוא אשר יבטיח תוצאות , הוא זה אשר יעשה את ההבדל בין קבוצה שמשחקת  , לבין קבוצה מנצחת!

האם אתה  משחק כדי לנצח ?

 

הדס כהן , יועצת עסקית בכירה , בעלת חברה לליויי עסקי העוסקת באימונים להצלחה למנהלים ובעלי עסקים, www.upstat-business.com
לעסקים שרוצים ויכולים הרבה יותר...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב