דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אלבומים 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 3361 פעמים ]

בעידן האינטרנט עיצוב האלבומים אינו דומה לעיצוב האלבומים של פעם שהיה נעשה בעבודת יד או לחילופין התמונות היו מוכנסות לאלבום כיסים פשוט. כל זה השתנה והיום כולם רוצים אלבומים מעוצבים דיגיטליים שהם מודפסים על נייר מיוחד ונראים כמו ספר או מגזין איכותי מחו"ל בכריכה קשה מעור או בחומרי כריכה אחרים.

אלבום מעוצב אפשר לעשות עבור כל אירוע או מטרה בין אם זה חתונה או בר מצווה ובין אם זה תיעוד של טיול מסע, אין גבול לרעיונות שדרכם ועבורם ניתן להכין אלבום מעוצב וזו אחת המזכרות היפות ביותר שישנן, שכן אפשר להוסיף ליד כל תמונה את הטקסט המתאים המספר את הרקע מאחורי התמונה לתזכורת מתמדת.

מי צריך עיצוב אלבומים?

נראה כי אלבומים מעוצבים הפכו להיות מצרך מבוקש בכל בית אם זה כדי לסדר את אלבום התמונות הישן ולהעבירו לפורמט החדש הזה ואם כדי לתת במתנה לאחד מבני המשפחה מזכרת מאירוע מסוים שכן, אין כמו אלבום שניתן במתנה לסבתא עם תמונות הנכדים והילדים ליום הולדתה. זו מתנה אישית ומרגשת מאין כמותה.

ישנם אירועים שחובה שיהיו בהם אלבומים מעוצבים כדוגמת חתונה, בר או בת מצווה ולעתים קרובות אלבומים אלו מוצעים דרך הצלם של האירוע אך באם רוצים אלבומים מעוצבים נוספים, זה לרוב יעשה בתשלום נוסף שניתן לחסוך אותו דיי בקלות עם אלבומים מעוצבים שמכינים לבד דרך אתר אינטרנט שמציע שירות זה.

כמה עולים אלבומים מעוצבים?

עלות אלבומים מעוצבים משתנה לפי סוג האלבום, גודל, ואיכות הנייר עליו הוא מודפס יחד עם זאת ניתן לערוך דרך האינטרנט השוואת מחירים ולקבל החלטה היכן כדאי יותר לעצב את האלבומים שכן, ישנם אתרים רבים שאפשר דרכם לעשות אלבום מעוצב אך המחירים בין אתר לאתר שונים לגמרי וצריך לבדוק זאת היטב.

באם רוצים אלבומים מעוצבים דרך מעצב פרטי זה יכול להגיע לעלות של כמה מאות שקלים ולעתים אף יותר תלוי באיזה מעצב או מעצבת מדובר לעומת אלבומים מעוצבים דרך האינטרנט שהם במחירים יותר אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.

בגרפאור אנו מאמינים בקידמה ולכן אנו מעורבים בכל העדכונים השוטפים בענף הדפוס: בטכנולוגיות, בטכניקות ובחידושים. יש לנו את כל האמצעים הנדרשים ואת הציוד החדיש ביותר. בראש מעיינינו תמיד למצוא את הדרך היעילה והמקורית ביותר לבצע את  העבודה  במסגרת התקציב  שלכם. 
 
נסיונינו הרב בשילוב של הפקות מורכבות עם סריקות נרחבות, הופך אותנו לאמצעי מושלם להתמודדות עם פרוייקטים מגוונים. אם אתם מעוניינים באיכות ובמהירות דעו שאנחנו כאן, לשירותכם. 
 
נשמח להסביר לכם כיצד הדפוס הדיגיטלי יוכל לקדם את העסק שלכם, לחסוך בהוצאות בטווח הארוך ולאפשר גמישות מירבית. כבר עזרנו למאות חברות בתהליך זה ואנו משוכנעים שתהיו מרוצים מהתוצאה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב