דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים איכותי - יתרונות וחסרונות של חברה מול מקדם אתרים 

מאת    [ 23/05/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2452 פעמים ]

מזה עשור לכניסת האינטרנט לחיינו המציאות השתנתה באופן ניכר והפגישה אותנו עם מקצועות חדשים ובהם מקדם אתרים או יועץ קידום האתרים. בזמן הווה בו כול אחד מעוניין להיות במקומות הראשונים בחיפוש ובהם בלבד, ישנו תפקיד חשוב מאוד ליכולות האתר להתקדם במנועי החיפוש. זה לא יהיה נכון לבנות אתר ולעצב אותו בלבד אלא גם לוודא שהאתר יופיע או ייחשף בפני מספר אנשים גדול ככל שניתן.

כאשר מחפש קידום אתרים מצויין נמצא שישנן אפשרויות לא מעטות. בשוק פועלות חברות של קידום אתרים לצד מקדמי אתרים בודדים. שאלת המפתח היא מה עדיף, חברה העוסקת בקידום אתרים או מקדם אתרים. במאמר זה ננסה לבחון את השאלה.

קידום אתרים איכותי - בשורה תחתונה- האם כדאי לבחור חברה או איש קידום?  

כמה עובדות בסיסיות אשר אינן שנויות במחלוקת:

•  באופן עקרוני רבים נוטים לפנות לעסק לקידום אתרים. על אחת כמה וכמה ארגון אמין גדול ומבוסס מבחינה כלכלית. לעומת החברה הגדולה, לאיש קידום אתרים, בדרך כלל אין בסיס כלכלי איתן כמו לפירמה. לרוב ישנו חשש כי המקדם עשוי לעזוב אותנו באמצע הדרך מסיבות שונות.

• מבחינה מקצועית אין הבדלים משמעותיים בין חברה ובין מקדם בודד. להפך, מהיכרותי רבת השנים עם לקוחות אשר ניסו כמעט הכל אוכל לציין כי רבים יותר מעדיפים לעבוד מול גורם יחיד עם כל החסרונות והיתרונות שהעבודה מולו מהווה. הנחת הבסיס היא, שהרמה זהה. חשוב לזכור כי המקדם הבודד רעב להצלחה עסקית שהרי שמו עומד תמיד במבחן. תוצאות מעולות בקידום הן כרטיס הביקור האישי שלו ואין הוא יכול להציג דבר מלבדם. סביר להניח שאיש הקידום יעשה את הכול כדי לסייע ללקוח. יחד עם זאת, חשוב להכיר גם בחסרון של איש קידום אתרים הפועל לבדו במקרה וזה אינו מפרה את ידיעותיו באמצעות תרומה והתעניינות בקורות קהיליית מקדמי האתרים בישראל ובעולם, באמצעות השתתפות בפורמים לקידום אתרים, סמינרים, קורסים או באמצעות ביצוע ניסויים ובדיקות.

• לחברת הקידום יש כוח אדם גדול יותר ואפשרויות רבות. חברת הקידום, מטבע הדברים מקדמת אתרים רבים. בשל ריבוי האתרים מסוגלת החברה ליצור קשרים עסקיים רבים יותר, בין אתרים רלוונטיים ובלבד שאלו מסייעים לקידום כל הצדדים.

• פירמות לקידום אתרים מעסיקות אנשי מקצוע. מבחינת הניסיון והידע, באופן תאורטי ניתן לומר כי אין הבדל בין המקדם הבודד העובד כשכיר בחברה לבין איש קידום פרילאנס. למעשה ייתכן אף להיפך, לעתים חברות קידום ישכרו מקדמי אתרים מתחילים אשר יאלצו להתנסות לראשונה- "להתגלח" על אתרי לקוחות.

• מקדם אתרים הפועל כשכיר בחברת קידום אתרים אינו רעב להצלחה כפרילנסר. הצלחת הפירמה אינה בעיקר ההצלחה שלו, אלא של החברה בה הוא פועל. פרויקטים באים והולכים. זוהי עוד סיבה מדוע לא תמיד יהיה נכון להעדיף משרד קידום על פני הפרילנסר.

• קידום אתרים איכותי הוא לרוב מאוד אפקטיבי ומביא תוצאות בשטח. על כן, במידה ואתם מזהים כי באתרכם אין גידול בתנועה איכותית מרבעון לרבעון, החליפו את איש הקידום שלכם. המלצתי? מצאו משרד קידום בינוני או יועץ קידום אתרים להם המלצות לקוחות רבים, ובלבד שאלו לקוחות ותיקים המעידים על תוצאות מוכחות .

איתן יריב, בעלי וואו, הצלחה בשיווק באינטרנט המספקת שירותי אופטימיזציה מתקדמים למנועי חיפוש ומדיה חברתית והכל בדגש מקסום חווית המשתמש.


בקרו אותי בדף הפייסבוק של WAO, או עקבו אחרי באמצעות גוגל + לקבלת חדשות חמות בתחום השיווק לעסקים באינטרנט!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב