דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - לקוחות חדשים 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2481 פעמים ]

לקוחות חדשים

גיוס לקוחות חדשים לעסק שלכם היא מלאכה לא פשוטה ומורכבת. ראשיתה דווקא מתחיל בחברה לבניית אתרים שמתחילה בתהליך בניית אתרים אשר תיצור עבור העסק אפשרויות בלתי מוגבלות הנמצאות במדיית האינטרנט. כאשר חברה מעוניינת בגיוס לקוחות באמצעות הרשת, היא צריכה לעשות מגוון של פעולות שמטרתן הגברת החשיפה של האתר שלכם ללקוחות פוטנציאליים.

מיהם אותם לקוחות פוטנציאליים? לקוחות פוטנציאלים אלו הם לקוחות אשר מתעניינים בתחום בו אתם עוסקים ומחפשים מידע. כאן יש את הנישה המעניינת ביותר באינטרנט נישה זו נקראת קידום אתרים זהו המפתח לכל הלקוחות החדשים שלכם. לקידום אתרים יש שני תחומים שונים בהם הם עובדים – קידום אתרים באמצעות אופטימיזציה במנועי חיפוש וקידום באמצעות קישורים ממומנים במנועי החיפוש. המוטיב הראשון זהו תהליך ארוך אבל בהחלט משתלם לטווח הארוך ותהליך זה עוד מתחיל בתהליך בניית האתר, בחברה לבניית אתרים באינטרנט – זה עובד בצורה של כמה שיותר קישורים נכנסים לאתר שלכם ואילו השני הוא קישור המופיע בגוגל המקשר לאתר שלכם בעמודת הקישורים.

הקשר בין בניית אתרים
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם ואם נרצה לערוך קידום אתרים צריך לשים לב למה פרמטרים אז כיצד משיגים גיוס לקוחות באמצעות קידום אתרים בגוגל?


מילות החיפוש-  ערכו מחקר מקיף על מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם קמפיין טוב ומצליח מתחיל בבחירת מילות מפתח רלוונטיות. חשוב לדעת כי לכל מילת מפתח שתבחרו פופולאריות שונה והמחיר שונה – כמה שהמילה פופולארית יותר, המחיר יעלה. לכן, הקפידו לבחור את מילות החיפוש הרלוונטיות ביותר. איך תדעו אילו מילים כדאי לבחור ואילו פחות? המילים שהכי טוב לבחור הן המילים שהם לא כלליות מדי אבל לא מצומצמות. פעולות אלו מבטיחות שהקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי, משם הכל כבר תלוי בעבודה שביצעה עבורכם החברה לבניית אתרים שבחרתם.

הצלחה בקידום אתרים בגוגל היא הצלחתה של החברה לבניית אתרים ששכרתם, זאת משום שהמטרה שלכם היא להוסיף עוד לקוחות לעסק שלכם.  גוגל, הוא רק כלי המאפשר לכם לעשות זאת לכן, אם אתר האינטרנט שלכם אינו נראה טוב כדאי לחשוב על שדרוג האתר ורק לאחר מכן קידום אתרים. לצורך כך כדאי לפנות לחברה לבניית אתרים מקצועית שתדע לשדרג לכם את האתר ולקדם אותו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב