דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פאות כשימוש לטיפול נשירת שיער 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2833 פעמים ]

בס"ד

פאות בשביל תופעת נשירת שיער

פאות לנשירת שיער יכולות להיות פיתרון קוסמטי מצויין להסוואת השיער הדליל או הקרחת שנגרמה כתוצאה מתופעת נשירת שיער מסיבות מסויימות. ישנם פאות רפואיות שמטרתם להסתיר את השיער הדליל או הקרחת במצבים של מחלות שונות שכתוצאה מהמחלות או הטיפולים שנצרכים בשביל הנמחלות נגרמת נשירת שיער, פאות אלו נקראות פאות רפואיות. ישנם אנשים המשתמשים גם בפאות באופן קבוע עקב התקרחות או נשירת שיער רצינית באופן יומיומי.

בימנו יש פאות מאוד מאוד איכותיות שנראות כמעט כמו השיער האמיתי והטבעי, ואפילו נראות הרבה יותר טוב ממנו, ואפילו כוללות מראה קרקפת ועור. הפאות יכולות להיות שימושיות מאוד בקרב אנשים מתקרחים או עם נשירת שיער ולספק פתרון קוסמטי זמני או תמידי. השימוש בפאות על מנת להסוואת שיער דליל אצל אנשים הסובלים מתופעת נשירת שיער הוא די נפוץ.

טיפול בהתקרחות או בנשירת שיער

ניתן בימנו לטפל בהתקרחויות שונות או בתופעת נשירת שיער על ידי תרופות שונות. התקרחות אנדרוגנית היא ההתקרחות הנפוצה ביותר אצל גברים מתקרחים ולהתקרחות זו ישנם תרופות כגון פרופסיה ותרופת מינוקסידיל. אצל נשים תופעת נשירת השיער יכולה להיות גם היא מהסיבה האנדרוגנית, בדרך כלל בגילאים מאוחרים יותר (50+) ולהם יש תרופה מינוקסידיל ( גם גברים יכולים להשתמש במינוקסידיל כטיפול לתופעת נשירת שיער). ישנם סיבות נוספות שבגללם יש תופעת נשירת שיער אותם ניתן לפתור כגון בעיה בבלוטת הטריס (ניתן לפתור על ידי כדורים) או בגלל מחסור בויטמינים (ניתן לפתור על ידי תוספי תזונה) ועוד.

סוגי פאות כטיפול לתופעת נשירת שיער

הפאה המומלצת לאנשים עם נשירת שיער או שיער דליל היא פאה אלסטית עם רשת גמישה אותה ניתן להסיר מתי שרוצים. לעומתה, יש פאה מודבקת שנשארת בערך כ 3 שבועות. במידה וקיימים זקיקי שיער לא מומלץ להשתמש בפאה מודבקת מכיוון שהיא יכולה להזיק לשורשי השיער ולעשות קרחת. גם במידה והאיזור המקריח נראה מקורח לגמרי יש מצבים בהם זקיקי השיער עדיין קיימים וניתן עם טיפול מתאים להצמיח מהם שיער מחדש, ולא כדאי להדביק על איזור זה פאה או תוספות שיער לנשירת שיער.

האם הפאה תראה אמיתית?

במידה והפאה הותאמה למטופל על ידי איש מקצוע והפאה היא איכותית, הפאה תראה אמיתית טבעית. בטכנולוגיות של היום ניתן לייצר פאות שנראות מאוד דומות לשיער האמיתי ואפילו נראות יותר טוב מהשיער האמיתי. הסיכוי שמישהו יבחין שהמטופל לובש פאה הוא נמוך.

 

לסיכום, פאות לנשירת שיער הם פתרון מושלם בתור פתרון קוסמטי ולא בתור פתרון טיפולי. הפאה כמובן לא תצמיח שיער ולא תגרום לנשירת השיער להפסק.

בס"ד


 


אורן מנהל אתר על תופעת נשירת שיער לכניסה לאתר: נשירת שיער




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב