דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא: פינוק פרטי 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2296 פעמים ]

הרבה אנשים אוהבים בילוי שקשור במים, כמו ים, בריכה. למים יש השפעה מרגיעה ומדיטטיבית על הנפש, הם מרגיעים ומשחררים אותנו מלחצים, מרפים את הגוף. רק עצם הצפייה בפני המים השלווים - יש בה כדי להרגיע את המחשבות הסוערות שלנו.

לרוע המזל, הרבה בילויים שקשורים במים מביאים איתם גם הרבה, הרבה, הרבה אנשים, שגם הם מכירים ביכולות המרגיעות של המים. חופי ים, למשל, עמוסים היום במשפחות היושבות להן בנחת ומשליכות גרעינים, בילדים משתוללים, בנוער שיושב עם בקבוקי בירה ומגהק לו להנאתו, בכדורי פינג פונג המתעופפים לנו מעל לראשנו, ואם כבר הצלחנו באורך נס לצלוח את קהל האנשים השרועים ערומים למחצה על החופים ואת מפגע הפינג פונג ולהגיע למים, יקבלו את פנינו מדוזות ומי שפכים. גם בריכות, המציעות חווית שכשכוך במים סטרילית וסולידית יותר מחופי ים, לא פוטרות אותנו מנוכחותן של משפחות רעשניות ומבני נוער עתירי הורמונים. רעש, רעש ורעש בכל פינה ובכל מקום שתסתכלו. בדיוק בגלל סיבות אלו מערכות ספא הולכות ותופסות תאוצה בסולם האטרקציות הביתיות.

אנשים רוכשים היום מערכת ספא ומתקינים אותה בביתם או בגינתם, כך שיוכלו לשמור אותה לשימושם הפרטי בלבד. מערכות ספא מאפשרות להם ליהנות מבילוי שלא מצריך מהם לשבת יחדיו עם כל עם ישראל ואחותו. מערכת ספא מיועדת לכל אותם אנשים שהפסיקו לצאת לים, לבריכה, לספא – כי הם מעריכים את הפרטיות שלהם "יותר מידי". מערכות ספא הן אידיאליות לאנשים שנמאס להם לשלם חנייה במחיר מופקע בכניסה לחוף הים, לחפש שעות על גבי שעות מקום להחנות את האוטו בתוך המגרש העמוס ולשלם 10 שקל עבור ארטיק בטעם קולה. אנשים שיוצאים להירגע בחוף הים אבל מוצאים את עצמם חוזרים עצבניים יותר משהיו.

מערכת ספא מציעה חוויה פרטית וסולידית לגמרי – רחוקה שנות אור מהמוניות ועממיות. אתם תבחרו את מי להזמין לביתכם ועם מי לחלוק מערכות ספא בביתכם. לא תצטרכו להצטופף בחברת אנשים לא רצויים. מערכת ספא לא תאלץ אתכם להתמודד פנים מול פנים מול כל אותם אנשים שיורקים על הטבע, משליכים בקבוקי בירה שבורים על החופים ומזהמים את החופים בדרך יצירתיות זו או אחרת.

לא תצטרכו לשלם מאות שקלים אחת לכמה שבועות כדי ללכת ולהתרענן באיזה ספא שכונתי. מערכות ספא תספקנה לכם את כל הרוגע שתצטרכו, ותוכלו אף לוותר על העיסויים היקרים שאתם מכורים להם. כל מערכת ספא היום מצוידת בזרמים המציעים עוצמות שונות של עיסוי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב